Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Girls with high class.

fatimabratz
18-07-2012, 21:50

Girls with High Class. 'Klootzak' mompelde ik. De zoveelste traan viel weer over mijn wang. Snikkend ging ik weer liggen op mijn bed. Ik keek naar de plafon. Ik dacht aan me leven, hoe ik het weer verder moest oppakken zonder hem.'Verdomme' schreeuwde ik. Het leek wel of het wel het einde van de wereld is. Maar dat was het ook. Dounia schrok van haar eigen gedachtes en stond gelijk op.'Nooit' zei ze. Ze liep naar haar spiegel en ze schrok eventjes van haar eigen spiegelbeeld. Ze zag er werkelijk niet uit door als die slaap loze nachten. Wie had ooit gedacht dat de aantrekkelijke Dounia, nog steeds iedere nacht, na al die maanden, zichzelf in slaap huilt. Denkend aan hem. Dat Dounia daadwerkelijk nog verdriet heeft om haar ex, weet niemand. Die zal ook niemand weten. Ze verschuilt zich achter haar masker. Die ze gebruikt. Ze moest en zou Adam vergeten. Voorgoed. Hoe dan ook. Hij heeft der achtergelaten. En waarom ? Dat weet Dounia ook nog niet. Maar een ding wist ze wel, ze kon niet altijd zo zielig, triest, eenzaam en verdrietig blijven. Ze moest en zou verder gaan met haar leven. Zonder hem! En daarbij heeft ze ook besloten dat Adam haar eerste en de laatste zal worden. No boys is No stress. The new Dounia. Ze pakte haar blackberry, en ze zag heel veel gemiste oproepen van haar beste vriendinnen. Sofia, Nabila & Zahor.

fatimabratz
18-07-2012, 21:51
Sofia: Liefjeeee. Hoe gaat het met leren? Beetje al voorbereid voor je tentamens. Ik word gek van deze vierkantige muren. Ik mis jullie zwaar! Ik heb morgen mijn tentamen. Daarna gelijk me zelf verwennen.. xS Nabila: DOUNIAAAA. Hoe overleef jullie dit ?! Een week elkaar niet zien, hoebedoel je ?! Pf.. I can’t wait when we meet again. Any way, hoe is het met leren ? xN Zahor: CHIEKIEEEE! Hoe is het met leren! Ik mis mijn wijfen. Oh my gosh, ik voel me zo een oma gewoon. Mij nagels, mijn lichaam, mijn haar, volgens mij krijg ik zelfs rimpels! Na deze week, gaan we gelijk naar de visagist en naar de zonnebank! Schatje ik ga weer in me boeken duiken. Succes honey xZ Glimlachend las ik de berichtjes van me vriendinnen. Wat hou ik toch van mij wijfjes. Ik moet me voorbereiden voor mijn tentamens. Ik wil ze absoluut niet herkansen. Ik liep naar de kast en pakte een handdoek. Met een handdoek om me heen loop ik naar de badkamer en draai de kraan open. Wat is dit toch heerlijk! De warme stralen verzorgden ervoor dat mijn licht getinte huid weer gingen ontspannen. Ik kreeg zelfs kriebels er van. Na een half uur hebben gedoucht, liep ik uit de badkamer. Ik maakte mijn kledingkast open. Dounia en Zahor, zijn de ergste met kleding. Verslavend. Hun hele kleding kast zat letterlijk en figuurlijk vol. Dounia pakte haar hello kitty pyjama en trok het aan. Ze keek in de spiegel en ziet gelijk de donkere kringen onder haar groene ogen. Haar pikzwarte haar plakte nog op haar voorhoofd. Dounia lijkt op haar moeder. De schoonheid die ze heeft is zeker schitterend. Mensen kunnen wel eeuwig naar haar staren. Door haar mooie slanke figuur, door haar pikzwarte stijl haar, haar schattige gezichtje, haar lieve stem. En tot slot haar groene ogen. Die je uren lang kan bekijken. Ze pakte haar föhn en ging direct haar haar föhnen. Dan was dat ook al gedaan. Haar blackberry ging over. Het was een van haar broers. ‘Hee redje’ ‘Hee princes, ik kom wat later thuis. Moet paar dingen regelen bij Abdel.’ ‘Oh oke. Is goed dan zie ik je later wel.’ ‘Wat doe je nu? Is moeder thuis.’ ‘Jaa, ze is thuis met haar vriendin. Ben aan het leren’ ‘Haha. Is goed kleintje leer ze.’ Ze eindigde haar telefoon gesprek met Redouan haar broer. ‘Fuck, het is nu echt tijd.’ Ik deed mijn haar in een staartje en ging gelijk op mijn bed liggen, en pakte mijn boeken. Het was tijd! Bikkelen.

fatimabratz
18-07-2012, 21:53
WIJFENENNN! Ik zie jullie vandaag, om 9 uur at V.I.P lounge xxx Zahor. CHIKIEEEEEEE’S Yeaaah! Vanavond wordt een top avond! tonight's gonna be a good night. Xxx DOUNNS Mopppieees! Tot 9 uur! By the way Zahor je had echt gelijk over vorige week. xxx Nabila Lady’s Ik ben van de partij lady’s. Heb jullie onwijs gemist! Ik moet jullie kei veel vertellen. Ik zie jullie strakjes xxx Sofia Ze kan niet wachten tot ze haar vriendinnen weer zou zien. Ze reed richting huis met haar gloednieuwe vespa. De ze natuurlijk van haar oudere broer heeft gekregen. Dounia is het zusje van de bekende broers Redouan, Moufid en Reda. Zij bezitten bekende coffeeshops in drie verschillende steden in het land. Reda is de oudste van hun allemaal. Hij zelf, Redouan en Moufid hebben een eigen pand in Den haag. Dounia woont nog thuis bij haar lieve moeder. Natuurlijk komen de broers bijna elke dag langs bij hun moeder of het goed met haar gaat. Dounia is altijd trots dat ze hun broers zijn. Alle meiden weten hoe abnormaal sexy’s de broers wel niet zijn. En natuurlijk hoe mooi die ogen wel niet zijn. De algemene meiden lopen als een kwijlende beesten achter de kontjes van hun aan. Dounia haatte zulke meisjes want ze weet heel goed wat die meiden van plan zijn. Namelijk geld. Gelukkig hebben de broers een gezonde verstand. Ze weten precies wat ze moeten doen met zulke meiden. Een woord gebruiken. Ze gebruiken ze en als ze klaar zijn dan mogen ze opdonderen aangezien ze geen zelfrespect hebben. En dan buiten op de stoep lekker gaan janken. Thuis is Dounia de jongste, maar wel het verwende meisje in de familie. Ook wel ‘Kleine princes’ genoemd. Ze kwam aan en stak haar bossleutel in de deur. Ze trof gelijk haar moeder die in de keuken stond. ‘Hey mama.’ En gaf een kus op haar voorhoofd. ‘Hey lieverd, hoe waren de tentamens van je gegaan.’ De moeder van Dounia spreekt vloeiend goed Nederlands. ‘Ja goed. Ik heb wel een goed gevoel er over.’ ‘Oke, gelukkig dan. En je vriendinnen ?’ ‘Ik weet het niet mam. Ik ga straks met ze afspreken maar ik denk wel dat ze het halen.’ ‘Inscha’Allah.’ ‘Mohiem, mama ik ga me omkleden en dan ben ik weg. Heb je nog wat nodig.’ ‘Nee habiba, shoukhran.’ Dounia gaf nog snel een kus op haar moeder wang. Dounia loopt gelijk naar haar kamer en trok snel een blauwe jeans Met-broek. Waar haar billen een mooie vorm in had. Haar mooie lange benen zag je goed door de strakke Met-broek. Ze pakte een T-shirt van Glamour. En haar nieuwe getailleerd colbert die ze van de Zara heeft gekocht. Het was een prachtige colbert en het staat haar prachtig. Ze pakte ook nog haar dure Jimmy Choo’s sneakers aan. Ze liet haar pikzwarte stijl haar los. En haar armen en handen zijn omhuld met een Dolce & Gabbana horloge. Tot slot pakte ze haar make-up tasje. Dounia poedert haar bleke gezicht tot een gezonde tintje en smeer een dun laagje mascara op haar lange wimpers. Haar groene ogen waren nog beter te zien en het leek of ze der uit wouden springen. Ze spuit haar lieve geurtje, lady one million. Ze streek haar haar nog goed en deed het naar voren. Het was in volume. Tot slot pakte ze haar LV tas. En keek nog een keer in de spiegel. Ze glimlachte en ze stak haar hoofd even omhoog. En zei ‘Ik laat me nooit meer huilen door een sukkel als jou Adam. Nooit.’ Haar black Berry ging over. Het was Zahor. ‘Chickieee! Ja ik kom er aan ben onderweg doegdoeg.’ Ze kuste haar moeder nog en vertrok. Ze ging op d’r zwarte vespa zitten. En pakte haar piloten bril en zette het op. Met een snelle vaart reed ze weg van haar huis en richting naar haar vriendinnen. Op naar V.I.P lounge!!!

