oughtWafaee
20-07-2012, 03:11
eey..
Ik ga ook een verhaal maken, ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden
Als er iets fout gaat of iets niet goed, dan hoor ik het graag aub! xx
oughtWafaee
20-07-2012, 04:16
Alyssa
Amira; tweelingzusje
Tarik; Broertje
Safae;zusje
Yassine; broertje
Yasmina; Beste vriendin
vader&moeder
de rest komen jullie zelf wel achter.
Alyssa gaat naar nieuwe school. eerste nieuwe dag naar school, was ook spannend,
om 6 uur wekker gaat, alyssa sta op en spring uit de bed. en loop heel rustig op tenen naar badkamer, snel omkleden haarkammen dan maak ik 1 vlecht. loop weer heel rustig op tenen naar keuken broodsmeren voor vanmiddag en ontbijten.
ik kijk naar de klok het is kwart voor 7 en moet al uit de deur anders mis ik mijn trein, en snel lopen naar tramhalt, tram pakken richting den haag centraal. gelukkig maar net op tijd bij station en lekker in trein zittten en kijk naar telefoon over 5 min gaat de trein vertrekken en alles is eerste x voor mij. om half 8 aankomste bij leiden centraal. en loop naar bushalte snel bus pakken en daarna gelukkig goed aangekomen op school.
ben mooi op tijd komen en 20 min te vroeg er zijn heel erg weining mensen op school dan wacht ik wel op irene.
ik ken haar heel goed van oude school zit samen in de klas van groep 4 tot 8 nu gaa we samen weer verder naar brugklas.
Irene: eey Alyssa
Alyssa; Eeyy Irene
knuffel elkaar.
Irene: lang niet gesproken
Alyssa: Jaa hoe was het jou vakantie, zeker in nederland gebleven hea.
Irene: jaa val mee. Echt koud en regenen ook niet zo lekker mooie weer helaas geen mooiee weer in zomervakantie en jouwe? ben je naar marokko geweest?
Alyssa: bij begin van zomervakantie was ook niet zo leuk, mijn ouders kunnen niet meer naar marokko moet in nederland blijven veel dingen doen enz zei mijn moeder en toen later mijn moeder heeft een leuke plannen ze heeft mijn oom uit frankrijk gebeld of kan 1 weekje bij hem logeren toen besloten ze om naar Frankrijk naar Parijs te gaan, was echt mooie lekker weer en was zo gezellig gelukkig maar, heb goede vakantie gehad.
als ik moet verder gaan laat mij weten...
oughtWafaee
21-07-2012, 18:46
Waar is fansss...Geen fans meer die uppen?
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.