Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Door wat groeit je haar sneller????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Hanoea
09-12-2004, 13:28

ik had in het verleden erg dik haar, mar door het fohnen werd het steeds minder. Nu fohn ik het niet meer, me haar is wel dunner geworden.. :( Maar het wordt wel gezonder.. Maar kent er iemand een middel dat je haar kan laten groeien??? EN SNEL GROEIT??? :confused: :confused: Ik hoor gauw van jullie dames... TOEDELS......

Kwebbel_24
09-12-2004, 14:03
IK zit met het zelfde...

Hanoea
09-12-2004, 14:04
jah, ik ga toch verder zoeken.. Todat ik wat heb gevonden.. maar toch bednakt voor je reactie toedels...

Kwebbel_24
09-12-2004, 14:13
zet je antwoord (als je het vindt) maar hier neer..weet ik het meteen ook :hihi:

lilmizz
09-12-2004, 14:26

veel vis eten daar groeien je nagels en haar van.

amalie
09-12-2004, 14:29
je haar geregeld bij knippen en opknippen zo oogt het dikker groetjes amalieeeeeeeeeeee

Kwebbel_24
09-12-2004, 14:30
veel vis eten daar groeien je nagels en haar van. Zeker een geintje :hihi: Weet je hoeveel vis ik eet..en geen resultaat!

niedra
09-12-2004, 14:36
hee ik zit met iets bij mij is het heel raar vroeger had ik heel mooi gezond haar gewoon normale volume maar sinds dde afgelopen jaren is dat veranderd aan de bovenkant is het nog hetzelfde maar aan de onderkant is het dunner dus als ik een plukje haar pak dan is het aan de bovenkant normaal 'gezond' en aan de onderkant hou ik bij wijze van spreke maar een paar plukjes over hoe kan dat( en dat van een paar plukjes is niet 1 plukje maar zeg maar de helft nog maar of misschien iets meer of minder) weet iemand hoe dat komt

Kwebbel_24
09-12-2004, 14:45
hee ik zit met iets bij mij is het heel raar vroeger had ik heel mooi gezond haar gewoon normale volume maar sinds dde afgelopen jaren is dat veranderd aan de bovenkant is het nog hetzelfde maar aan de onderkant is het dunner dus als ik een plukje haar pak dan is het aan de bovenkant normaal 'gezond' en aan de onderkant hou ik bij wijze van spreke maar een paar plukjes over hoe kan dat( en dat van een paar plukjes is niet 1 plukje maar zeg maar de helft nog maar of misschien iets meer of minder) weet iemand hoe dat komt Denk dat jou haar dood is aan de onderkant…een mogelijkheid is om er een groot stuk van af te halen …ik weet niet hoe vaak jij je haar knipt Tja..iedereen zijn haar was ‘vroeger’ mooi en gezond..maar je haar veranderd om de 5 jaar..dus het blijft nooit zoals het was.

niedra
09-12-2004, 14:47
nee dat is het niet het is wel gezond en ik knip het regelmatig de ppuntjes zeg maar

Kwebbel_24
09-12-2004, 14:50
Ik heb het ook..dat mijn onderkant veel dunner is…waar het door komt..I dont Know… Ik heb een maandje terug wel heeeeeel erg veel haaruitval gehad..

niedra
09-12-2004, 14:51
bij mij is het al een hele tijdje zo egt jammer man

niedra
09-12-2004, 15:01
Maar Bij Haaruitval Valt Het Over Je Hele Haar Het Kan Niet Dat Het Aaleen Het Onderste Gedeelte Uitvalt Dat Kan Niet Eens

Dalia21
09-12-2004, 15:57
Eerst met Knoflook over je hoofdhuid en dan moet je met zo'n mengenmous van olijfolie ja ik weet niet meer hoe het heet. Het is een marokkaanse kruid dat ze voor gezonde haargroei gebruiken het is heel bekend je moeder zal het wel kennen als je dat zegt. Mijn moeder deed dat bij mij al vanaf mijn vierde en als kind had ik heel dik jaar nu nog steeds hoor. Maar niet zo dik als vroeger. Want ik heb het sinds mijn tiende niet maar gebruikt. maar goed. Je moet het 1x in de week doen als je niet naar buiten gaat. Je laat het de hele dag inwerken en je wast je haren grondig af (s'avonds).

lovebunny
09-12-2004, 16:25

Eerst met Knoflook over je hoofdhuid en dan moet je met zo'n mengenmous van olijfolie ja ik weet niet meer hoe het heet. Het is een marokkaanse kruid dat ze voor gezonde haargroei gebruiken het is heel bekend je moeder zal het wel kennen als je dat zegt. Mijn moeder deed dat bij mij al vanaf mijn vierde en als kind had ik heel dik jaar nu nog steeds hoor. Maar niet zo dik als vroeger. Want ik heb het sinds mijn tiende niet maar gebruikt. maar goed. Je moet het 1x in de week doen als je niet naar buiten gaat. Je laat het de hele dag inwerken en je wast je haren grondig af (s'avonds). Jaaahhhh helpt echt, heb ik ook gedaan, maar ik deed gewoon in het weekend me hele haar met olijfolie smeren en pas s avonds er uit wassen.. HELPT ECHT...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7