fatimabratz
18-07-2012, 21:57
Aangetroffen in V.I.P Lounge , stapte ze uit haar vespa. Ze deed haar Piloten bril af en stopte het in haar LV tas. Ze deed nog snel lipgloss op haar volle lippen. Zodra Dounia 1 stap binnen treed. Laat ze al de hoofden draaien. Dounia was dit vaker gewend. Omdat dit niet de eerste keer is. Maar Dounia deed alsof ze niks merkte en liep gelijk door. Tot dat ze haar naam hoorde.. ‘DOUNIA!’ schreeuwde een bekkende mannenstem. Ze keek naar achter en zag dat het Mo was. Mo is een oude bekende vriend van Dounia. Ze kent hem heel erg lang vanaf de bassischool. Ze glimlachte naar hem en ging naar hem toe. Mo gaf natuurlijk een stevige knuffel aan haar. ‘Dounia spoorloze. Waar hang je uit ?!’ ‘Haha. Ik had vorige week tentamens. Had het heel erg druk’. ‘Goed hoor. Welke opleiding volg je?’. ‘Hbo-Recht’ ‘Netjes hoor, is het niet moeilijk’ ‘Nee joh! Als je gewoon tijd neemt, goed leert, Focust op de lessen. En natuurlijk goed plent dan kom je er wel door heen. En jij dan nog steeds aan de studie?’ ‘Ik ben al klaar met mijn Hbo. En ik werk nu momenteel bij een bedrijf’. ‘Oke en bevalt het je ?’ ‘Jawel. Ach ik moet blij zijn dat ik een baan heb het is nu juist heel erg moeilijk om een baan te vinden!’ ‘Haha, klopt!’ ‘Maar eh, heb je Nabila, Zahor en Sofia al gezien ?’ ‘Ja, die wachten op je. Ze zitten helemaal boven achterin’ ‘Oké. Mo dankje en succes nog met je werk.’ ‘Zal ik doen Douns. Pas goed op jezelf he!’ Hij gaf haar nog een knipoog en ging weer terug zitten bij zijn vrienden. ‘Mo soldaat enz. Hoe ken je die lekkere wijf.’ Vroeg Hicham. ‘Wauwie. Zo’n chick moet je zeker niet laten gaan a zebbie’. Zei Soufian. Mo keek weer gelijk naar Dounia die wat ging bestellen. Ze was inderdaad een aantrekkelijke vrouw. Maar ze waren goede vrienden. Mo had besloten dat het tijd was om veranderingen te laten gebeuren. Hij keek naar Hicham en Soufian. ‘Geloof me, ze word de mijne’. En dronk nog zijn laatste slokje van zijn redbull op. De heren keken elkaar aan. Ze zeiden niks maar wisten dondersgoed wat deze Mo van plan was.. De heren gingen weer verder met sisha roken en praten nog met andere chickies. Dounia bestelde gelijk al drinken voor de vriendinnen. Ze ging naar boven en zag de vriendinnen helemaal achterin zitten. Ze schreeuwde kei hard ‘CHICKIEE’S!’. De hele ploeg keek naar Dounia. Ze heeft inderdaad lef. Een paar jongens keken haar lachend aan en zei dat jij die chickie bent. En natuurlijk paar meiden keek haar vies aan vanwege het gedrag. Als dode blikken konden doden dan was Dounia allang al dood. Maar diep van binnen konden de andere meiden niet aanstaan dat Dounia een schoonheid heeft. Zelf verzekerd liep Dounia naar de meiden. En gaf geen enkel aandacht aan zulke typische wijfen. Aan gekomen bij de meiden. Knuffelde Dounia ze allemaal te gelijk. Uitgeput van het lachen en gemis van elkaar. Zaten ze weer op de lounge bank. Ze keken elkaar aan. De dames zagen er weer helemaal High class uit! Zahor had een strakke blue blood jeans aan. Boven had ze een T-shirt aan. Die bij een schouder slaperig afvalt. Waarop staat ‘I’m to good form my ex!’. Daar boven op had ze een zwarte moncler jacket aan. Ze had haar D&G’S sneakers met plakkaat aan. Haar lange licht bruine haar had ze geföhnd. De laagjes zag je goed. Ze deed het haar haar in een kant. Zahor heeft honing kleurige ogen. Het leek wel puppy’s ogen. Zo cute. Haar wangen heeft ze met poeder gesmeerd. Ze heeft vurig rode lip stift opgedaan. En als ze lachte zag je haar witte tanden die glinsterend uitkwam. Ze had samen met Sofia hun tanden laten bleken bij de tandarts. Het is een gewoonte bij de Girls. Nabila heeft geblondeerde krullen die steeds speels over haar schouders vallen. Ze heeft vandaag zichzelf lichtjes op gemaakt. Nabila heeft een schattige gezichtje, vooral al ze lacht dan zijn die kuiltjes goed te merken. Ze heeft een lichte jeans met scheuren aan, daarbovenop een T-shirt van Guess aan. En een beige glamour jacket aan. Onderaan heeft ze stoere nieuwe laarsjes gekocht bij de shasha samen met Dounia. Die geplakt zijn met witte soorten vierkantige platen. Sofia heeft lang blond-bruin golvend lang haar. Ze heeft kastanje bruine ogen. Die een aantrekkelijke combinatie heeft door haar bruine haar en blonde plukjes en haar kastanje bruine ogen. Sofia is de rustigste van hun allemaal. Ze is absoluut niet een vrouw die gelijk haar mond open trekt en voor d’r zelf opkomt. Daar is Sofia veels te veel verlegen ervoor. Sofia heeft een strakke grijze broek aan. Met een witte T-shirt aan. En onderaan haar nieuwe Lanvin sneakers. Ze heeft haar haar in een strakke knot gedaan. Ze heeft roze blus opgedaan. ‘Hoe gaat het met jullie ? Omg ik heb jullie zwaar gemist. Damn’. Zei Dounia. ‘Pff dat kan je wel zeggen ja! Hoe waren jullie tentamens gegaan ?’. vroeg Sofia. ‘Hmdl ben ik weer de oude. Jullie moesten me eens zien hoe ik d’r uitzag. Ongelofelijk gewoon! Maar bij mij ging het wel goed. Ik vond het zelf niet eens moeilijk ofzo. Denk wel dat ik het haal’. Zei Nabila. ‘Je bent niet de enige hoor. Vorige week had ik besloten dat ik niet aan me uiterlijk zal denken. Had besloten om het gewoon te negeren. Dus deed ik dat. Maar ben aangekomen! Fijn’. ‘Overdrijven is ook een vak Zahor! Je bent helemaal niet dik geworden. Misschien bij je buik. That its’. Zei douns. ‘Any way bij mij ging het ook redelijk goed. Had het niet moeilijk ofzo’. Voegde Dounia erbij. The girls praatte nog van alles en nog wat. Ze waren geen enkel moment stil.

