Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : goeie mop

piraat
18-01-2003, 00:46

Hier een goeie mop: een marokkaanse man word benaderd door een man die hem vraagt of hij met zijn ezel mag praten. Marokkaan: 'Esjel nie platen' Maar toch begint de man een gesprek met de ezel Man tegen ezel: 'Alles goed ezel' Ezel tegen man: 'Ja, alles goed. Met jou ook?' Marokkaan volgde het gesprek met grote ogen, verbaasd over de pratende ezel. Man tegen ezel: 'Behandelt je eigenaar je goed?' Ezel tegen man: 'Ja hoor, prima.' Man tegen Marokkaan: 'Mag ik met je konijnen praten?' Marokkaan tegen man: 'Mijn konijnen kunnen niet praten.' Man tegen konijn: 'Is dit je baas?' naar de marokkaanse man wijzende. Konijn tegen man: 'Ja, dit is mijn baas' De marokkaanse man geloofde zijn ogen en oren niet. Hij werd helemaal gek. Man tegen konijn: 'Geeft je baas je goed te eten?' Konijn tegen man: 'Ja hoor prima, ik mag niet klagen.' Man tegen marokkaan: 'Mag ik met je schaap praten' Marokkaan tegen man: 'Sjgaap liegt.'

piraat
18-01-2003, 01:39
Niemand die reageert? Of vinden jullie hem niet grappig? Wie reageert mag op zijn beurt een mop vertellen.

piraat
18-01-2003, 02:00
wat?????

saloua_lopez
18-01-2003, 12:50
HAHAHAHHAHAHAHA... HIJ IS ECHT GOED.. JE WEET TOCH SOMMIGE MENSEN BEGRIJPEN HEM NOG NIET.. VANDAAR DAT JE WEINIG REACTIES HEBT.. MAARRE HIJ IS ECHT GOED.. HAHAHAHHAHAA

angeleyes
18-01-2003, 12:55

:giechel: :giechel: :giechel: Hahahahahahahaha hij is goed

moiself
18-01-2003, 13:07
hahahhahahhahahha

Tnawie
18-01-2003, 13:10
die is egt moeilijk. en wat begrijpen jullie nie van deze mop a geiten n....kers :D ;)

MevrBinladen
18-01-2003, 13:12
Sorry :rolleyes: heb me best gedaan hem te begrijpen hahah maar het lukt niet echt :(

MevrBinladen
18-01-2003, 13:15
Ooooooh ik weeet :D Ik snap hem hahahahah hij is wel goed Ben een beetje traag van begrip :rolleyes: Beslema :zwaai:

Miss_Banana
18-01-2003, 13:16
Origineel gepost door piraat Hier een goeie mop: een marokkaanse man word benaderd door een man die hem vraagt of hij met zijn ezel mag praten. Marokkaan: 'Esjel nie platen' Maar toch begint de man een gesprek met de ezel Man tegen ezel: 'Alles goed ezel' Ezel tegen man: 'Ja, alles goed. Met jou ook?' Marokkaan volgde het gesprek met grote ogen, verbaasd over de pratende ezel. Man tegen ezel: 'Behandelt je eigenaar je goed?' Ezel tegen man: 'Ja hoor, prima.' Man tegen Marokkaan: 'Mag ik met je konijnen praten?' Marokkaan tegen man: 'Mijn konijnen kunnen niet praten.' Man tegen konijn: 'Is dit je baas?' naar de marokkaanse man wijzende. Konijn tegen man: 'Ja, dit is mijn baas' De marokkaanse man geloofde zijn ogen en oren niet. Hij werd helemaal gek. Man tegen konijn: 'Geeft je baas je goed te eten?' Konijn tegen man: 'Ja hoor prima, ik mag niet klagen.' Man tegen marokkaan: 'Mag ik met je schaap praten' Marokkaan tegen man: 'Sjgaap liegt.' Vinnem nie grappig.

Onslaught
18-01-2003, 13:17
wie wel echt een schaap man hahaha dammmmmm

saloua_lopez
18-01-2003, 14:03
ehummmm... mensen hebben hier wel erruuuug veel ervaring met schapen he... Hahahaha.....

mimi3000
18-01-2003, 14:07
droog :stout: :stout:

Juf_Nora
18-01-2003, 14:11
hihihiih hij is leukkkkkkk ik hoor die van s7a kleh rbie oh met.. ook altijdddddd maar begrijp em ook nog steeds niet...:wat?!: