Bekijk originele versie : Zwangerschapskwaaltjes
amina_roosje
09-12-2004, 09:10
Zwangerschapskwaaltjes vroeg in de zwangerschap
Aambeien
Bandenpijn
Blaas(ontsteking)
Bloedend tandvlees
Druk op blaas
Flauwvallen
Hoofdpijn
Misselijkheid
Neusbloedingen
Oogklachten
Schimmelinfectie
Slapeloosheid
Spataderen
Vermoeidheid
Verstopping
Verstopte neus
Witverlies
lilchakir
09-12-2004, 12:49
Zwangerschapskwaaltjes vroeg in de zwangerschap
Aambeien
Bandenpijn
Blaas(ontsteking)
Bloedend tandvlees
Druk op blaas
Flauwvallen
Hoofdpijn
Misselijkheid
Neusbloedingen
Oogklachten
Schimmelinfectie
Slapeloosheid
Spataderen
Vermoeidheid
Verstopping
Verstopte neus
Witverlies
ik hoop voor je dat je ze niet zelf allemaal hebt meegemaakt :D allah ister Aambeien heb ik alleen last van gehad na de bevalling
banden pijn bij de laatste zwangerschap halverwegen
Misselijkheid schij maar uit krijg nu nog kots neigingen als ik er trug denk eerste 4 maanden lang
Spataderen die mooie aandenken daar van heb ik nog steeds over gehouden maar niet extreem het was voor een goed doel :D
Schimmelinfectie allatief heb ik ook meegemaakt bij een van de 3 zwangerschappen maar voor de rest wat er op het lijstje staat gelukkig niet :nijn: :nijn: :nijn:
zwangermeisje
09-12-2004, 13:12
ja dat zijn er wel erg veel...ik denk dat ik er zelf 3 heb ofzo
misselijkheid
moe
en ik kan bijna niets eten en sommige dingen vind ik juist heerlijk
Bent_Fes
09-12-2004, 14:35
Zijn er meiden die constand misselijk zijn, dus in de begin van de zwangerschap alleen maar overgeven en niet kunnen eten (24 uur).....??
zwangermeisje
09-12-2004, 14:41
Zijn er meiden die constand misselijk zijn, dus in de begin van de zwangerschap alleen maar overgeven en niet kunnen eten (24 uur).....??
ja die ken ik wel degelijk...ik had het zelf de eerste zes weken dat ik echt zoooooo misselijk was dat ik niet eens uit me bed kon verschrikkelijk was het maar ja khair insha Allah.
ben je erg misselijk bent fes?
oem_mujahid2
09-12-2004, 15:06
Ik heb een beetje bandenpijn..bloedend tandvlees..mega hoofdpijn..misselijkheid beetje en ook vermoeidheid...
dames,
de zwangerschaptekenen voelden jullie dat al in de eerste maand?? of kwam dat later??
Ik zoek in elke cyclus naar tekenen maar ik heb nog geen 1.
zwangermeisje
09-12-2004, 16:05
ik voelde het al de eerste maand maar dat hoeft niet altijd zo te zijn
lilchakir
09-12-2004, 20:08
Zijn er meiden die constand misselijk zijn, dus in de begin van de zwangerschap alleen maar overgeven en niet kunnen eten (24 uur).....??ik heb het bij de eerste zwangerschap heeeeeeeeeel erg gehad vreselijk 24 uur per dag alles moest er uit zelfs water het kwam nog niet mijn mond in of ik kotste het er al weer uit en het aller ergste vondt ik dat
kwijlen ik kon mijn eigen spuug niet door slikken ik liep de heledag maar te spugen tfoe wat haten ik dat bij mijn middelste zwangerschap ben ik niet een dag misselijk geweest en bij de jongste was ook zo erg dat ik gewoon pillen heb gevraagt en dat was een wonder :nijn: :nijn: :nijn:
IK heb steken in mijn onderbuik en rug, maar alleen als ik niet genoeg rust neem. Misselijk 24 uur per dag maar niet overgeven en sinds 4 dagen een mega koppijn.
gatver ik weet nog steeds hoe misselijk ik ws bij mn eerste zwangerschap,ik denk dat ik 9 maanden met mn kop boven het toilet heb gehangen!en daarna kwam er ook de maagzuur nog bij waardoor ik helemaal para werd!sochtends begon het overgeven gelijk al tot ik gal spuugde iiiiiggg wat is dat goor man!verder heb ik bandenpijn gehad ejo en m n bekken waren ook naar de maan ik kon niet eens lopen en alles kraakte in de ochtend!maar alhamdollilah ik heb er een mooie meid aan overgehouden!o ja en de eerste 4 maanden had ik snachts barstende koppijn!en verder dat irritante spiertje dat trok vlak onder mn bil !hahaha ,ma3a salama salma
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.