Bekijk originele versie : Complex over lichaam
Heeft er iemand hier ook zo'n complex over zijn lichaam als ik???
complex????
wat doe joe mien?????
:watte?:
Of er iemand echt dingen aan zijn lichaam lelijk vind,waarvan iemand anders ze dan weer mooi vind.
Ow...................
Ik weenie
Ik heb een babyface...........:jammer:.................dat vind ik complex gezien mijn leeftijd....:D:D:D
Ik heb eerlijk gezegd een complex over mijn ass,ik vind ze te dik tegen over mijn lichaam.
Hart4Islam
18-01-2003, 20:37
Origineel gepost door vdb_16
Of er iemand echt dingen aan zijn lichaam lelijk vind,waarvan iemand anders ze dan weer mooi vind.
ja wie nou niet
SowFunny
18-01-2003, 20:44
Heeft er iemand hier ook zo'n complex over zijn lichaam als ik???
ja he ik vind hier zowat alles lelijk aan me mijn wimpers die te donker zijn,mijn lange benen :haha: en kan nog uren doorgaan....
SowFunny
Je hebt niet alleen probleme met je lange benen,ik heb dat ook.Mijn moeder zegd steeds dat het klasse is.Dan dat je ingestompte beendjes hebt.
SowFunny
18-01-2003, 20:52
Je hebt niet alleen probleme met je lange benen,ik heb dat ook.Mijn moeder zegd steeds dat het klasse is.Dan dat je ingestompte beendjes hebt.
da is wel geen klasse.....
SowFunny
Ja dat vind ik persoonlijk ook niet,dat is mijn moeder haar gedacht.
minous21
18-01-2003, 21:41
Hallo mensen,
Iedereen heeft denk ik wel een complex(je) over je lichaam.....
Mijn probleem, ik had maat 42 ik ben in 6 maanden tijd 15 kilo afgevallen, ik heb nu maat 38....
Ik ben 1.71 en weeg 65 maar ik wil 55 wegen! Vroeger zei ik altijd als ik 69 kilo weeg is goed......maar ik wil steed minder gaan wegen.....
Ik weet dat ik hier mee moet gaan uitkijken.
Voor de rest ben ik best tevreden......
Liefs me
Lange benen...volle ass....jammie ;)
Hey wat bedoel je hier mee??
Afhankelijk van je feministische gehalte kun je het als COMPLIMENT beschouwen ;)
Amai bedankt.Ik heb er al veel complumentjes over gehad,maar voor mij blijft het een complex.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.