Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marrokanen nog lang niet ingeburgerd

Pagina's : [1] 2 3

Krekel
09-12-2004, 16:11

Op de radio was een marrokaan die Nederlander genoemd wilde worden. Ik zal marrokanen echter geen Nederlander kunnen noemen omdat zij zich blijven afscheiden. Goed voorbeeld van deze afscheiding is deze site. Als Marrokanen de site Nedrland.nl hadden genoemd dan pas zijn het Nederlanders. Maar zij richten een site op voor Marrokanen dus willen zij zich afscheiden. Jammer, maar zo komt er van inburgering natuurlijk niks terecht.

Marokkaanmo
09-12-2004, 16:13
is die gast ziek ofzo nederlander genoemd worden wilt ie een betere baan ofzo :P dan moet hij gewoon zijn uiterlijk veranderen haha

nadiak
09-12-2004, 16:13
Op de radio was een marrokaan die Nederlander genoemd wilde worden. Ik zal marrokanen echter geen Nederlander kunnen noemen omdat zij zich blijven afscheiden. Goed voorbeeld van deze afscheiding is deze site. Als Marrokanen de site Nedrland.nl hadden genoemd dan pas zijn het Nederlanders. Maar zij richten een site op voor Marrokanen dus willen zij zich afscheiden. Jammer, maar zo komt er van inburgering natuurlijk niks terecht. Ben jij marokkaan? Nee? Wat doe jij hier dan? Deze site is toch alleen voor Marokkanen? Man je spreekt jezelf tegen door hier deze topic te plaatsen, ga terug naar school wil je.

Khanoussi
09-12-2004, 16:14
Marrokanen ? Of bedoel je Marokkanen ?

CitriC

Haha.. de site moet Nederland.nl genoemd worden, ander scheidt je je af. Wees gerust, mij hoef je geen Nederlander te noemen.

nadiak
Marrokanen ? Of bedoel je Marokkanen ? Nee hij is niet dom :o

Ben-Hadj
09-12-2004, 16:16
Ja en de taal die we hier typen is marrokaans lol

Krekel
09-12-2004, 16:18
Typische reactie. Jij wilt niet inburgeren maar als een nederlander wat van jullie cultuur wil opsnuiven door deze site te bezoeken is ook niet goed. Duidelijk dus jij moet nederlanders niet. Ga dan terug naar Marokko als je het daar beter bevalt.

Gordon
09-12-2004, 16:20
:ego: Ze zullen altijd wel iets blijven zoeken om te 'bewijzen' dat Marokkanen niet ingeburgerd zijn. We betalen belasting, spreken de taal beter dan menig Nederlander, hebben een baan of studeren, proberen ons steentje bij te dragen om hier een goed bestaan voor ons en onze (toekomstige) kinderen op te bouwen..... Wat is hier niet ingeburgerd aan? Of ben ik pas ingeburgerd als ik mee doe met kerst en een pilsje pak op de dam op koninginnedag? Schiet toch op aub.

_Mercurius_
09-12-2004, 16:22
Typische reactie. Jij wilt niet inburgeren maar als een nederlander wat van jullie cultuur wil opsnuiven door deze site te bezoeken is ook niet goed. Duidelijk dus jij moet nederlanders niet. Ga dan terug naar Marokko als je het daar beter bevalt. Als je het hier niet bevalt op Marokko.nl ga je lekker terug naar je (k)rekel.nl

nadiak
09-12-2004, 16:22
Typische reactie. Jij wilt niet inburgeren maar als een nederlander wat van jullie cultuur wil opsnuiven door deze site te bezoeken is ook niet goed. Duidelijk dus jij moet nederlanders niet. Ga dan terug naar Marokko als je het daar beter bevalt. Je moeten beter lezen jochie en een keer beginnen met nadenken. Je mag hier zeker wel komen, maar als je gaat roepen dat deze site alleen voor Marokkanen is hoe komt het dan dat er zo veel andere nationaliteiten op deze site berichten posten waaronder jij, je spreekt jezelf tegen zonder het door te hebben. Meskien, ik praat toch nederlands waarom verstaat hij me niet :rolleyes:

Ben-Hadj
09-12-2004, 16:23
Nee je bent pas ingeburgerd als je nederlander bent en je niet meer verbonden bent met je land van herkomst, je oorsprong. Dus ben je eigenlijk pas naar een paar generaties ingeburgerd.

csbai
09-12-2004, 16:23
Typische reactie. Jij wilt niet inburgeren maar als een nederlander wat van jullie cultuur wil opsnuiven door deze site te bezoeken is ook niet goed. Duidelijk dus jij moet nederlanders niet. Ga dan terug naar Marokko als je het daar beter bevalt. doe niet zo dom man hahahhaha ga terug naar eigen land jullie nederlanders kunnen die je hele leven blijven roepen maar er gaat niemand terug. wij blijven gewoon hier. nederland is te mooi land om terug te gaan narr marokko ahhahaha

Krekel
09-12-2004, 16:25
De meeste Marrokanen studeren niet. Daarnaast kent de marrokaanse gemeenschap het hoogste percentege criminelen. Ook ik ben inelkaar geramd door een groepje marrokanen (o zo dapper) op het station in rotterdam. Nee die gestudeeerde types doen zoiets niet. Maar helaas studeert de meerderheid niet en dat zijn de rotte appels.

nadiak
09-12-2004, 16:25

doe niet zo dom man hahahhaha ga terug naar eigen land jullie nederlanders kunnen die je hele leven blijven roepen maar er gaat niemand terug. wij blijven gewoon hier. nederland is te mooi land om terug te gaan narr marokko ahhahaha Nou mooi is anders, maar ik hou van de winters in dit land en de regen mashAllah. Ik kan niet meer zonder, trouwens als we naar Marokko gaan welke taal moeten we dan spreken daar Nederlands? Ai ik moet maar snel arabisch gaan leren.

Pagina's : [1] 2 3