fatimabratz
18-07-2012, 22:00

‘Vinden jullie het ook niet dat Mo een knapperd is geworden!’ zei Dounia. ‘Omg doun! Je hebt een relatie remember he.’ Siste Zahor. ‘Zahor het is vrijdag avond! Laat haar nou even lol maken en vooral na die tijden met leren’ zei Sofia giechelend. ‘Sofia jij zou het ook niet fijn vinden als Appie met een dame aan het flirten was’. zei Zahor eigenwijs. Sofia heeft een relatie met Appie. Al twee maanden lang. Maar de laatste dagen doet hij wel vreemd volgens haar. ‘Hij doet maar’. ‘WAT ?!’ schreeuwde Zahor. ‘Hoor je wel wat je zegt ?’. Sofia dronk van haar redbull en keek weg. Dounia en Nabila keken gelijk naar Zahor dat ze niet zo te keer moet gaan. ‘Sofia ik wil alleen dat je gelukkig bent’ zuchte Zahor. ‘Ik weet het gewoon niet meer.’ ‘Wat weet je niet lieverd’. Zei Dounia. ‘Hij doet de laatste paar dagen zo vreemd. Als ik bel dan neemt hij bijna nooit op of dan zegt hij ben aan het werk. En als we een gesprek hebben dan doet hij kortaf!’. ‘Huh ? Maar hij was zo gelukkig met jou. Jullie zagen elkaar wel elke dag! ik.’ Vertelde Nabila. ‘Ja en nu maar twee keer in de twee weken!’ ‘Sof je kan echt niet zo door gaan. Je moet weten waar hij in toe staat.’ Vertelde Zahor. ‘Wat een Klootzak’ mompelde Dounia. Ze herinnerde ook percies dat ze het ook zei over Adam. Ze dacht aan de momenten met Adam. Hoe geweldig het wel niet met hem was. Ze miste hem als de dag meer. Ze herstelde weer gelijk en schud haar hoofd. ‘Sofia laat je nooit door een man aan het huilen. Nooit. Dat is hij totaal niet waard! En als hij de man is, dan belt hij wel jou! Wat jij nu gaat doen is die gedachtes van jou even opzij zetten. En lekker gaan feesten! Want we zijn hiervoor gekomen. Yallah onze nummer is er. Put it down on me. De meiden lachte en stonden gelijk op. Ze gingen dansen op de dansvloer. Het was druk maar gezellig! De meiden zweefde met hun heupen. Van links naar rechts. Dounia en Nabila keken elkaar intens aan. Ze gingen naar elkaar toe en deden sexy’s bewegingen. Nabila pakte haar twee voorplukjes van haar haar en ging er expres mee rond draaien. Dounia deed dat ook maar dan met haar pikzwarte haar. En pakte het en hield het vast. Ze zakte even naar beneden terwijl haar heupen rondjes beweging deden. Terwijl ze met haar lippen een kus vorm deed. Sofia beeweegd met haar schouders en deed haar armen omhoog. ‘PUT IT DOWN ON ME!’ zing de meiden. Zahor deed haar armen omhoog en zing ‘Put it down on me’. Ze keek naar Sofia die gelijk naar Zahor ging. Ze waren zo dichtbij van elkaar. Ondertussen beweegde hun billen ook. Sofia zakte naar beneden terwijl zahor nog haar arm boven was en met haar vingers speelde. Dounia, Zahor, Nabila en Sofia hadden de ritme te pakken. De meiden waren helemaal weg van de wereld en danste los. Ze vonden het geweldig. Sofia was helemaal los. Ze had haar problemen met Appie vergeten. Ze dacht er niet eens aan. Terwijl ze elke dag aan hem denkt. Dankzij haar vrienden voelt Sofia weer lekker in de vel. Dounia keek naar Sofia en was blij. Ze glimlachte naar haar. Het was gelukt. De dames gingen terug naar hun plek. Het was tijd om te gaan. Want het was al laat genoeg. De meiden gingen weg en groette nog de bar man. ‘Beslama moha!’ riepen ze vrolijk naar hem. Moha is een ober in V.I.P Lounge. Hij is geboren in Marokko en is sinds 2 jaar in Nederland gekomen. Moha kan niet zo duidelijk praten. Hij praat heel erg scheef Nederlands. Maar als je eenmaal de stem hoort dan lig je al op de grond van het lachen. En Moha is absoluut een aardige toffe vent. En vooral bij de dames doet hij het zeker. Daarom houden de meiden ook van hem ‘Doeg prinsessen’. De meiden konden niet meer van het lachen. Het woord prinsessen heeft hij heel erg scheef uit gesproken. ‘Arme Moha toch’ lachte Sof. ‘Doun ben je met vespa’. Vroeg Zahor. ‘Ja, ik breng wel Nabila naar huis doe jij sof’. Dounia en Nabila wonen alle bij in Den haag. En Zahor en Sofia in Rotterdam. ‘All right honey en rij voorzichtig!’. Ze gaven elkaar de gebruikelijk kus op de wang. Ondertussen zaten Dounia en Nabila al op de Vespa. ‘HET WAS EEN TOP AVOND CHICKIES!’ zei Nabila. ‘Weltruste moppies!’ zei Dounia en met volle vaart reed weg. Richting home. Zahor en Sofia gaven lucht kusjes aan de meiden die al weg waren en vertokken ook met de auto.

fatimabratz
18-07-2012, 22:10
Hoe kon Dounia weer van een man houden en vertrouwen? Degene die ze met haar hele hart had vertrouwd, heeft er misbruik van gemaakt. Dankzij Adam. Dat wilt ze niet nog een keer mee maken. Het is nu wel drie weken dat ze niks meer over Adam heeft gehoord. Beter dacht Dounia. Maar Adam was zo anders dan andere mannen. Hij had helemaal geen badboy look. Integendeel hij was juist lief aardig bezorgd en zacht. En dat miste ze zo erg van hem. Ze was boos op zichzelf. Dat ze weer aan hem dacht. Misschien zit hij wel nu op een terrasje aan het genieten en mij helemaal vergeten denkt Dounia. Dan zit ik hier nog in de tram aan ‘Adam’ te denken. Gosh. Ze stapte uit de halte waar ze moet zijn. Centrum Den haag. Dounia werk nu al 2 jaar in een kledingzaak in Den haag centrum. Dounia loopt naar de kledingzaak Carlier. Ze kwam binnen en trof achter de balie haar collega Nina. ‘Hey Dounia!’ roept Nina vrolijk. ‘Hi Nina’ roept Dounia zo vrolijk mogelijk terug. Nina keek Dounia van top tot teen. ‘Doun wat zie je er weer high class uit.’ Complimenteert Nina. Ze had zich in zwarte Chanel strak jurk aan, die tot de knie stopt. En haar armen waren bloot te zien. Boven het jurk heeft ze een witte colbert aan van Chanel. Die heel erg elegant overkwam. Onderaan zag je haar gloed nieuwe Guess hakken. Die wel 15 cm lang zijn. Als we het over Dounia hebben met schoenen en hakken etc. Dan zijn we nog lang niet klaar. En het geld ook voor de andere meiden. ‘Hoe is het verder met je?’ ‘Ja prima hoor. En met jou?’ ‘Zeker weten hoor!’ zei Nina giechelend. Er kwamen klanten binnen en gingen gelijk weer aan het werk. Dounia loopt naar de klanten en vroeg als ze iets nodig hadden dat ze dan klaar stond. Verder begint ze met het opvouwen van kledingstukken. Tegen de tijd waren de klanten bijna weg. Ze ging naar de balie en rekent af met haar laatste klanten. Nina kwam ook bij haar staan en raakte in gesprek over het weekend. Op dat moment kwam er een aantrekkelijk gestalte man de winkel binnen met een klein meisje. Op het eerste gezicht schenkt Dounia er niet veel aandacht aan. Maar als ze dichterbij zijn kijkt ze scherp. Hij zag er verwonderd uit. Door zijn verschijning was Dounia nog meer nieuwsgieriger geworden. Hij ziet er lang uit met brede gespierd schouder. Zijn borstkas is gespierd. Dat zag je duidelijk. Zijn knappe gezicht. Zijn kledingstijl. Hij had een D&G jeans met klein beetje scheuren aan. Boven zijn witte Moncler T-shirt. Zijn gespierde armen komen er goed uit! En zijn beige lanvin sneakers met een gelakte neus. En naast hem loopt een schattige meisje ongeveer van 10 jaar. Ze heeft zwarte lang stijl haar. Ze had een schattige jurkje aan met onderaan balarina’s schoentjes. En als tasje Hello kitty. Wie is hij?

