Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Einde hypotheek zonder rente....

Oem_Da3wa
08-12-2004, 22:38

Assalaamoe 3alaikoem, Insha Allah kan er op termijn ook in Nederland aan Islamitisch bankieren deelgenomen worden. De Rabobank is gestart met het verzamelen van gegevens van geinteresseerden. Onder het motto "niet geschoten is altijd mis" verzoek ik jullie om je aan te melden bij de Rabobank en je op te geven als geinteresseerde. Want wie wil er nou niet een huis of auto kopen dmv een lening zonder rente te betalen? Ik denk dat velen onder ons hier in geinteresseerd zijn en insha Allah kan Rabobank voldoen aan onze interesse. Aanmelding: - Bel de Rabobank op nr: 020-7778899 (je krijgt Rabobank A'dam en omstreken aan de lijn) - Geef door dat je belt vanwege je interesse in islamitisch bankieren - Ze zullen je verzoeken om je naam, adres, tel. nr., geboorte datum etc etc te geven. Dit is nodig om contact met je op te nemen. Er zal begin 2005 contact opgenomen worden. Ik was vrij om dit aan iedereen te vertellen. Dus om een grotere kans van slaging te hebben vraag ik jullie om dit aan al jullie familie en vrienden te vertellen en verzoeken of zij zich ook melden. Graag dit bericht zoveel mogelijk verspreiden hoe meer animo des te groter de kans en des te sneller zal het gerealiseerd worden. Wassalaamoe3alaikoem wa ra7matoellaah.

Tim76
08-12-2004, 22:40
Alweer? Een paar dagen geleden wilde de RABO dat ook al :-) Huurt de RABO marokko.nl in voor reklame?

obl3
08-12-2004, 22:43
Dat werd tijd. :o Bedankt voor de info. :wijs:.

Oem_Da3wa
09-12-2004, 14:45
Willen zoveel mogelijk mensen zich hiervoor opgeven... Choukran

peterc
09-12-2004, 15:31

Ik vind dat wanneer moslims geen rente hoeven te betalen dat dan de maximale lening ook naar beneden mag. Of in iedergeval dat het op een andere manier gecompenseerd wordt.

Aselhiej
09-12-2004, 15:38
Ik vind dat wanneer moslims geen rente hoeven te betalen dat dan de maximale lening ook naar beneden mag. Of in iedergeval dat het op een andere manier gecompenseerd wordt. Bank is niet dom. Ze handelen ook uit welbegrepen eigenbelang. Zoals bijvoorbeeld maatschappelijk ondernemen.

Oem_Da3wa
09-12-2004, 18:57
Natuurlijk zal het ook een stukje eigen belang zijn voor de bank.. Maar uiteindelijk als het goed is is het ook in ons belang, de bank zal heus wel me islamitische verenigingen samen werken om dit tot stand te brengen. Uiteraard zal men meer betalen dan dat er geleend wordt, maar misschien loopt dit wel via een regeling met de belastingdienst, dus hou aub op met oordelen en wacht daarmee tot de rest bekend is.

TheRealLady
09-12-2004, 19:08
Natuurlijk zal het ook een stukje eigen belang zijn voor de bank.. Maar uiteindelijk als het goed is is het ook in ons belang, de bank zal heus wel me islamitische verenigingen samen werken om dit tot stand te brengen. Uiteraard zal men meer betalen dan dat er geleend wordt, maar misschien loopt dit wel via een regeling met de belastingdienst, dus hou aub op met oordelen en wacht daarmee tot de rest bekend is. Oem_Da3wa, We moeten natuurlijk wel allemaal realistisch blijven, en goed in onderzoek gaan of dit werkelijk op de toegestane manier zal verlopen. En niet handelen uit wanhoop en de feiten niet zien en zo in verboden terrein belanden.. Ik wacht het ook netjes af, kijken wat de geleerde hier over zeggen en laten we hopen dat de moslims ook een keer af kunnen zijn, van dat hoge huur betalen van woningen net zo groot als een luciferdoos, en net zo oud zijn als mijn overgrootoma! ;)