Bekijk originele versie : '10 tot 25 extremistische moskeeën in NL'
Wael_progressiv
08-12-2004, 20:49
Bron: RTL nieuws
Gepubliceerd: woensdag 8 december 2004 @ 20:41
In Nederland zijn momenteel tien tot 25 moskeeën gevestigd, waar radicaal en extremistisch gedachtengoed door de imams wordt verspreid. Dat zei minister Remkes van Binnenlandse Zaken tijdens een debat in de Tweede Kamer over terrorisme.
Tijdens dat debat heeft het kabinet aangegeven op te willen treden tegen deze extremistische moskeeën, ook indien dit niet via de strafrechtelijke weg mogelijk is. Zo worden mogelijkheden als het intrekken van subsidies of van verblijfsvergunningen van imams niet uitgesloten.
In het verleden heeft FOK! al diverse malen bericht over extremistische moskeeën en radicale imams. Vaak preken zij haat tegen de westerse morele normen en waarden, waarme ze zich afzetten tegen de Nederlandse samenleving. Zo onder meer de El Tawheed-moskee, die in het nieuws kwam door het verspreiden van haatlectuur.
Ook de Fourqaan moskee in Eindhoven staat als radicaal te boek. Dit islamitische gebedshuis in Eindhoven raakte eerder al in opspraak, omdat er jonge mensen voor de jihad zouden worden gerekruteerd. Daarbij gaat het onder meer om de recrutering van twee Nederlandse Marokkanen, die in december 2001 om het leven kwamen in de Indiase deelstaat Kashmir. Jason W. , die met na een lange belegering in het Haagse Laakkwartier werden aangehouden, kwam ook vaak in deze moskee.
HollandseVriend
08-12-2004, 20:49
sluiten.
In Nederland zijn momenteel tien tot 25 moskeeën gevestigd, waar radicaal en extremistisch gedachtengoed door de imams wordt verspreid. Dat zei minister Remkes van Binnenlandse Zaken tijdens een debat in de Tweede Kamer over terrorisme.
Tijdens dat debat heeft het kabinet aangegeven op te willen treden tegen deze extremistische moskeeën, ook indien dit niet via de strafrechtelijke weg mogelijk is. Zo worden mogelijkheden als het intrekken van subsidies of van verblijfsvergunningen van imams niet uitgesloten.
In het verleden heeft FOK! al diverse malen bericht over extremistische moskeeën en radicale imams. Vaak preken zij haat tegen de westerse morele normen en waarden, waarme ze zich afzetten tegen de Nederlandse samenleving. Zo onder meer de El Tawheed-moskee, die in het nieuws kwam door het verspreiden van haatlectuur.
Ook de Fourqaan moskee in Eindhoven staat als radicaal te boek. Dit islamitische gebedshuis in Eindhoven raakte eerder al in opspraak, omdat er jonge mensen voor de jihad zouden worden gerekruteerd. Daarbij gaat het onder meer om de recrutering van twee Nederlandse Marokkanen, die in december 2001 om het leven kwamen in de Indiase deelstaat Kashmir. Jason W. , die met na een lange belegering in het Haagse Laakkwartier werden aangehouden, kwam ook vaak in deze moskee.
extremistische moskeeën!!!
bullshit..
dit is jou bron www.bulshit.nl
Marrakick
08-12-2004, 20:55
Dit is eigenlijk weer niet goed. Moet het kabinet, onze regering dit doen? En wie gaat dat betalen? De vervuiler moet betalen.
Zelf denk ik dat er (ja ik weet het, moeilijk te geloven) héél veel goede moslims rondlopen. Die worden met de nek aangekeken.
Maar waarom?
De hoofdreden is dat ze er weinig aan doen. Waarom geen moslim comité opgericht dat ZELF extremistische imams terugstuurt? Het is toch JULLIE goede naam. JULLIE godsdienst. Bescherm die, zorg dat een paar geflipte kerels de naam ervan niet bezoedelen.
Maar laat het niet aan 'ons' over om de boel te zuiveren. Ik denk dat de meeste radicale imams zelfs GEVRAAGD zijn om hier te komen.
