Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gestoorde profeet!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Naizah
08-12-2004, 13:46

Op de markt in Den-Bosch staat altijd een vent te roepen en te schreeuwen over Jezus en over het christendom, ik wordt er echt gek van. Je kan geen ene dag meer fatsoenlijk stadten zonder dat je die gek hoord! Hij noemt zichzelf een profeet ooknog. Ik vindt het gewoon lastig vallen van mensen, net als Jehova getuiges. Blijkt maar weer dat christendom ook niet hoeft te klagen over achterlijkheid! :D

Karin_
08-12-2004, 13:48
Ben jij een moslim ?

Naizah
08-12-2004, 13:48
Ben jij een moslim ? Ja, jij ook?

HollandseVriend
08-12-2004, 13:49
Op de markt in Den-Bosch staat altijd een vent te roepen en te schreeuwen over Jezus en over het christendom, ik wordt er echt gek van. Je kan geen ene dag meer fatsoenlijk stadten zonder dat je die gek hoord! Hij noemt zichzelf een profeet ooknog. Ik vindt het gewoon lastig vallen van mensen, net als Jehova getuiges. Blijkt maar weer dat christendom ook niet hoeft te klagen over achterlijkheid! :D wat is er lastig aan om iemand aan de deur te hebben en gewoon vriendelijk te zeggen,... nee dank u,... ik heb geen interesse? :confused:

Naizah
08-12-2004, 13:51

wat is er lastig aan om iemand aan de deur te hebben en gewoon vriendelijk te zeggen,... nee dank u,... ik heb geen interesse? :confused: Ik hou niet van opdringerig gedrag. En die mensen vertrekken zomaar niet...je moet ze echt wegslaan!

Karin_
08-12-2004, 13:52
Nee ik niet. Zo'n schreeuwende vent is natuurlijk vervelend, ik snap dat je Jehova's ook vervelend vind, ik kan er persoonlijk wel om lachen. Maar erg veel moslims dringen hun geloof ook aan je op, door bv een hoofddoek, is dit niet een beetje het zelfde dan.

Karin_
08-12-2004, 13:52
Ik hou niet van opdringerig gedrag. En die mensen vertrekken zomaar niet...je moet ze echt wegslaan! Dat slaat nergens op.

HollandseVriend
08-12-2004, 13:55
Ik hou niet van opdringerig gedrag. En die mensen vertrekken zomaar niet...je moet ze echt wegslaan! Nou stel dan dat mocht hun geloof waar wezen,.. hun God alles heeft geprobeerd, hij stuurde ze zelfs langs je deur. Maar je kan mij niet vertellen dat een bezoekje in het jaar misschien,.. nou zo lastig is. Die mensen doen verder geen vlieg kwaad. En dat ze langs de deuren gaan is ook nog eens een bijbelse opdracht, mormonen doen het bijvoorbeeld ook.

Naizah
08-12-2004, 13:59
Nee ik niet. Zo'n schreeuwende vent is natuurlijk vervelend, ik snap dat je Jehova's ook vervelend vind, ik kan er persoonlijk wel om lachen. Maar erg veel moslims dringen hun geloof ook aan je op, door bv een hoofddoek, is dit niet een beetje het zelfde dan. Dat slat helemaal nergens op. Iemand met een hoofdoek benaderd je niet persoonlijk, een jehova wel of zo'n achterlijke gladiool die denkt dat ie een profeet is!

HollandseVriend
08-12-2004, 14:00
Dat slat helemaal nergens op. Iemand met een hoofdoek benaderd je niet persoonlijk, begonnen ze daar nou eens mee dan was er misschien niet zoveel onwetendheid

Miss. Poes
08-12-2004, 14:02
Zo eens in het jaar een jehova aan de deur vind ik niet erg. Ik zeg ze vriendelijk dat ik geen interesse heb en sluit de deur. Maar zo'n vent die in je straat god staat te verkondigen moet ik ook niet

HollandseVriend
08-12-2004, 14:03
Dat slat helemaal nergens op. Iemand met een hoofdoek benaderd je niet persoonlijk, begonnen ze daar nou eens mee dan was er misschien niet zoveel onwetendheid bij nederlanders

jHenosch
08-12-2004, 14:08
De hoofddoek is wel minder onschuldig als het lijkt ! Het is het symbool van de overgave aan de Islam, hetgeen een duidelijk aantoonbaar fascistoïde geloof is, in het bijzonder naar de vrouw !

Karin_
08-12-2004, 14:11
Nee, het benaderd je inderdaad niet persoonlijk, maar je laat wel iedereen zien dat je moslim bent, dat is precies het zelfde als zo'n schreeuwende kerel op straat. Al heb je van mensen met hoofddoeken natuurlijk een stuk minder last.

moslim82
08-12-2004, 14:13

De Hoofddoek Is Wel Minder Onschuldig Als Het Lijkt ! Het is een symbool van de overgave aan de Islam hetgeen een duidelijk aantoonbaar fascitoide geloof is ! Hoezo?? :confused:

Pagina's : [1] 2 3 4 5