Bekijk originele versie : Wie kent negaffa Laila uit Den Haag?
joeybouzy
08-12-2004, 09:39
Ik heb gehoord dat zij nog niet zo lang negaffa is maar haar werk wel goed doet.
Wie kan dit bevestigen :goedzo: ?
of afkeuren? :maf:
Laat eens van je horen!!
absoluut een aanrader!!!
mooie jurken en niet prijzig!!!
ik neem haar als mijn negeffa
groetjes.....
joeybouzy
08-12-2004, 19:54
Bedankt voor je reactie Yellow.
Kan je me vertellen hoeveel jurken je hebt genomen voor welke prijs?
Verder niemand ervaringen???
Hoe Meysa, Naima en Jamila zijn weten we nu wel. Nu even iemand anders!! :D
:banana:
sanae1986
08-12-2004, 22:55
Ik heb gehoord dat zij nog niet zo lang neggafa is maar haar werk wel goed doet.
Laat eens van je horen!!
salaam mu3laikom,
Haar keur ik echt goedd, sow masha'Allah mooie jurken.:goedzo:
Mij beste vriendin had haar als nagafa.
Ik vind haar presoonlijk erg goed.
Wasalaam
joeybouzy
09-12-2004, 08:29
Als ik vragen mag??
Hoeveel jurken heeft ze genomen en wat heeft ze ervoor betaald ?
:schrik2: zijn het prijzen waar je ´s nachts nog van kan slapen?
p.s
Ter verduidelijking: Ik trouw volgend jaar,ben een vrouw en reageer onder naam van mijn neefje
Voor men zal afvragen hoe het toch kan komen dat een man zoveel interesse toont in een negaffa .... :stout:
ja echt een aanrader kus chaimaatje
Fabuleux
10-12-2004, 12:48
Ik heb gehoord dat zij nog niet zo lang neggafa is maar haar werk wel goed doet.
Laat eens van je horen!!
Ik heb haar op de bruiloft van haar nichtje gezien. Ik vond het heel mooi. Ze heeft waarschijnlijk extra haar best gedaan omdat het familie was, maar ik vond haar jurken en sieraden heel mooi en waar ik helemaal ondersteboven van was, was de manier hoe zij de bruid had opgemaakt en gekapt. Heel mooi!
absoluut een aanrader!!!
mooie jurken en niet prijzig!!!
ik neem haar als mijn negeffa
groetjes.....
Heeft zij ook Sissiejurken?
Wat is niet prijzig?
dignity1980
10-12-2004, 14:52
Salaam a3leikoum,
Leila is een schat van een mens en ze doet haar werk ook heel erg goed. Ze heeft mooie jurken, mooie sieraden, mooie kapsel en de make-up is ook goed. Kortom perfect. Ze is tevens heel flexibel. Ik heb haar in het verleden zelf ervaren.
Enne ze draait al een tijdje mee en heeft al de nodige werkervaring opgedaan. Zij en negaffa Naïma zijn familie van elkaar. Ze heeft deels het vak van haar geleerd. Maar beide verschillen in hun beroep.
Een aanrader dus!
Wa a3leikoum assalaam
Heeft iemand haar telefoonnummer?
UmmNaasiruddeen
15-12-2004, 12:31
Salaam,
ja ik ken haar en neem haar op mijn bruiloft de 14e inchALLAH zeker een AANRADER ze is eerlijk lief niet prijzig en PRACHTIGE JURKEN EN STOELEN...
Wasalaam
Salaam,
ja ik ken haar en neem haar op mijn bruiloft de 14e inchALLAH zeker een AANRADER ze is eerlijk lief niet prijzig en PRACHTIGE JURKEN EN STOELEN...
Wasalaam
Wat is haar telefoonnummer?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.