Bekijk originele versie : Wanneer Kun Je Over Trouwen Beginnen Denken..
Vroeg of laat wordt je met deze woord "trouwen" geconfronteerd..
Dat is voor elk van ons een hele grote stap in zijn of haar leven..
Maar..wanneer ben je eigenlijk klaar voor..
Stel: we hebben de partner, de leeftijd en het verstand al..
Wat moeten we nog allemaal hebben..
Wat denken jullie..
Een kwestie van op voorhand informatie hebben en voorbereid richting huwelijk trekken..hopelijk, een huwelijk waar je je gelukkig kunt voelen..en waar je jezelf kunt zijn..voor de tijd dat je nog leeft..
noortje1
18-01-2003, 20:19
Origineel gepost door Mohammed Justice
Wat denken jullie..
Een kwestie van op voorhand informatie hebben en voorbereid richting huwelijk trekken..hopelijk, een huwelijk waar je je gelukkig kunt voelen..en waar je jezelf kunt zijn..voor de tijd dat je nog leeft..
een huis, financieel moet je goed zitten :D , en tjah verder niets, als je er het verstand, leeftijd, partner voor heb zou ik zeggen trouwen maaaaar :p
En de vaardigheden (koken met name).
Origineel gepost door noortje1
een huis, financieel moet je goed zitten :D , en tjah verder niets, als je er het verstand, leeftijd, partner voor heb zou ik zeggen trouwen maaaaar :p
Ok noortje..je mening is genoteerd.. :)
Wat zegt de andere lid..je mag de reactie van noortje eventueel aanvullen of negeren..
De bedoeling is dat we een B R E D E kijk krijgen over het belangrijkste engagement van ons leven..
Wie is de volgende..
Hart4Islam
18-01-2003, 20:34
Wat denken jullie..
salaam 3llikome
ik begon over trouwen toen ik lusten begon te krijgen, en gevoelens te krijgen voor een persoon, wist dat een relatie niet goed was.... maar ja iedereen maakt fouten elgheer insh aallah
elhamdolilah ik ben nu ouder en wijzer denk nog steeds over trouwen maar interpreteer t op de goede manier, dus no relatie..
gewoon meteen volgens de islamitische regels.
maar je antwoord op je vraag is
ik was 16 toen ik voor het eerst aan trouwen dacht dacht meer aan om een keer bruid te zijn en te zitten op die troon. maar de rest niet , je weet puber droom :rolleyes:
Chatefemqemamu
19-01-2003, 02:39
Wat denken jullie..
Bij mij liever laat dan vroeg in ieder geval!!
Heb er m'n redenen voor, ezel stoot zich nie 2x aan dezelfde steen (does ik ook nie :D )
Stel t nog lekker heeeeeeeel lang uit, en gelukkig kan ik al mijn beestachtige (ahum) lusten onde rbedwang houden dus no problemo.. .iek heb t naar mn zin!!!
Origineel gepost door elmarocani
als je je toekomst al hebt....
als je alles op een rijtje hebt...
dusse wij kunnen gaan trouwen lieverd ;) :D
ferozkalloe34
19-01-2003, 12:16
enkel de liefde is genoeg de rest is bijzaak
3ebergrechts
19-01-2003, 12:44
Je moet zeker weten dat je de rest van je leven met iemand wil delen, en dat je in staat bent om dingen te nemen en te geven.
Hart4Islam
19-01-2003, 12:45
Origineel gepost door 3ebergrechts
Je moet zeker weten dat je de rest van je leven met iemand wil delen, en dat je in staat bent om dingen te nemen en te geven.
niet alleen in deze ummah maar insha llah ook in het hiernamaals blijft hij je echtgenoot allahu3allem
mimi3000
19-01-2003, 12:51
wanneer je er zelf klaar voor bent. Maar wanneer je gewoon financieel goed zit en zeker bent van mekaar....
wanneer je er gereed voor bent, financieel mentaal etc.
MijnZoetje
19-01-2003, 14:49
.
MijnZoetje
Origineel gepost door Atta
wanneer je er gereed voor bent, financieel mentaal etc.
mentaal?? wat versta jij daar onder?
Origineel gepost door suggerbabe
mentaal?? wat versta jij daar onder?
dat je er goed over nagedacht heb etc.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.