Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dartoe lafdiha albnat..

LZN
18-01-2003, 17:45

Origineel gepost door Mohammed Justice Daar heb ik respect voor.. En ik denk dat de meeste het met mij eens zijn.. Effe stemmen..thanks Als er een topic is over meiden die een beetje negatief is? dan komen jullie altijd met ""scheer niet iedereen over 1 kam!!!!! :eek: waarom zie ik dat niet bij die topic van die meneer MO. :zweep: :stout:.

-xxx-Rachida
18-01-2003, 17:48
ikke nie begrijp:confused: Continue.....next

ChebaB
18-01-2003, 17:54
Origineel gepost door elmarocani Als er een topic is over meiden die een beetje negatief is? dan komen jullie altijd met ""scheer niet iedereen over 1 kam!!!!! :eek: waarom zie ik dat niet bij die topic van die meneer MO. :zweep: :stout: Jij weer met je leugens hoor :D Alles goed meneer? ;) xxx :zwaai:

-xxx-Rachida
18-01-2003, 17:56
Origineel gepost door elmarocani jij gen inbouerginggscursoes heben gevolgd? iek zegge jou iek nie begrijp jij schreewe mij?! wachte....:zweep: sjow.....gienoeg? Continue.......next

wafa_armani
18-01-2003, 17:57

hahaha, ewa jah, als iets positiefs dan heet het niet meer over 1 kam scheren.......;)..:D :zwaai:

ChebaB
18-01-2003, 17:58
Origineel gepost door elmarocani :rolleyes: :rolleyes: leef jij nog??? :eek: haha gaat goed mevrouw chebab...waar was je?? :rolleyes: Jaah, ik leef nog :D Blij te horen dat het goed gaat met meneer elmar ;) En waar ik was? Gewoon op de aardbodem hoor :p

ChebaB
18-01-2003, 18:14
Origineel gepost door elmarocani jij mote teroeg gaan naar ju eigen land...jij erst corsos volgen dar. dan jij kumen hir. en chabab niet meer weg gaan ja? :kwaad: :engel: Ja papa, ik zal niet weg gaan :engel: Ik was ook niet weg, ik was er alleen een tijdje niet :rolleyes: :D xxx :zwaai:

Hindaatje
18-01-2003, 19:06
Origineel gepost door hichamtwentyone Ik douw die kam echt in iemands R E E T een keer :kwaad: gezeik elke keer :jammer: :hihi:

rahmona
18-01-2003, 19:09
Origineel gepost door elmarocani Als er een topic is over meiden die een beetje negatief is? dan komen jullie altijd met ""scheer niet iedereen over 1 kam!!!!! :eek: waarom zie ik dat niet bij die topic van die meneer MO. :zweep: :stout: omdat het misschien eindelijk iets postiefs is over de meiden....niemand heeft gezegt dat alle meiden het zelfde zijn....er zijn overal rotte appels.....ook bij jullie de heren.........