Bekijk originele versie : HELLUP! ik ben al 6 keer gezakt voor mijn rij-examen.
MissLovePeace
18-01-2003, 11:32
salaam iedereen.
Ja ja, jullie horen het goed. ik ben al 6 keer gezakt. ik begin echt radeloos te worden. ik snap het gewoon niet.
ik kan goed rijden, daar twijfel ik en mijn rijinstructeur niet aan, maar ik moet het altijd weer verpesten op het rijexamen.
zijn er mensen die het zelfde meemaken. en moet ik doorgaan, of de hoop opgeven, want het kost mij handenvol geld.
Please give me some advise.
alvast bedankt!
CasaNostra
18-01-2003, 11:40
Origineel gepost door MissLovePeace
salaam iedereen.
Ja ja, jullie horen het goed. ik ben al 6 keer gezakt. ik begin echt radeloos te worden. ik snap het gewoon niet.
ik kan goed rijden, daar twijfel ik en mijn rijinstructeur niet aan, maar ik moet het altijd weer verpesten op het rijexamen.
zijn er mensen die het zelfde meemaken. en moet ik doorgaan, of de hoop opgeven, want het kost mij handenvol geld.
alvast bedankt!
voor 1500 eurotjes regel k vooor je een rijbewijs afhaalbewijs :D
marocbella
18-01-2003, 13:27
Probeer dan een Staatsexamen.
Je betaalt wel wat meer,maar ze zijn wat milder wat ik heb begrepen!!
Succes
Groetjes
Marocbella
Kolonel_Major
18-01-2003, 15:53
salaam iedereen.
alvast bedankt!
ik zou zeggen: ga koken voor je man ofzo...... :rolleyes: je verspilt alleen maar geld.
miss_kreta
18-01-2003, 16:04
Een Staatsexamen doe je de vijfde keer automatisch. Die vraagt de rij-instructeur aan wanneer je vier keer bent gezakt.
Ik heb mijn rijbewijs ook pas de vijfde keer gehaald, dus ik weet hoe je je ongeveer voelt. Maar geef niet op; je haalt je rijbewijs wel. Daarnaast zou het zonde van je geld zijn als je zou stoppen.
Ik ken een aantal mensen die meer dan 10 keer gezakt zijn, maar ze doen daar erg geheimzinnig over. Ze geven het niet toe.
Glimlachje
18-01-2003, 16:08
ik wens je echt veel succes. ik heb zelf nog geen rijbewijs
ik denk dat het o.a. hier door komt maar geef het nu niet op ga door!!!!;D
Ik heb mijn rijbewijs meteen de eerste keer gehaald, ik had hiervoor veel tips van vrienden en familie gehad..
maar zelf had ik zoiets, ik doe mijn best en verder zie ik wel..
ik denk dat het ook veel met geluk te maken heeft, en natuurlijk met je rijexaminator.. zo zitten er ook veel chagarijnige personen bij..
ik zou zeggen meid geef niet op en ga ervoor doe die staatsexamen wees niet nerveus en knoop gerust tijdens het rijden een gesprek aan met hem/haar..
Nou we horen het wel
groetjes
chemaneoujdia
19-01-2003, 11:27
Niet opgeven meid ik heb hem ook pas de 5 de keer gehaald.
Atlas_Gebergte
19-01-2003, 18:33
hey meid ik zou je aanraden om heel rustig te blijven en van te voren een gesprekje met je rij examinator te voeren die stelt je wel gerust. ik heb hem ook pas de vijfde keer gehaald en ik moest je zeggen ik was helemaal niet zenuwachtig die keer omdat ik van te voren al een gesprek mee gehad heb en die stelde me gerust enzo. Veel succes en gewoon doorzetten meid.
reTourtje
19-01-2003, 18:49
Hoi meissie,
Ik had m ook pas bij de 4e keer en ook mijn rij-instructeur kon dat iedere keer weer niet geloven (als ik geakt was). Het is tenslotte een momentopname en je bent afhankelijk van een ander persoon.
dus ik zou zeggen, geef de moed niet op en moge Allah je bijstaan. Insa allah zal je t de volgende keer wel halen. Veel du3a doen
totitoi
xxx
he lieverd,geeeeeeeeeeeeeeeeeeeef niet op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb me rijbewijs ook pas de 5 de keer gehaald,ik weet hoe je je voel,ik had ook geen zin meer en het had me bijna 12.000 gulden gekocht.Na de derde keer wilde ik niet meer,toen heeft me vriend me examen betaald en ik ging bij een vriend van hem lessen gratis omdat hij het zo erg voor me vond en toch had ik het die keer niet gehaald.Toen wilde ik echt stoppen me vriend en zijn vriend de rijinstructeur bleven aandringen en ze zouden me helpen maar ik wilde niet meer.Toen kwam me moeder en ze was echt boos dat ik na zoveel tijd,moeite en geld nu alles zou opgeven.Ze heeft toen me examen geld voor me betaald ik heb geen lessen toen meer genomen want ik kon alles al,Ik heb toen vorig jaar 2001 in de ramadan afgereden en was toen geslaagd,maar ik was echt zenuwachtig en dat zei die examinator ook.
MEID GEEF HET NIET OP,HET IS EEN KWESTIE VAN GELUK EN DE DAG DAT IE BESTEMD VOOR JOU IS DAT GA JE HEM HALEN.HEEL VEEL SUCSES
Sjemmelia
21-01-2003, 13:15
ik begrijp dat je er moedeloos van wordt, maar de meeste dingen die de moeite waard zijn, kosten tijd en moeite. Je geduld wordt op de proef gesteld, dus laat zien dat je niet opgeeft, no matter what.
Het is een kwestie van geluk en zenuwen onder bedwang houden. Bid voordat je op examen gaat en zeg bismillah voordat je begint, daardoor voelde ik me zekerder op m'n examen en werd ik kalm. Probeer je vooral te concentreren en niet te snel af te laten leiden.
lah 3awennek :zwaai:
Geef in ieder geval niet op, je moet het maar treffen met je examinator. Incha allah haal je je rijbewijs, heb geduld.
Miss_Banana
21-01-2003, 14:11
salaam iedereen.
alvast bedankt!
Mijn schoonzus die heeft pas haar rijbewijs gehaald op een onverwachte manier. Ze dacht dat ze moest lessen. Er zat een man op de achterbank, ze dacht dat het een leerling was. En haar instructeur zat naast haar. Ze heeft toen gelest. Toen ze klaar was zei de man op de achterbank: Gefeliciteerd, u heeft uw rijbewijs gehaald! :D
Haar instructeur wist dat ze zo zenuwachtig zou zijn als ze zou weten dat ze examen had, dat hij het op deze manier heeft gedaan. :D
BintElmagreb
21-01-2003, 14:56
Wanneer je je rijbewijs hebt hebt je de vrijheid in handen. Je bent nergens meer afhankelijk van, behalve van je auto en de (snel) wegen.
Gewoon weer proberen en niet meer zakken, je bent al vaak genoeg gezakt, doe je best en veel succes als je het weer gaat proberen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.