fatimabratz
18-07-2012, 22:11
De man ziet ook de verschijning van Dounia. Hij keek haar aan en keek weer weg. De man loopt naar de kinderafdeling. Het meisje liep achter hem aan en keek naar mij. Ze glimlachte lief naar me. Ik keek haar aan en glimlachte terug aan het schattige meisje. Terwijl hij naar de kleding bekeek samen met het meisje. Kan ik mijn blik niet van hem afhouden. Nadat hij de kinderen kleding heeft bezocht kwam hij richting Nina. Ik deed een stap naar achter en zag hoe het meisje alleen zat. Ze had haar handen op elkaar gezet. Ik ging naar haar toe en hurkte op mijn knieën . ‘Waarom ben je boos?’. Het meisje keek me aan en glimlachte weer. ‘Dit is beter’ het meisje lachte. ‘Ik wil zo graag een leuk pakje hebben maar hij heeft geen verstand van dit’ zei ze treurig. ‘Hm, ik kan je wel helpen?’ ‘JAA! Wil je dat?’ riep het meisje. Ondertussen hoorde de man het en keek van verte ze aan. ‘Tuurlijk wil ik je helpen’ zei ik terug. Het meisje stond op en ging naar hem toe en vertelde het aan hem. Ik stond weer op en liep naar de balie waar Nina te vinden was. ‘Ik kom binnen over een half uurtje terug, dan moet ze een tevreden zijn met haar kleding’ dramt hij door. ‘Geen enkel probleem meneer komt voor elkaar.’ Zei Nina vluchtig. ‘Aya luister, ik moet snel wat doen en dan kom ik weer terug. Jij gaat dan ondertussen kleren uitzoeken welke je wilt. En daarbij deze mensen gaan je helpen. Goed?’ ‘Oké. Maar die vrouw met groene ogen zei gaat me helpen’. Zei Aya met een kalme toon. Ik ging naar het meisje toe en gaf haar een hand. ‘Zullen we nu alvast kleding voor je gaan zoeken’ zei ik tegen Aya. ‘Jaa!’ zei Aya blij. Dounia en Aya liepen naar de kinder collectie en gingen al snel leuke kleertjes pakken. Terwijl Rayan dit zag was hij gerust gesteld dat Aya blij is. Nina zag het en zei ‘Nog iets anders meneer’. ‘Nee is wel goed zo’ antwoord Rayan ambtelijk. Rayan vertrok uit de winkel en weg was hij. Terwijl Dounia en Aya nog bezig waren met kleding uit zoeken voor Aya. Zei plots Aya ‘Sorry dat mijn oom zo tegen jullie doet’. Bied Aya. ‘Lieverd ik neem jou helemaal niets kwalijk! We gaan nu verder met jou bezig’. Zei ik om haar weer blij te maken. Aya lachte en ging weer vrolijk lachen en vreugde dansjes maken. Ik keek naar Aya en moest lachen. Wat een prachtige meisje is het toch ook. Maar wat Dounia niet weet is dat Rayan altijd een arrogante blik heeft en een karakterloos klootzak is.

fatimabratz
18-07-2012, 22:14
Aya was blij met haar nieuwe kleding. Ze had van alles gepast en het stond haar prachtig. Van tuniekjes broekjes tuinpakjes truitjes schoentjes noem maar op. Natuurlijk was het meeste kleur roze, echte meiden kleur. Ondertussen zat Aya te spelen met haar barbie pop. Haar oom zou haar over een half uur komen ophalen. Maar nergens is die gast te bekennen. ‘Nina waar blijft die gast? We gaan zo sluiten’ vroeg ik geïrriteerd. ‘Ik zou het niet weten maar ik ga zo sluiten’. Ik keek gelijk naar Aya die vrolijk met haar barbie pop aan het praten was. Er werd geklopt bij de voordeur. Ik liep ernaar toe en zag dat hij het was. Ik deed de voordeur open en hij kwam binnen. ‘Voor de volgende keer als je weer bij een winkelier je eigen familielid weer laat zitten kom dan op tijd.’ Zei ik met een wijze toon. Hij keek haar met een op getrokken wenk brouw aan. Ze wist niet met wie ze te maken had dat wist hij zeker. ‘Als je niet weet met wie je praat, kom dan niet met je praatjes van je.’ Zei hij met een dodelijke stem. Ik keek hem arrogant aan wat denkt hij wel niet? ‘Oh moet ik nu denken dat je Tom cruise bent? Of nee Brad pitt?’ zei ik zo overdreven mogelijk. Ik lachte en liep bij hem weg. Maar voordat ik weg ging pakte hij ruw bij mij arm. Hij trok me in een seconden bij zich ik kwam bij zijn borstkast terecht. Hij keek me scherp aan met zijn lichte bruine ogen. Zijn uitdrukking voorspelden maar niet goed. Alsof het een waarschuwing was. ‘Let op je woorden! Nog nooit heeft een meisje me zo aangesproken en dat..’ voordat hij zijn zin wou afmaken duwde ik zijn hand weg bij mijn arm. ‘Dan kan ik je nu alvast garanderen dat ik de eerste meisje ben die zo tegen je spreekt. Wen er maar aan.’ Ik keek hem vol afschuwelijk aan en liep weg. Weg uit zijn buurt..

