Bekijk originele versie : Seksueel misbruiking............
zoefzoef
18-01-2003, 10:16
bla bla bla
ik zou zeggen..dat je die oom maar niet meer moet zien. maar aan de andere kant als je het je ouders vertelt, zullen ze je zeker niet geloven. ze zullen je gek verklaren. maar ik zou zegge ontwijk hem(ook al is het moeilijk)
S.samira
18-01-2003, 10:50
salamou alikom.
als zo iets bij mij zou gebeuren, zou ik het echt wel tegen me ouders zeggen, want ik weet dsat ik alles tegen me ouders kan zeggen vooral als het zo een situatie is. beslemma
Ik zou het zeker in ieder geval vertellen tegen mijn moeder en ik weet zeker dat ze mij zal geloven.die vieze oom moet gestraft worden.Je moet het zeker niet verzwijgen.Wie weet gaat hij verder met zijn vieze praktijken.Zo'n mensen moeten LEVEND VERBRAND worden.
beslama.
Glimlachje
18-01-2003, 16:24
dit is echt een heel pijnlijke ervaring. ik hoop dat het niet met jou of met een van je familieleden is gebeurt. ALLAH INAJINA ALLAH JA7FAD
Origineel gepost door zoefzoef
Stel voor je hebt paar jaar in marokka gewoont en daar werd je jaren lang door je oom seksueel misbruikt.
Hoe moet je met die pijn omgaan en het verdriet die je dan bij je draagt.
:schreeuw:
En zul je ooit je familie kunnen vertrouwen als je zelf later kinderen krijgt omdat je bang dat hun hetzelfde overkomen.
En wat moet je doen als je telkens naar marokko gaat en je oom ziet,
en net doen of er nooit iets is gebeurt...
salam
jij moet wachten tot dat jij sterker bent dan hem, en hem kappot slaan
prinses_yasmina
19-01-2003, 00:56
Allah ja7fed!!
Ik zou het meteen tegen mijn moeder zeggen!! Maar ja dat kan ik nu wel met mijn grote mond zeggen maar ik geloof dat als je in zo'n situatie zou zitten dat je dan niet wist wat je moet doen, en niet naar je ouders durft omdat je bang bent dat de eer van je familie en dat en nog meer hebt bezoedeld. Ik weet het echt niet!!
Moge dit niemand overkomen, Moge ALLAH ons behoeden voor al het kwaad!!
hey is wel gemakkelijk om te zeggen zeg het tegen je moeder of sla hem of ontwijk hem.
ik weet dat het moeilijk is om er met iemand te praten ze verstaan je toch nie ze hebben het niet meegemaakt.
maar wat je niet moet doen is het tegen je ouders zeggen ze zouden je niet geloven en ze gaan jou de schuld geven dat je de familie uit elkaar haalt.
maar hetgene je zeker NIET mag doen is jezelf de schuld geven van alles!!
alle meid thallej beslama xxxx
sallaam,ik geef je een wijze raad; om het tegen je ouders te zeggen beter Nu dan Laat...
Hoe later je het zegt hoe meer de problemen je gaat krijgen dat je het hebt verzwegen voor je ouders!!(Over zulke dingen moet je zeker niet zwijgen!!)
Een familielid van mij heeft hetzelfde meegemaakt..
Alvast veel sterkte toegewenst!!
meskiena112
20-05-2006, 12:41
blablabla
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.