Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Niet alleen priesters doen het

Tim76
08-12-2004, 17:08

:kwaad: Imam 'raped girl, 13, in mosque' A Muslim cleric "systematically indecently assaulted and finally raped" a girl in a mosque, it is alleged. Manzoor Hussain, 42, assaulted the girl over eight months in Bristol, beginning when she was 12, said prosecutor Martin Meeke QC at Exeter Crown Court. Mr Hussain of Ashley Street, St Paul's in Bristol, pleaded not guilty to four charges of indecent assault and one of rape between July 1996 and March 1997. Mr Meeke told the jury that Mr Hussain breached the trust reposed in him. The indictment did not charge every instance of indecent assault, he added. 'Testing water' Mr Hussain was appointed imam in 1991 at the mosque in a converted terraced house in Bristol, the jury was told. He was employed to lead prayers and teach children to read the Koran. The first attack happened when he asked the girl to help lay out benches at the mosque, it was claimed. "As she was doing that he came up behind her and pulled down her headscarf," said the prosecutor. "The girl tried to pull up the scarf, and ran away and Hussain pulled her towards him. "But he grabbed her and kissed her full on the lips," the jury was told. "You may conclude he was testing the water, seeing whether she would make a complaint," said Mr Meeke. The alleged rape happened after Mr Hussain asked the girl - then 13 - to carry boxes upstairs at the mosque. The case continues. Bron: BBC

Tim76
08-12-2004, 17:25
Hoe meer 'openheid' er ook binnen de islamitische gemeenschap komt, des te meer zullen ook dit soort toestanden naar buiten komen.

_Mercurius_
08-12-2004, 17:43
Robert Long - iedereen doet 't lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala lalalalalalaaa Windsurfers do it standing up En diepzeeduikers doen het onder water Alcoholisten doen het met een kater En snelle jongens doen het effe hup Postbodes doen het in de gleuf En pedofielen doen het op hun knieën De meeste trio's doen het met z'n drieën En tegenliggers doen het soixante-neuf lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala lalalalalalaaa Lolbroeken doen't op één April Macrobioten doen het onbespoten En homofielen doen het met hun poten En keukenmeiden doen het met gegil Kampeerders doen het in een tent Gemengde koren doen het met z'n allen En jeu de boulers doen het met hun ballen En dameskappers doen het permanent lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala lalalalalalaaa Krentenwegers doen het afgepast Ervaren skiërs doen het op een helling Van Gent en Loos die doen het op bestelling En een blinde doet het op de tast Maagden stellen het nog effe uit Ex-katholieken doen het zonder Rome En Popie-Jopie doet het in z'n dromen En ik, Ik doe het als ik fluit lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala lalalalalalaaa (2x) :D

minous21
08-12-2004, 18:40
wat een LOL, een meisje (van 12 later 13) wordt verkracht...dat is triest :tranen:

_Mercurius_
08-12-2004, 18:54

wat een LOL, een meisje (van 12 later 13) wordt verkracht...dat is triest :tranen: Is inderdaad diep tiest dat zoiets gebeurd :( Mijn post was meer op de titel van deze thread gericht ;)

minous21
08-12-2004, 18:58
Is inderdaad diep tiest dat zoiets gebeurd :( Mijn post was meer op de titel van deze thread gericht ;) Okay ;)

TheRealLady
08-12-2004, 19:07
Is inderdaad diep tiest dat zoiets gebeurd :( Mijn post was meer op de titel van deze thread gericht ;) Dan nog vind ik dit geen reden om zulk gedrag te vertonen! Dipshit :ego:

_Mercurius_
08-12-2004, 19:30
Dan nog vind ik dit geen reden om zulk gedrag te vertonen! Dipshit :ego: 1:Je moet het los van elkaar zien!! 2: Beetje humor kan geen kwaad!! Wordt een beetje zat van al dat gewijs naar elkaar toe :kwaad: ( niet op jou persoonlijk gericht ) Steeds een reactie op reactie op reactie Het ene geloof naar het andere geloof wordt onder de loep genomen ! De ene negativiet naar de andere wordt gepost ! Ach zolang we elkaar maar het vingertje blijven wijzen naar elkaar, komt het vanzelf wel goed.........NOT!!!!

HollandseVriend
08-12-2004, 20:02
1:Je moet het los van elkaar zien!! 2: Beetje humor kan geen kwaad!! Wordt een beetje zat van al dat gewijs naar elkaar toe :kwaad: ( niet op jou persoonlijk gericht ) Steeds een reactie op reactie op reactie Het ene geloof naar het andere geloof wordt onder de loep genomen ! De ene negativiet naar de andere wordt gepost ! Ach zolang we elkaar maar het vingertje blijven wijzen naar elkaar, komt het vanzelf wel goed.........NOT!!!! 'tis trouwens een leuk liedje van Robert Long

_Mercurius_
08-12-2004, 20:07
'tis trouwens een leuk liedje van Robert Long psst stond er al boven :D Robert Long - iedereen doet 't

HollandseVriend
08-12-2004, 20:09
psst stond er al boven :D Robert Long - iedereen doet 't ooppps..... ;)

a3ir
08-12-2004, 21:04
Robert Long - iedereen doet 't lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala lalalalalalaaa Windsurfers do it standing up En diepzeeduikers doen het onder water Alcoholisten doen het met een kater En snelle jongens doen het effe hup Postbodes doen het in de gleuf En pedofielen doen het op hun knieën De meeste trio's doen het met z'n drieën En tegenliggers doen het soixante-neuf lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala lalalalalalaaa Lolbroeken doen't op één April Macrobioten doen het onbespoten En homofielen doen het met hun poten En keukenmeiden doen het met gegil Kampeerders doen het in een tent Gemengde koren doen het met z'n allen En jeu de boulers doen het met hun ballen En dameskappers doen het permanent lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala lalalalalalaaa Krentenwegers doen het afgepast Ervaren skiërs doen het op een helling Van Gent en Loos die doen het op bestelling En een blinde doet het op de tast Maagden stellen het nog effe uit Ex-katholieken doen het zonder Rome En Popie-Jopie doet het in z'n dromen En ik, Ik doe het als ik fluit lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala lalalalalalaaa (2x) :D:hihi: deze is van lang geleden :D