fatimabratz
19-07-2012, 12:29
Rayan. Ongelofelijk wat een lef heeft die dame zeg. Nog nooit heeft een meisje me zo aangesproken. Meestal waren het kleffe meiden die alleen maar knikte als ik wat zei. Maar zij? Zei heeft haar woordje klaar staan. Ik keek haar nog aan ze liep boos weg. De woorden met ‘Wen er maar aan’ zaten nog steeds in mijn hoofd. Noch nooit heeft iemand dat tegen mij gezegd. In ieder geval zij was absoluut niet te verklaren net als andere meiden. Aan de ene kant beviel het me wel. Ze was niet op haar mondje gevallen dat wist ik wel. Ik zag me nichtje op de bank met haar barbie pop aan het spelen. Ik glimlachte gelijk door haar verschijning. Ik liep naar haar toe en gaf een kus op haar zachte zwarte haar. ‘Hey Princess’ Ze keek me lachend aan. Aya is het dochtertje van de oudste broer van Rayan genaamd Amir. Amir Tarik en Rayan zijn broers van elkaar. Het zijn welbekende gasten in hartje Rotterdam. Oftewel bekende drugs baronnen. Mensen kennen de broers al tegoed. Het waren absoluut niet aardige venten als je met hun te maken hadt. De vrouw van Amir is bij de geboorte van Aya overleden. Amir zijn hart brak in zo veel stukken dat hij niet meer instaat om verder te gaan. Gelukkig waren de andere broers er en steunden hem dik en dun. Stap voor stap begon Amir weer zijn leven op te pakken. De moeder van Amir zorgde voor Aya met plezier. Ze hebben tegen Aya gezegd dat de moeder overleden is na haar geboorte. Aya wist niet goed wat ze er moest vinden. Omdat ze nog jong is. Maar hoe ouder ze word hoe wijzer ze word. Soms komt ze met de vragen leek ik op mijn moeder, wou ze een jongen of een meisje, heeft ze ook zwart lang haar net als mij. Amir vindt het altijd moeilijk om zulke dingen aan te horen en gaf dan geen antwoord maar liep weg. De moeder van Amir had besloten om alles maar ook echt alles aan Aya te vertellen hoe haar moeder in elkaar zit. Ze had tenslotte wel recht op zulke antwoorden het is inmiddels haar eigen moeder. Als Amir er geen antwoord op geeft dan zou zij het maar moeten doen. De moeder van Amir en Aya gingen naar de park en ze vertelde alles over de moeder van Aya. Aya luisterde geconcentreerd naar alle woorden van oma. Ze gaf zelfs een foto van de moeder van Aya. Aya keek met haar grote kijkers naar de foto. Ze was sprakeloos. Het enige wat ze kon antwoorden was ‘Wauw.’ De moeder van Amir kreeg ondertussen al tranen. Het was inderdaad een prachtige vrouw. Aya mocht de foto hebben als ze maar niks tegen Amir zou verklappen. Elke nacht kijkt ze naar de foto van haar moeder. Elke nacht lacht ze naar haar moeder. Elke nacht zegt ze wel een verhaaltje aan haar moeder. En elke nacht geeft ze een nachtzoen op de foto. Ondertussen ging Amir weer zijn werk doen samen met zijn broertjes. ‘3emi Rayan ik ben zo blij met mijn nieuwe kleding! Kijk hoe mooi ze zijn.’ Zei Aya met een blij stem. ‘Ik ben in ieder geval blij mee als jij tevreden mee bent.’ ‘Rayan door die vrouw met groene ogen zij heeft mij geholpen!’ Zei Aya met een schattige stemmetje. ‘Mooi.’ Zei Rayan met een droge humeur. Alsof het hem boeide dat zei diegene was. Ik loop naar de kassa en rekende af. ‘Nog een fijne dag meneer.’ Zei Nina vrolijk. Hij gaf haar geen blik en liep gewoon door naar Aya. ‘Kom we gaan.’ Aya stond op en stopte. ‘Ik wil doei tegen haar zeggen.’ Rayan keek haar met een frons gezicht aan. ‘Wie.’ Aya zuchtte diep ‘Het meisje met groene ogen!’ Rayan had absoluut geen zin om haar weer te zien. Hij verzon gelijk iets om weg te gaan. ‘Aya we moeten nu gaan anders kom je nog te laat voor je verjaardag feestje.’ Aya keek treurig. Ze vond het inderdaad jammer dat ze Dounia niet meer zag om haar te bedanken. Rayan zag dit en tilde Aya kittelend op. Aya kon niet meer van het lachen en kreeg zelfs traantjes. Hij deed de deur van zijn gloed nieuwe zwarte BMW 5 open en zette Aya erin. Hij liep naar andere kant en deed zijn deur open en stapte in. Zoals gewoonlijk gaf Rayan volle gas en vertrok hij.

fatimabratz
19-07-2012, 12:32
Nabila. ‘Verdomme’ schreeuwde ik. Is dit normaal? Een uur wachten op het verkeer. Ik drukte op me toeter. Alsof dat zou helpen dacht ik. Damn ik haat wachten en al helemaal op een maandag. Inderdaad Nabila heeft een hekel aan wachten op het verkeer. Vooral na een drukke werkdag. Ze keek naar haar horloge en het was al kwart over 5. ‘shit’ mompelde ze. Na een kwartier begon het verkeer weer normaal te worden. Nabila was blij zodat ze niet meer lang hoeft te wachten. Eindelijk ben ik weer in mijn vertrouwde stad Den haag. Nabila werkt bij een account kantoor in Rotterdam. Waar zahor en Sofia wonen. Nabila is zeker blij dat ze een baan heeft bij een bedrijf. Waar haar passie aan voldoet. Nabila studeer bedrijf economie. Aangezien Pwc een account bedrijf is, komt dat heel goed uit voor Nabila. Ze leert elke dag wel iets meer en dat voelt goed. Ze doet haar werk uitstekend. Bijvoorbeeld met organiseren ze regelmatig tafelsessies waarvoor we verschillende groepen uit andere steden en landen uitnodigen om met elkaar en ons van gedachten te wisselen over actuele ontwikkelingen maar ook opsommingen maken van bepaalde cijfers, corrigeren van verslagen of alles goed is. Of ze richt zich heel goed uit op financiele en zakelijke dienstverlening maar ook op de groep ‘nieuwere’ etc. De baas van Nabila is ook heel erg blij met haar. Ze doet haar werk altijd goed en levert het altijd op tijd. Daarom heeft hij ook geen ene twijfels in haar als ze iets moet doen. Nabila is nog bezig met haar studie Hbo diploma. Meeste studenten moeten blij zijn met een baan als Nabila. Zo iets kan je niet gemakkelijk krijgen. Ze heeft met bloed zweet en tranen hard gebikkeld en gewerkt voor deze baan. Aangekomen thuis ruikte ze gelijk de kookkunsten van haar moeder. ‘Hmm’. De kookkunsten van mijn moeder kan niemand treffen ook al zeg ik het zelf. Ik kwam binnen in de woonkamer en trof me lieve ouders. ‘Hey!’ ‘Wat hey! Je bent een Marokkaanse meisje en geen hollandia met je Hey!’ zei me moeder weer. Ik wou wat zeggen maar gelijk kwam me vader weer voor me op. ‘A khadija laat haar met rust ze komt net van werk en is zeker moe’. Zei me vader. Hij keek me aan en zei kom eten. Ik schuif bij hun aan en begon te eten. ‘Hoe was je werk?’ vroeg me vader. ‘Druk druk aba. Ik had een opdracht van me baas gekregen dat ik verslagen moet controleren of de cijfers wel kloppen en de opsommingen ook controleer baar is’. ‘Mezian a benti. Ik ben trots op je’ zei me vader trots. ‘Zo moeilijk is het toch ook weer niet, je moet gewoon beter kijken’ zei me zus Nora. Nabila heeft twee zussen Nora en Nouhaila. Daarnaast ook twee kleine broertjes Safouan en Imad. Nora en Nabila hebben geen zussen contact, nooit geweest. Ze mochten elkaar niet en dat geld nog steeds. Nora is jaloers dat Nabila hoog opgeleid is en dat hun vader haar vaak complimenten geeft. Dat hij trots op Nabila is. Daar kan Nora er zo om boos van worden maar niet alleen dat ook om de uiterlijk. Nora kan het ook niet uitstaan dat Nabila de mooiste is van hun allemaal. Door haar mooi figuur, haar blonde krullen die speels over haar schouder vallen, het lieve gezichtje die eruit komt en als ze lacht zie je haar schattige kuiltjes uitkomen. Een van de zeven schoonheden daar kan Nora ook helemaal niet tegen. Nabila haatte het dat ze zo is? Hoe bedoel je? Je eigen zus, die het zelfde bloed heeft. En daarbij heeft ze zo veel dingen bij Nabila geflikt. Dat Nabila er genoeg aan heeft om ook zo tegen haar te doen. Natuurlijk gaat hun moeder er kapot aan als ze ziet hoe haar kinderen met elkaar omgaan. Maar Nabila had het zo vaak geprobeerd om normaal tegen Nora te doen. Maar het lukte niet. Nora is en blijft een bitch zegt Nabila altijd. Haar oudere zus Nouhaila vindt het al helemaal belachelijk dat Nora zo doet tegen haar zusje. Nouhaila geeft ook geen aandacht aan Nora omdat ze weet dat ze niet honderd is. Nora is zo anders dan de andere zussen. Ook qua kleding stijl. Nora ziet er heel anders uit dan Nabila en Nouhaila. Ze ziet er zo miezerig uit, geen stijl! Ze draagt bijna elke dag zwarte kleding aan en als ze een keer een ander kleur is dan is het een wonder. Any way heel veel mensen denken ook dat Nora geen familie is van Nabila of Nouhaila. Als ze dat weten dat het wel zo is dan kijken ze met grote ogen naar ze aan van oh my god ze luikt absoluut niet op jullie. Verre van. ‘Dat denk jij Nora maar als jij een keer op mijn plek zou zitten dan zou je helemaal door de war raken en weg lopen. By the way zo iets zal je toch nooit krijgen.’ zei ik zo scherp mogelijk. Ik wist dat ik me moeder zou pijn doen maar wat Nora allemaal bij mij heeft gedaan dat zal ik haar nooit vergeten. Zo iets hoor je niet te doen bij je zusje. Nora heeft een keer tegen me ouders gezegd dat ik ontmaagd ben. Gelukkig geloofde me vader het niet. Hij wist dondersgoed dat ik niet zo ben om gelijk mijn benen open te doen voor een jongen. No way! Me moeder geloofde het wel maar Nouhaila en ik hebben wel elke dag gezegd dat het niet waar was dat Nora me niks gunt en jaloers is. Later heeft Nora het bekend met moeite de waarheid gezegd tegen me ouders. In eerste instantie was me moeder opgelucht en daarna kwaad op Nora. Mijn vader geloofde Nora van het begin af aan toen ze het zei dat ik ontmaagd ben niet. Hij was ziedend op Nora. Hij heeft d’r veel dingen aangedaan dat ze niet meer uit huis kon gaan. Maar boontje op zijn lootje.. Nora keek me heel erg vies aan. Als dode konden blikken dat was ik allang al dood. ‘Dat dacht je Nabila’. zei Nora met een hoge stem. ‘Nee liefje dat denk ik nog steeds’. Ik pakte een appel en hapte er in voor haar neus. Ik keek haar scherp aan en verliet de woonkamer waar ik Nora achterliet samen met mijn ouders. Ik wist dat ik Nora boos heb gemaakt. Ze is instaat om iets bij mij te doen ik voel het gewoon.

