Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Samen met Marocca in Rue De Brabant....

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Zina17
18-01-2003, 14:33

Hey mensjes, ik ben vandaag met Marocca naar Rue De Brabant geweest....Ik heb dus eindelijk een takshita gekocht...Na lang aandringen van Marocca natuurlijk.... :p Het is wel een mooie maar erg duur!!!! :( Ik heb ze voor 350 euro gekocht man!!!! :kwaad: Mijn ma was niet zo blij!!! :rolleyes: Maar goed,het was het geld wel waard...We zijn dan nog wat gaan shoppen in de Nieuwstraat....IK had geen geld meer dus heeft Marocca alle winkels leeggekocht... Yek ya Marocca:D We hebben dan ook meer gelachen dan serieus gebleven.. :rolleyes: Mohiem;het was een leuke dag en zij is ook een erg leuke,grappige en lieve meid!!!Echt waar en ook erg knap>>voor de jongens :p :Iluvu: Dit wil ik wel nog eens meemaken dus Marocca,maak maar weer een afspraak :D love ya girl!!!! :verliefd:

Zina17
18-01-2003, 14:35
Origineel gepost door Kadir Ik hoop niet dat ze al haar geld op heeft gemaakt, want volgend vrijdag wil ik wel getrakteerd worden:kwaad: :hihi: Al haar geld is op man.... :D Duzzzzz neem jij maar genoeg geld mee voor haar.... :p

Zina17
18-01-2003, 14:40
Origineel gepost door Kadir Tz, laat maar zitten dan enne Zina 350 EURO:eek: Ik hoop dat er gouden kettingkjes aan hangen... En nog heb je me niet verteld wat een Takshita ia:jammer: erg he....:verdriet: Al mijn geld op...... :( Maar ja..Een takshita is een soort dubbel kleed...Dus boven en onderkleed...Het bovenste kleed is meestal van een fijnere stof gemaakt ....Alles past dan perfect bij elkaar en dit kleed wordt meestal op trouwfeesten gedragen...Nee,er hangen geen kettingkjes aan... :(

Asri
18-01-2003, 14:42
Origineel gepost door Kadir Tz, laat maar zitten dan enne Zina 350 EURO:eek: Ik hoop dat er gouden kettingkjes aan hangen... En nog heb je me niet verteld wat een Takshita ia:jammer: Takshita is een sexy lingerie ... meestal in het rood! :hihi: -Y-

Zina17
18-01-2003, 14:44

Origineel gepost door Asri Takshita is een sexy lingerie ... meestal in het rood! :hihi: -Y- you wish..... :p

jawhara1
18-01-2003, 14:45
Origineel gepost door Zina17 Hey mensjes, ik ben vandaag met Marocca naar Rue De Brabant geweest....Ik heb dus eindelijk een takshita gekocht...Na lang aandringen van Marocca natuurlijk.... :p Het is wel een mooie maar erg duur!!!! :( Ik heb ze voor 350 euro gekocht man!!!! :kwaad: Mijn ma was niet zo blij!!! :rolleyes: Maar goed,het was het geld wel waard...We zijn dan nog wat gaan shoppen in de Nieuwstraat....IK had geen geld meer dus heeft Marocca alle winkels leeggekocht... Yek ya Marocca:D We hebben dan ook meer gelachen dan serieus gebleven.. :rolleyes: Mohiem;het was een leuke dag en zij is ook een erg leuke,grappige en lieve meid!!!Echt waar en ook erg knap>>voor de jongens :p :Iluvu: Dit wil ik wel nog eens meemaken dus Marocca,maak maar weer een afspraak :D love ya girl!!!! :verliefd: Wat fijn dat je je geamuseerd hebt.

Zina17
18-01-2003, 14:47
Origineel gepost door jawhara1 Wat fijn dat je je geamuseerd hebt. thanxxxx meid.... ;) ;) Het was echt een overgetelijke dag......Dit ga ik zeker nog eens overdoen.....Wiejaw die Marocca was echt :wow: :Iluvu: Maar rue de brabant is dan ook altijd een toffe stad geweest om te winkelen>>>dat is een feit... :p

Zina17
18-01-2003, 14:48
Origineel gepost door SowFunny ga je naar een feestje of draag je het in je dagelijks leven.... SowFunny wat voor een vraag is dit nu?????? :rolleyes: Een takshita in het dagelijkse leven??? :o Dat dragen ze volgens mij toch enkel op feestjes dus ja,ik ga volgende week naar een trouwfeest van mijn vriendin..... :rolleyes:

Tnawie
18-01-2003, 14:49
ik ben nie eens uitgenodigd :(

SowFunny
18-01-2003, 14:52
Origineel gepost door Tnawie ik ben nie eens uitgenodigd :( :) SowFunny

Tnawie
18-01-2003, 14:55
Origineel gepost door Kadir Yallah, Tnawie, je mag volgend Vrijdag mee, Marocca, neemt 3 vriendinnen mee:hihi: deze zoefrie hoeft maar een :p

Tnawie
18-01-2003, 14:56
Origineel gepost door SowFunny :) SowFunny :melig:

Zina17
18-01-2003, 15:03
Origineel gepost door Tnawie ik ben nie eens uitgenodigd :( Tnawietje................ :Iluvu: alles goed??? :p Wil je meegaan naar dat feest misschien??? ;)

Zina17
18-01-2003, 15:04
Origineel gepost door Kadir Yallah, Tnawie, je mag volgend Vrijdag mee, Marocca, neemt 3 vriendinnen mee:hihi: ik ga misschien ook........ :D met Marocca natuurlijk :Iluvu:

Zina17
18-01-2003, 15:13

SOW FUNNY :boos: Wat krijg jij nou???Is dit een nieuwe manier om aandacht te trekken ofsow???

Pagina's : [1] 2 3 4 5