Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : goedmaakseks..

Pagina's : [1] 2

twenty_eyes18
08-12-2004, 16:19

:o zommige mensen schijnen te vinden dat dat de beste sex is... :confused: :D misschien de agressie aflossen en extra hard aanpakken die handel :maf:

no_brains
09-12-2004, 02:09
eerst lekker klappen krijgen.... en dan sex kan ook lekker zijn idd.:nijn:

ModderFokker
16-01-2005, 02:44
waaajow het allerraarste is als je na een ruzie een tijdje niet meer met elkaar praat, dan seks hebt en vervolgens gewoon verder gaat met elkaar negeren. dat is eigenlijk best ziek als ik er zo over nadenk :D

Beauty_Samira
16-01-2005, 10:44
ik vind goedmaakseks ook de lekkerste seks..... niet omdat het ruw is :maf:, maar misschien omdat je elkaar hebt gemist na zo'n ruzie ofzo...... Het is in ieder geval zeer hartstochtelijke seks....... :o hahahahaha helemaal mee eens..vooral als je elkaar een tijdje niet hebt gezien en dan niet..uitpraten maar meteen over naar de sex..heeerlijk is dat en..als je dan klaar bent elkaar aankijken en lachen..ja het is weer goed!!

chaouki
16-01-2005, 11:49

daar zijn vrouwen goed in, vandaar hebben ze 4 lippen, 2 voor bekvechten en 2 om het goed te maken... :stout: :stout: :stout:

chaabiagirl1
16-01-2005, 15:33
hahahahaha :D :rolleyes:

zinazinazina
16-01-2005, 15:42
waaajow het allerraarste is als je na een ruzie een tijdje niet meer met elkaar praat, dan seks hebt en vervolgens gewoon verder gaat met elkaar negeren. dat is eigenlijk best ziek als ik er zo over nadenk :D mwaahhahahaaaaa... dat lijkt mij pas lekker

zinazinazina
16-01-2005, 15:42
daar zijn vrouwen goed in, vandaar hebben ze 4 lippen, 2 voor bekvechten en 2 om het goed te maken... :stout: :stout: :stout: :stout:

Doc255
16-01-2005, 15:50
Ik kan me voorstellen dat het heel lekker is maar nog nooit meegemaakt

Zinagirl21
17-01-2005, 16:27
SM :eek:

Letizia1987
17-01-2005, 21:03
ik vind goedmaakseks ook de lekkerste seks..... niet omdat het ruw is :maf:, maar misschien omdat je elkaar hebt gemist na zo'n ruzie ofzo...... Het is in ieder geval zeer hartstochtelijke seks....... :o Yes. ;)

Letizia1987
17-01-2005, 21:06
kanker hoere praat daar maar naast je vader er over kk sleten 1. Leer Nederlands: hoereN met n / sletTen dus met een t ertussen 2. Mag ik je erop wijzen dat schelden niet is toegestaan op dit forum :rolleyes: 3. Kanker is een serieuze ernstige ziekte en er zijn mensen op dit forum die deze ziekte hebben of een kennis hebben ermee. Gelieve er niet mee te spotten 4. Zielig om zo over de rooie te gaan, te schelden met ernstige woorden, en dat alles om meiden die je niet eens kent die gewoon reageren over een onderwerp op een plaats waar dit geoorloofd is.

zaglibro
19-01-2005, 02:29
:o zommige mensen schijnen te vinden dat dat de beste sex is... :confused: :D misschien de agressie aflossen en extra hard aanpakken die handel :maf: wil jij ruzie met mij, dan kunne we een goedmakertje houden

nisrine21
19-01-2005, 15:10
Ik ervaar goedmaaksex als echt heel lekker.. vb: 2 dagen terug hadden we een ruzietje om eigenlijk niets...maar ik was dus zo hardleers dat ik niet wou toegeven (ik zat fout ja). Maar goed ik heb de hele dag niet tegen hem gepraat...later die avond in ben woww...een nacht om niet te vergeten meer hoef ik jullie niet te vertellen het was in ieder geval heel erg intens..hij heeft me er van langs gegeven...

doc25
19-01-2005, 17:03

Ik ervaar goedmaaksex als echt heel lekker.. vb: 2 dagen terug hadden we een ruzietje om eigenlijk niets...maar ik was dus zo hardleers dat ik niet wou toegeven (ik zat fout ja). Maar goed ik heb de hele dag niet tegen hem gepraat...later die avond in ben woww...een nacht om niet te vergeten meer hoef ik jullie niet te vertellen het was in ieder geval heel erg intens..hij heeft me er van langs gegeven... gefeliciteerd :moe:

Pagina's : [1] 2