fatimabratz
19-07-2012, 12:42
Zahor. ‘Nabila denk aan je moeder! Zij gaat het nu juist moeilijk krijgen haar twee dochters die vijanden van elkaar zijn.’ ‘Ik weet het maar dat kind is niet honderd! wist je nog wat ze bij me heeft geflikt dat vergeet ik echt niet.’ ‘Dat weet ik schat zorg er dan maar voor dat je moeder het niet ziet als jullie weer zo tegen elkaar doen.’ ‘Dat ga ik doen’ ‘ 'Mooi by the way heb je Sofia gesproken noch gezien?’ ‘Nee why ?’ ‘Ik heb haar gebeld maar krijg alleen haar voicemail te pakken’ ‘Oh misschien is er iets belangrijks gekomen dat ze haar tel heeft uit gedaan. Ze belt je wel terug!’ zei Nabila om Zahor gerust te stellen. ‘Maar dat heeft ze dus niet gedaan, Nabila ik maak me zorgen om haar’ ‘Dat moet je niet doen voor het laatst ging ze nog uit haar dak bij V.I.P Lounge’ ‘Hm ik weet het niet hoor’ ‘Vrijdag 6 uur zien we elkaar bij Rotterdam centraal ik geef het ook door aan Dounia’ ‘Oke dank je wel mop! Tot vrijdag schat’ ‘Bye cute!’ en ik hing op. Dit was niks voor Sofia. Ze neemt de hele tijd gewoon niet op? Ik hoop dat het niks te maken heeft met Appie. Zo ja dan is er hoop te schillen met die eikel. Niemand maar dan ook niemand komt aan mijn vriendinnen. Zahor kan er niet tegen als de vriendinnen een probleem hebben. Dan maakt ze ook gelijk dat het haar probleem is. Zahor is een soort moeder voor de meiden. Maar dan een modern moeder. Ze is de eerste van de andere meiden die het snel opmerkt dat er iets met Sofia is. Maar dat is altijd zo bij Zahor. Ze heeft een sterke voorgevoel. En het komt altijd uit! Zahor woont bij haar ouders. Ze heeft twee oudere broers genaamd Ilias en Fouad. En twee oudere zussen Jihad en Sara. Ze keek naar haar horloge en het was al een late tijdstip. De bus zou moeten komen zeker weer een vertraging. Ik kreeg het koud door de frisse wind. Ik heb ook niet echt wat warms aan. Ik heb me leren jasje aan en een spijkerbroek met scheurtjes die van de Zara kwam. Boven op heb ik een witte op gepofte blouse aan met zwarte kleine knoopjes erop zitten. Onderaan mijn laarsjes. Mijn lichte bruine haar deed ik in een comfortabel staart. Ik sms Sara dat ze door kan geven dat ik later kom. Ik zat nog steeds te wachten op de bushalte. Het irriteerde me zo erg dat ik tegen me zelf begon te praten. Ik hoorde paar stemmen die deze kant op komen. Ik keek naar rechts en zag paar jongens. Ze waren met z’n vieren. Ik keek gelijk weg. Ze kwamen dichterbij en keken me aan. ik voelde de ogen op mijn lichaam branden. ik hield me tas stevig vast en mijn lichaam begon te trillen. Waarom weet ik niet maar dit voelde niet goed aan. Ik keek naar voren en deed alsof hun er niet waren. Maar dat ging moeilijk. Een van de jongens kwam naast me zitten op het bankje en keek me. ‘Hey schoonheid’ zei hij. Ik keek hem niet aan en begon naar de andere kant te kijken. ‘Hm kan je niet praten a zin’. Een van de andere jongens kwam naast hem zitten. ‘Ik bijt niet hoor!’ zij hij weer. De andere jongens schaterde het uit. Ik keek naar de andere en de bus was er nog steeds niet. Ik kon hier niet blijven met vier jongens. Ik moest nu opstaan en vetrekken het was nu of nooit. Ik sta op en begon weg te lopen van die ruimte. Ik begon al sneller te lopen voordat ze me nog achterna kwamen. Ik keek voor de zekerheid naar achter en zag niemand. Dat luchtte me zeker op. Ik herstelde me weer en liep op mijn eigen tempo naar huis. Het was wel ver lopen maar beter dan daar met die zwervers wachten op de bus. ‘EY’ riep iemand hard. Fuck. Ik draai me niet om en liep sneller door. ‘DAME!’ Oh my god hebben deze gozers geen leven dat ze mij achter volgen. ik raakte me geïrriteerd aan deze zwervers. Maar liep gewoon door. Totdat ik vast gegrepen word bij mijn heup. Ik sloeg de hand kei hard weg en keek woendend achter me. Het waren de zwervers van net. ‘WTF bezielt jou wel niet?!’ riep ik hard. Ik werd woedend en brulde al mijn woede op hem af. ‘Vieze jood flik dit nog een keer bij mij en je zult zien eikel. Ga iets nuttigs doen met je leven en kom mij niet achtervolgen met je lelijke kop van je. GET A LIFE!’. Schreeuwde ik hard mogelijk. Ik dacht niet na en al mijn woede kwamen d’r uit. Hij keek me scherp aan. ‘Zo zo dus een pittige dametje heb ik voor me’ zei die jongen die naast me zat bij de bus halte. Hoofdschuddend keek ik hem aan ‘Zielig!’ Ik liep weg van hem maar werd gepakt bij mijn arm. Ik keek hem met grote ogen aan en gaf hem een klap op zijn fase. ‘Ik hoop dat de boodschap nu duidelijk is!’ Hij keek me aan met zijn rode ogen. Oeps! Ik heb duidelijk een verkeerde snaar aangeraakt. Ik werd bang en begon langzaam naar achteren te gaan. De jongens zagen dit en blokkeerde de weg voor me. Ze stonden achter me zodat ik niet weg kon gaan. De jongen kwam naar me toe. Zijn hoofd was heel erg dichtbij mij. ‘Wat je net hebt gedaan was niet zo slim van je’ zei hij zo scherp mogelijk. Ik slikte en trilde van angst. ‘Waar is de pittige dame gebleven? Ben je nu bang ? Dat zou je beter moeten doen slet’ Ik keek hem walgelijk aan en spuugde op hem. Wat denkt hij wel niet mij een slet noemen. ‘Kijk eens ik ben er nog!’ zei ik. Hij veegde met zijn hand mijn spuug weg en pakte me bij mijn keel. ‘Vieze slet je bent te ver gegaan!’ Hij duwde me naar achter waar ik tegen een muur aankwam. Auw dat deed echt pijn. Hij kwam naar voren en gaf keiharde trappen bij mijn heup. Terwijl hij dat deed begonnen de andere jongens mijn tas te pakken en alles eruit te gooien. Ik schreeuwde het uit. De jongen deed me jasje uit en schuurde mijn blouse. Hij kwam naar voren en keek kwijlend naar me borsten. Met al mijn kracht duwde ik hem van mij af. Maar het leek niet te werken want hij kwam weer kwijlend terug. Ik gilde zo hard mogelijk ‘HELP’! De jongen keek me vies aan en gaf me een klap op mijn wang. Ik hoorde een schurende auto die aankwam. Gelijk draaide ik me om en kreeg hoop. Ik was niet de enige die dit opmerkte. De jongens schrokkken door de komst van de auto. Een van hun ging naar de jongen die bezig is met Zahor. De andere waren allang vetrokken door de verschijning van die schurende porsche auto. De jonge tikte hem aan en keek hem bang aan. ‘Wat is er azebi ?! ’ ‘We moeten gaan nu Yallah. Kijk achter je!’ zei hij bibberend. De jonge keek naar achter en zag het ook en wist wie het was.. Hij stond gelijk op en sprintte zo snel mogelijk weg. Weg van Zahor. Maar meer weg van de schurende auto. Ongelofelijk keek ik ze aan. Ik had pijn en voel me vies door hun aanraking.