Dus hierbij een oproep aan alle GOEDE moslims: verenig u, sluit die moskeeën zelf en stuur de foute imams huiswaarts. Daarmee scoren jullie hier in Nederland in ieder geval veel goede punten.
Wael_progressiv
08-12-2004, 20:55
dit is jou bron www.bulshit.nl
:loser: Ga op de topic in of verdwijn met je dikke ass naar onzinhoekje!!!
ItsJamal
08-12-2004, 21:07
Dit is eigenlijk weer niet goed. Moet het kabinet, onze regering dit doen? En wie gaat dat betalen? De vervuiler moet betalen.
Zelf denk ik dat er (ja ik weet het, moeilijk te geloven) héél veel goede moslims rondlopen. Die worden met de nek aangekeken.
Maar waarom?
De hoofdreden is dat ze er weinig aan doen. Waarom geen moslim comité opgericht dat ZELF extremistische imams terugstuurt? Het is toch JULLIE goede naam. JULLIE godsdienst. Bescherm die, zorg dat een paar geflipte kerels de naam ervan niet bezoedelen.
Maar laat het niet aan 'ons' over om de boel te zuiveren. Ik denk dat de meeste radicale imams zelfs GEVRAAGD zijn om hier te komen.
Dus hierbij een oproep aan alle GOEDE moslims: verenig u, sluit die moskeeën zelf en stuur de foute imams huiswaarts. Daarmee scoren jullie hier in Nederland in ieder geval veel goede punten.
Je brengt het zo dat het net lijkt alsof je op de tribune van de Idols zit en kritiek hebt op de juryleden die toch al in een benarde positie zitten. Punten scoren... Je hebt een te hoge pet op van je cultuurtje, dat is zeker.
Honderd_Procent
08-12-2004, 22:28
Sluiten die handel!
killalot
08-12-2004, 22:30
Sluiten die handel!
:lol: ook de kerken en tempels heey waar kinderen worden verkracht en waar homofile priesters rondhuppelen.
voetballlgirl22
08-12-2004, 22:32
alles wat moslim is is in de ogen van de politiek een extremist,ze moeten mensen zwart maken zodat zei er beter van worden
sluiten.
Eindelijk ben ik het een keer met je eens ;)
Salahedine
09-12-2004, 01:14
.........
Is het nou het geloof die de wetten heeft gemaakt of de wetten het geloof, vraagt menigte zich af. Wanneer het even niet goed gaat in de maatschappij, word er altijd gezocht naar de redenen. En helaas is het geloof hier de dupe van.
Mensen worden gebrainwashed en krijgen een zonnebril op. (politiek)
De islam bestaat al zo lang en men voelt zich bedreigd daardoor.
Nu de islam de afgelopen jaar negatief in beeld is gekomen, grijpen de mensen die het geloof haatte hun kans.
'Alle mensen met maar een tikkeltje haat in hun bloed, over het mooie geloof, staan op'
HollandseVriend
09-12-2004, 06:58
Eindelijk ben ik het een keer met je eens ;)
nou daar ben ik blij om ;)
Maar even tussen ons... ook al zou ons hele leven uit meningsverschillen bestaan dan nog weet ik dat wij tweeen goede buren kunnen zijn. Zodra ik dat nou van iedereen hier kan zeggen dan gaat het de goede kant op.
youssefmaghrabi
09-12-2004, 09:37
:lol: ook de kerken en tempels heey waar kinderen worden verkracht en waar homofile priesters rondhuppelen.
Dat mag wel en is toegestaan in de nederlands samenleving.
wat absoluut niet mag is wat de moslims doen.
vaak hoor je de AIVD heeft dit gezegd en gedaan etc... de nederlands AIVD kan niet eens een muis pakken!
.........
Mensen worden gebrainwashed en krijgen een zonnebril op. (politiek)
De islam bestaat al zo lang en men voelt zich bedreigd daardoor.
Mensen worden gebrainwashed en krijgen een zonnebril op (religie)
We voelen ons niet bedreigd door de islam, maar wel door sommige slechte moslims.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.