Bekijk originele versie : zwanger of niet
vergeten
08-12-2004, 15:20
Kan iemand me helpen als je met iemand intiem bent geweest en je hebt de volgende geen menstruatie maar de dag erop een klein beetje bloeding (minder dan normaal) door menstrutatie, en de derde dag is er weeer een menstruatie stop kan je dan zwanger zijn geraakt??
ik moet er wel bij zeggen dat er niet sprake was van penetratie alleen van lichamsdelen tegen elkaar
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
bedankt in iedergeval
zonnebloem2374
08-12-2004, 17:24
wat heb jij allemaal lopen uitspoken? ik hoop het niet voor je en als je getrouwd bent is het toch alleen maar leuk om zwanger te zijn!
Voor gebrokenhartje...
Wat heb jij toch een lieve eerlijke reactie gegeven beste meid....een ander zou haar helemaal afkraken, maar ehamdoelilah dat er nog aardige mensen betsaan..
ik moest t ff kwijt hoor...beslama kanjer
super hoor gebrokenhartje.....
maar voor Vergeten, kijk je wel uit de volgende keer aub.....Aya
Suikerlipjuh
12-12-2004, 23:12
Hey dames, ik wilde even iets kwijt..
Ik heb gehoord en het lijkt me ook nogal logisch dat ook al is er geen sprake van penetratie je toch zwanger kan raken, doordat de jongen ook klaar als de geslachtsdelen elkaar aanraken (drogesex)
Het kan toch zo zijn dat door het klaarkomen van de jongen er toch zaadcellen binnen dringen in het geslachtsdeel van het meisje en dat daardoor het meisje toch zwanger raakt??
groetjess(K) (K)
waar was jij tijdens biologielessen?? was je stiekem aan het spijbelen voor een date :hihi:
nee geintje meid, luister als er geen sprake was van penetratie ben je niet zwanger. om zwanger te zijn moet een spermacelletje je baarmoeder binnendringen EN een eitje bevruchten. En dat lukt niet als je alleen met lichaamsdelen tegen elkaar wrijft..... Je menstruatie blijft misschien uit door de spanning..... Wees gerust, en je zal merken dat de menstruatie van zelf komt.
maar niet meer doen he :kwaad:
stel dat je wel zwanger was.... en je moest abortus plegen..... dan ben je geen goede moslima meer schat...... en de hel schijnt een onaangename plek te zijn...... :rolleyes: dus wees verstandig en wacht gewoon met seks totdat je trouwt...... oke?
een dikke knuffel :D
Nou meid..zal ik je wat zeggen..het kan WEL…ik ben daar het levend bewijs van..ik met mijn stomme kop heb mijn gevoelens laten lijden…
Nu ben ik 2 maanden zwanger…althans geweest…ik heb gister een abortus laten doen…of hoe je het ook mag noemen…ik ga helemaal kapot van binnen..ik weet gewoon niet meer wat ik aan moet met mezelf…..ik weet het ja..het is allemaal mijn eigen stomme fout..
Farah_18
11-01-2005, 14:43
wat is penetratie???
Angeltje
11-01-2005, 16:44
Nou meid..zal ik je wat zeggen..het kan WEL…ik ben daar het levend bewijs van..ik met mijn stomme kop heb mijn gevoelens laten lijden…
Nu ben ik 2 maanden zwanger…althans geweest…ik heb gister een abortus laten doen…of hoe je het ook mag noemen…ik ga helemaal kapot van binnen..ik weet gewoon niet meer wat ik aan moet met mezelf…..ik weet het ja..het is allemaal mijn eigen stomme fout..
Dan is hij waarschijnlijk toch klaargekomen in de buurt van je vagina.. of voorvocht? Zonder spermacel kan je echt niet zwanger worden schat..
Wat er bij jou is gebeurd is echt heel erg.. terwijl je niet eens "echt" sex hebt gehad ben je toch zwanger geraakt.. 1 ding moet je altijd onthouden.. Je vagina zuigt de sperma op als een spons, dus zelfs met droog n e u k e n moet je uitkijken
Dan is hij waarschijnlijk toch klaargekomen in de buurt van je vagina.. of voorvocht? Zonder spermacel kan je echt niet zwanger worden schat..
Wat er bij jou is gebeurd is echt heel erg.. terwijl je niet eens "echt" sex hebt gehad ben je toch zwanger geraakt.. 1 ding moet je altijd onthouden.. Je vagina zuigt de sperma op als een spons, dus zelfs met droog n e u k e n moet je uitkijken
Dat is ook zo..Meest logische manier..vergis je niet..meeste denken dat je van voorvocht niet zwanger kan worden..nou echt wel…de kans is klein..maar hij is er wel..
En ik werd ook maar niet ongesteld..ik dacht dat k het werd..ik had 2 dagen heel weinig bloed..waterig-bloed…. Dat is het moment dat het eitje je eileider binnendringt..dus zwanger wordt..
Daarna kwamen de krampen..het gevoel dat je ongesteld wordt..en dat elke dag..toen een test gedaan en ja hoor..+ zwanger…..
lynamina
12-01-2005, 13:23
ABOR
DEED HET PIJN?
curiositeit
ABOR
DEED HET PIJN?
curiositeit
Het duurt iets van 5 minuten maar het doet wel wat pijn ja..net alsof je baarmoeder los getrokken wordt..
nasssira
13-01-2005, 09:15
Het duurt iets van 5 minuten maar het doet wel wat pijn ja..net alsof je baarmoeder los getrokken wordt..
Hoe reageerde je vriend op je zwangerschap?
Hoe reageerde je vriend op je zwangerschap?
Die was in de eerste instantie wel blij mee..maar hij zag de gevolgen ervan nog niet in..hij heeft de keus aan mij gelaten..met de voorwaarden dat er niets met mij zou gebeuren.
wat voor ingreep is het?
Het wordt als het ware uit je gezogen….
Je krijgt eerst een verdoving prik..daar wordt je duizelig van ..je ziet alles wazig en draaien maar je bent nog wel bij..
Dan moet je rusten..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.