fatimabratz
19-07-2012, 12:43
Hij kwam rennend naar me toe. Het was Reda. De broer van Dounia. Wat deed hij hier? Ik was blij dat iemand er was maar waarom hij precies. Waarom niet iemand anders? Zahor gedraag je en wees blij dat er iemand is dan niemand. Maar het andere stemmetje zei dat het wel de bekende Reda is. Iedereen kent hem. En iedereen weet ook goed genoeg hoe Reda in elkaar zit. Want als je iets te schillen had met Reda dan is er nooit een happy end voor diegene. Zelfs de meiden doen overdreven hun best om Reda een pleziertje te doen. Zelfs Dounia mag die meiden niet. Het zijn echt van die meiden die geen zelfrespect hebben. Maar het leukste is dat Reda nooit aandacht geeft aan zulke meiden. En dat doet me wel goed ook al zeg ik het zelf. Hij schrok van mijn beeld. Ik zie hoe zijn groene kijkers naar mij kijken. Tegelijkertijd voel ik me zo ongemakkelijk door zijn aanwezigheid. Mijn gezicht schrammetjes en met blauwe plekken, mijn gescheurde lippen bloed. Mijn gescheurde blouse waar je half men inkijk ziet. Mijn tas die op de stoep lag vol met dierbare spullen in die verspreid waren op de grond. Ik trok uit beide kanten mijn gescheurde blouse dicht tegen elkaar zodat je mijn inkijk niet ziet. Hij heeft zeker vele meiden gezien met nog ergere inkijk, maar dat betekend niet dat hij ook die van mij moet zien. Ik draaide me om en kreeg gelijk pijn bij mij heup. ‘Niet bewegen.’ zei hij. hij bukte naar benden en tilde me voorzichtig op. De ene hand ging voorzichtig naar mijn been en de ander bij mijn rug. Alsof ik breekbaar was. Mijn armen gingen automatisch om zijn brede schouder heen. Mijn andere hand ging op zijn gespierde borstkas. Ik hield het zo stevig mogelijk vast. Ik ben bang dat er weer iets met mij zou gebeuren, Bang dat ik weer aangerand zal worden. Bang dat ik niet meer veilig zal voelen. Bang dat ik nooit meer vrolijk op straat zou lopen. Bang dat ik weer de pijn voel van net. Bang dat het me ooit weer zal overkomen. Hij merkte me afwezigheid en zei zo teder kalm. ‘Zahor je bent nu veilig bij mij.’ Mijn ogen waren al gevuld met tranen en stroomde naar beneden. Hij veegde rustig met zijn vinger me traan weg. Mijn hoofd lag tegen zijn warme gespierde borstkast. Ik sloot mijn ogen en geniet van dit moment. Het voelde zo vertrouwd aan. Ik snoof zijn geur op. Hij had gelijk ik voel me veilig bij hem. Hij hield me stevig vast alsof ik voel zijn gespierde armen om me heen. We zaten wel een kwartier lang. Zonder met elkaar te communiceren. Stilte een fijne stilte. Ik stak me hoofd omhoog en keek hem aan. ‘Ik wil naar huis.’ Zei ik met een schorre stem. Hij knikte. Ik had de stilte onderbroken maar het was tijd om naar huis te gaan. Ik kon niet langer hier blijven met Reda. Anders zou ik achteraf weer spijt krijgen en daar zat ik niet op te wachten. Hij legde me voorzichtig neer op de voorstoel van de auto. Hij deed de deur dicht en stapte in bij de andere deur van de auto. Hij startte de motor van de auto en reed met een snelle vaart weg.. ‘Prins Alexanderlaan.’ Zei ik. Hij knikte. Het was ondertussen stilte in de auto niet de stilte van net maar een nare stilte. Ik wist niet wat ik precies van Reda moest vinden. Wat hij net bij me heeft gedaan ben ik dankbaar voor. Maar toch het is wel een Reda. ‘Reda dank je wel.’ Hij keek me aan en glimlachte naar me. ‘Graag gedaan. Je zult ze nooit meer zien Zahor! Dat zeg ik je in ieder geval.’ ‘Ik hoop het.’ Fluisterde ik zachtjes en keek weer naar het raam. Reda keek Zahor nog aan. Hij heeft zahor vaker gezien maar nooit interesse getoond. Het was tenslotte wel het beste vriendinnetje van zijn zusje. Maar vandaag zag hij Zahor die hij nooit gezien heeft noch ontmoet. En dat geld ook bij de andere meiden. Het was anders heel anders. Het gevoel wat hij net had mee gemaakt. De fijne stilte. De gevoelens die bij hem kwam. De heerlijke geur die hij snoof. Kwam dat allemaal door Zahor? Een ding wist hij wel zeker hij zult die achterbakse rot jongens vinden hoe dan ook. Hij laat het er niet mee zitten. Koste wat het kost.

MoonRose
21-07-2012, 10:43

Ga je nog verder?

