Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'Bescherm Nederland tegen import islamitische cultuur'

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

_Mercurius_
09-12-2004, 10:25

Nederland moet worden beschermd tegen de import van de islamitische cultuur die onze tolerantie en democratie alleen maar om zeep helpt.

Dirk333
09-12-2004, 10:29
dat had de regering moeten bedenken toen zij met de gastarbeiders begonnen. Moslims zijn niet fout onze toenmalige regering wel.

_Mercurius_
09-12-2004, 10:32
De intonatie van je bericht bevalt mij totaal niet...maar vooruit je krijgt de voordeel van de twijfel! barca Omdat het merendeel van de nederlandse bevolking sterk het gevoel ( lees=gedachte )heeft zich te moeten integreren naar de islamitische cultuur! Hoe vaak hoor je de uitspraak niet, ze moeten zich aan ons aanpassen en niet andersom

Karin_
09-12-2004, 10:33
Waarom had de regering dat toen moeten bedenken? Er waren afspraken met de gastarbeiders, de regering zei niet "Alstublieft, kom hier werken, neem uw hele familie mee en ga nooit meer weg"

Tim76
09-12-2004, 10:38

Fouten moeten nu goed gemaakt worden, en meer van niet westerse culturen importeren is dus niet goed voor onze maatschappij. Wie hier nu leeft met zo'n cultuur is meestal gewoon Nederlander, maar nieuwe mensen binnenlaten middels relatievorming (importbruiden/bruidegommen) moet verboden worden, of in ieder geval zwaar belemmerd worden.

Karin_
09-12-2004, 10:42
Heh, mag je de russische mailorder bride dan ook niet meer ??

KlawieMontana
09-12-2004, 10:47
Nederland moet worden beschermd tegen de import van de islamitische cultuur die onze tolerantie en democratie alleen maar om zeep helpt. Als de democratie jou heilig is, dan moet je ook niet van raar op kijken, als we ook gebruik maken van onze democratische rechten. Een daarvan is het recht van meningsuiting, deze lijkt alleen voor nederlanders weergelegd te zijn. thala

Tim76
09-12-2004, 10:50
Als de democratie jou heilig is, dan moet je ook niet van raar op kijken, als we ook gebruik maken van onze democratische rechten. Een daarvan is het recht van meningsuiting, deze lijkt alleen voor nederlanders weergelegd te zijn. thala Wat mag jij niet zeggen dan? Vermoorden van mensen die films maken die godslastering bevatten mag sowieso niet, of vindt jij van wel.

Karin_
09-12-2004, 10:57
Als de democratie jou heilig is, dan moet je ook niet van raar op kijken, als we ook gebruik maken van onze democratische rechten. Een daarvan is het recht van meningsuiting, deze lijkt alleen voor nederlanders weergelegd te zijn. thala Kom eens met voorbeelden wat jij niet mag en ik wel dan ?

KlawieMontana
09-12-2004, 10:58
Ik ben er niet zo benauwd voor, het zijn enkel uitspraken. In de praktijk blijkt er gewoon niets van... Plus dat het van belang is hoe ik mijn kids opvoed, mijn oudste dochter leest met regelmaat op dit forum en komt dan met erg veel vragen waarom mensen zo over elkaar praten en doen. Weet ze in ieder geval wat ze wel en niet moet doen, scheelt me weer een zorg :D Ze heeft nu al een afkeer van alles wat met religie te maken heeft als mensen al zo met elkaar omgaan.. De islamieten lopen zelf vast in onze democratie, ze kunnen er niet mee omgaan vandaar de hoge criminaliteit onder minderheden en de vele schoolverlaters wat weer tot gevolg heeft dat. Tja, ik maak me er dus niet zo een zorgen om ;)10010101010101010101010101010 grote onzin.

_Mercurius_
09-12-2004, 11:07
Misschien moet het merendeel van de nederlandse bevolking haar onderbuikgevoelens dan maar onderdrukken. Feit is dat Nederland kampt met 1,2 miljoen moslims en wat zal oplopen tot 5 miljoen in 2020. En dan?? Blijft Nederland dan nog steeds struisvogelpolitiek toepassen op deze grote groep?? Of worden de moslims eindelijk waardig geaccepteerd en ontaardt zich bijvoorbeeld in vrije dagen voor Islamitische feestdagen?? Barca Naar mijn mening weinig met struisvogelpolitiek te maken Nederlanders willen het cultuurimperialisme voorkomen/tegengaan! Het toekennen van Islamtische feestdagen word al gezien als een inbreuk op de Nederlandse cultuur!

_Mercurius_
09-12-2004, 11:11
Als de democratie jou heilig is, dan moet je ook niet van raar op kijken, als we ook gebruik maken van onze democratische rechten. Een daarvan is het recht van meningsuiting, deze lijkt alleen voor nederlanders weergelegd te zijn. thala Vrijheids van meninigsuiting, geef me daar eens de juiste definitie van ? Word nog al eens misbruik van gemaakt van deze term!

HabibiZoef
09-12-2004, 11:13
Naar mijn mening weinig met struisvogelpolitiek te maken Nederlanders willen het cultuurimperialisme voorkomen/tegengaan! Het toekennen van Islamtische feestdagen word al gezien als een inbreuk op de Nederlandse cultuur! Of worden de moslims eindelijk waardig geaccepteerd en ontaardt zich bijvoorbeeld in vrije dagen voor Islamitische feestdagen?? Je hebt toch vakantiedagen? Neem die op.

HabibiZoef
09-12-2004, 11:18
Als de democratie jou heilig is, dan moet je ook niet van raar op kijken, als we ook gebruik maken van onze democratische rechten. Een daarvan is het recht van meningsuiting, deze lijkt alleen voor nederlanders weergelegd te zijn. thala In Duitsland kennen ze het principe van de "weerbare Democratie" Dit houd onder andere in dat de Democratie niet misbruikt mag en kan worden voor ondemocratische doeleinden. Je mag dus bijvoorbeeld niet gebruik maken van je Vrijheid van Meningsuiting om op te roepen tot de afschaffing van de Nederlandse Democratie en aanzetten tot het stichten van een Nederlandse Islamitische Staat. Misschien moeten wij ook die kant op.

Patrick.
09-12-2004, 11:20

In Duitsland kennen ze het principe van de "weerbare Democratie" Dit houd onder andere in dat de Democratie niet misbruikt mag en kan worden voor ondemocratische doeleinden. Je mag dus bijvoorbeeld niet gebruik maken van je Vrijheid van Meningsuiting om op te roepen tot de afschaffing van de Nederlandse Democratie en aanzetten tot het stichten van een Nederlandse Islamitische Staat. Misschien moeten wij ook die kant op. Schuilt daar een gevaar in dan? Je mag die mening hebben, simpel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14