Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie viert er hier kerst en hoe??

Prince_Nathan
09-12-2004, 18:50

Hallo... !!!! :nijn: Ik was benieuwd naar wie er allemaal kerst vierde.. enzo ja wat jullie dan meestal met kerst doen, Ik zelf ga dat weekend met mijn vriend naar Belgie.. Lekker kerst vieren.. Groetjes.. :maf:

Rachid_Breda
09-12-2004, 18:53
Ja ik.....door 2 dagen lekker in mijn bed TV te kijken en helemaal niet buiten te komen :D

_Mercurius_
09-12-2004, 19:35
Ik vier ook kerst samen met mijn vriend 2 dagen lang lekker naaien. Jammie! :maf2: :maf:

minous21
09-12-2004, 19:39
Ik vier ook kerst samen met mijn vriend 2 dagen lang lekker naaien. Jammie! :maf2: :kwaad: jij moet naar de kerk..... ;) Ik vier geen kerst, geen religieuze meerwaarde Maar: ik ga wel op eerste kerstdag uiteten met een paar vrienden, tweede kerstdag UITSLAPEN :) En heb een vaas met mooie kerstballen op de eetkamer tafelstaan.....

Miss. Poes
09-12-2004, 21:21

Kerstavond kadootjes met mijn schoonfamilie. Blijven slapen en dan eerste kerstdag uit eten. Tweede kerstdag met mijn familie en vrienden. We gaan courmetten (schrijf je dat zo?) en iedereen neem zijn eigen drankje mee. Word heel gezellig dat kan ik je nu al zeggen.

Zelfkritiek
09-12-2004, 22:00
Kerst is vooral gezelligheid voor mij. Het zijn toch al korte donkere dagen. Dan is het toch heerlijk om met familie en goede vrienden samen te relaxen??