fatimabratz
25-07-2012, 20:13
‘DOUNIA opstaan ontbijt staat klaar.’ Riep me moeder hard. Ik stond vermoeiend op en ging naar de badkamer. Ik poetste mijn tanden en waste mijn gezicht. Ik hoorde al vanaf de badkamer stemmen bekende stemmen. Dat kan alleen betekenen dat mijn broers er ook zijn. Ik ging naar de woonkamer en trof me moeder en mijn broers aan. ‘Goedemorgen.’ Zei ik rustig en ging op de stoel zitten naast mijn moeder. Mijn broers keken me aan alsof ze me nooit eerder zagen in de ochtend. ‘Wat is er.’ Zei ik bot. ‘Dounia kijk hoe laat het is ’ zei Moufid. Ik keek naar de klok en het was al half 1. Oke ze hebben misschien gelijk maar wat kan ik er nou aan doen dat ik een slaapkop ben. ‘Het is weekend dan mag je wel heus uitslapen he.’ Zei ik snel. Moufid en Redouan keken me aan alsof ik gek was. Ik steek me tong uit naar ze. We begonnen ondertussen te ontbijten met croissantjes en verse Orange juice . Ik zag dat mijn moeder en Reda een serieuze gesprekstof hadden. Moufid vertelde aan Redouan wat hij gisteren deed met paar chicks van Rotterdam. Uit het niets begon ik maar wat te zeggen. ‘Wat gaan jullie doen vandaag?’ ‘Ik ga straks naar je tante ze had me in de ochtend gebeld of ik zou komen.’ Zei me moeder. ‘Is er iets gebeurt?’ zei Redouan. ‘Ik weet het niet a weldi. Maar er is vast iets dus ik ga voor de zekerheid.’ ‘Ik denk het wel hoor anders zou ze je niet zomaar bellen in de ochtend!’zei ik. ‘Ze heeft gelijk mam. Ik zou maar nu gaan moet ik je brengen?’ zei Moufid. ‘Moufid ik breng haar wel moet sowieso richting Rotterdam. En jij moest nog wat doen voor mij remember?’ Moufid knikte gehoorzaam naar zijn oudere broer. Ik keek ze vreemd aan wat moest Moufid nou voor Reda doen? ‘Redouan half 8 moet je d’r zijn.’ Dramt Reda. ‘Is goed broer. Ey wordt het weer druk vandaag?’ ‘Altijd.’ Zei Reda met een valse glimlach. De broers hebben een eigen club gestart in Rotterdam. Het is een enorme grote club geworden. De meeste bekende club in Rotterdam. Iedereen maar letterlijk iedereen komt daar naar toe. Als je gezien wilt worden is Club Sherzad de beste plek. Het is overdag gesloten en gaat pas open in de nacht. Elke nacht is het gigantisch druk in de club. Elke nacht draait de dj. Hoe dan ook Club Sherzad is een succes geworden. Dounia ging vaak ook naar de club van haar broers met haar vriendinnen. Ze word dan natuurlijk altijd bewaakt door bewakers van de club. Dat hebben de broers afgesproken als Dounia komt. Ten slotte mocht ze niet vaak komen anders zou het een gewoonte blijven en dat wou de broers van Dounia niet. Maar de jongens die er kwamen wisten dondersgoed dat het niet verstandig is om Dounia te versieren. Ze weten goed genoeg wat de nadelen hier van kunnen zijn. Maar Dounia zit nooit bij de begaande grond met haar vriendinnen. Zij zitten bij de V.I.P ruimte die boven is. Je kan van uit die ruimte de hele begaande grond zien, wie er allemaal is en wat die doet. Een perfecte uitzicht dus. Me moeder ging ondertussen naar boven en maakte zich klaar, Reda vetrok al naar beneden. ‘Redouan Moufid let op jullie zusje ik ga beslama!’ zei me moeder en deed de deur dicht. Redouan stond op en belde iemand vast een van zijn jongens. Ik ruim de tafel op en waste de glazen en borden. Daarna ging ik naar mijn slaapkamer en ruimde ook mijn bed op. Ik liep de trap af en hoorde Moufid en Redouan tegen elkaar praten. ‘Ik heb nu met die gast af gesproken.’ Zei Moufid. ‘Welke gast?’zei Redouan. ‘Oude vriend van mij. Hij kent iedereen van Rotterdam dus hem heb ik zeker nodig!’ zei Moufid met een valse glimlach. Redouan schudde zijn hoofd en zei ‘Verzorg er maar voor dat het maandag op kantoor ligt. Dan kan Reda gelijk beginnen.’ ‘Jullie moeten wel jullie grenzen kenen hé! Ik ben serieus.’ Zei ik met een bang stem. Ik wist niet wat ze zouden doen. Maar Reda deed al raar in de ochtend en nu dit? Ze keken me geschrokken aan en glimlachte naar me. Moufid kwam naar me toe en omhelsde me strak mogelijk. ‘Prinses don’t worry about us! We weten wat we moeten doen.’ Zei Moufid. Hij pakte me gezicht en ging met zijn duim mijn wangetjes aaien. Ik keek hem aan en zei ‘Gelukkig maar.’ Hij liet me los en gaf een kus op me voorhoofd en vetrok hij. Redouan kwam toen naar mij toe en omhelsde me zo strak mogelijk. ‘Dounia trek je kleren aan. We gaan weg.’ Zei Redouan. Ik keek hem raar aan. ‘Waar.’ Zei ik verwarrend. Hij liep door me heen en gaf geen antwoord. ‘Redouan!’ riep ik. ‘Je hebt maximaal een kwartiertje om je om te kleden niet meer niet minder Dounia!’ ‘Red waar gaan we naar toe!’ zei ik geïrriteerd. Hij lachte naar me en zei ‘Ik ga je verwennen yallah!’

fatimabratz
25-07-2012, 20:16
Ik ging zo snel mogelijk naar me kamer en deed me kast open. Ik pakte mijn slim pop vintage jeans uit de kast en trok het aan. Daarboven op trok ik een witte blouse met goedkleurige knopen. Ik pakte als laatst mijn lanvin sneakers en trok het aan. Mijn pik zwarte lange haar deed ik half los en half vast. Tot slot pakte ik mijn Dior make-up tasje en poederde mijn gezicht. Ik pakte mijn eyeliner en trek voorzichtig een lijntje langs mijn wimperrand. Ik smeer een dun laagje mascara op mijn lange wimpers. Voorzichtig ging ik met het borsteltje aan de wimperaanzet van links naar rechts. Ik deed nog wat lip gloss op mijn lippen. Als laatst pakte ik mijn beige leren jasje van de kapstop en deed het aan. Ik ging nog naar mijn slaapkamer en pakte mijn belangrijke spullen en deed het in mijn LV tas. Uiteindelijk was ik klaar en sloot de deur achter me dicht. Ik zag Redouan al in zijn auto wachten. Ik deed de deur van zijn auto open en stapte erin. Dounia was niet de enige die er mooi uitzag. Haar lieve broer Redouan heeft het ook weer vol elkaar gekregen. Hij zag er namelijk ook perfect uit. Hij had een D&G jeans aan, zijn bruine LV belt, boven een witte Ralph Lauren polo shirt aan. Waar zijn spieren er goed uitkomen. De broers hebben een voor een, een body waar je u moet zeggen. En bovenop zijn zwarte moncler jasje aan. ‘Je ziet er prachtig uit zusje met je schattige gezichtje!’ zei Redouan glimlachend naar Dounia. Ik glimlachte gelijk naar hem. Wat hou ik toch van hem. ‘Dankje broerlief! Met je mooie groene ogen van je.’ Hij keek me vreemd aan en lachte. ‘Waarom lach je?’ ‘Dounia je hebt zelf groene ogen a kleintje!’ Ik moest lachen om zijn opmerking. Hij had gelijk maar als ik het bij iemand anders zie dan lijkt het veel mooier. Hij startte zijn motor van de auto en reed richting centrum van Den haag. Aangekomen bij het centrum van hartje Den haag is het weer bom vol. Redouan en Dounia gingen winkels in en winkels uit. Natuurlijk werd Dounia weer verwend door haar lieve broer. Redouan kon zijn lach niet houden. Hoe zijn eigen zusje verslavend is met kleding schoenen etc. Ze gingen letterlijk bij elke winkel kijken of Redouan het wou of niet. Dounia heeft haar broer echt mee geslepen. Uiteindelijk had Dounia volle tassen met dure schoenen, hakken, kleding accessoires en noem maar op. Ondertussen hadden Redouan en Dounia gesprekken van vroeger toen ze klein waren. Het waren melige gesprekken. ‘Dounia je hebt ze toch al?’ vroeg Redouan geïrriteerd. ‘Nee! Deze zijn met 2 kleurige pumps met plateauzool.’zei ik met vol overtuiging. ‘Vooruit dan maar. Maar je moet wel opschieten want Reda wacht op me heb een afspraak. Ik wacht in de auto.’ Hij ging al weg voordat ik nog wat kon zeggen. Ik sprintte gelijk bij de schoenen afdeling van de Zara en pakte mijn pumps met twee kleurige en met plateauzool. Ze waren net in de collectie en gelijk ben ik verliefd geworden op deze hakken. Hoe bedoel je? Ondertussen liep Redouan naar zijn auto. Hij zag van verte een groep jongens bij een auto staan. Hij gaf geen aandacht aan en liep door. Maar Hoe dichter hij kwam hoe meer nieuwsgierig hij wordt. Hij stond stil en bekeek het groepje scherp. Redouan schrok van zijn beeld. Het was hem! Redoaun glimlach meteen. Hij stond daar na al die jaren. De enige echte…

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16