Bekijk originele versie : nieuwjaar 2005!!
Real_lady
08-12-2004, 00:28
waar gaan jullie het vieren, ik wil het dit jaar heel speciaal vieren met vriendinnen omdat het mijn laatste vrijgezelle-nieuwjaar is :maf:
weet iemand een leuk feestje, vorig jaar was het superrrr in zaandam, wie is daar ook geweest ????
mohiem ik hooor het wel :D
CiAo..!!
chadia00
08-12-2004, 00:57
ik ga lekker 7 daagjes naar parijs dus vier het daaro.. gezellie
Real_lady
08-12-2004, 02:05
ik ga lekker 7 daagjes naar parijs dus vier het daaro.. gezellie
gezellig :D
in dusseldorf is nog een toppie feest
moslim82
08-12-2004, 22:04
nieuwjaar feest is niet onze feest dat is natuurlijk haram
ik ga eerst samen met me ouders voor de buis aftellen en dan eten we olliebolen en een flesje champagne erbij, nadat we een beetje zijn aangeschoten.. gaan we zuipen tot 6 uur sochetnd bij de bar van sjaakie om de hoekie.......
dat is mij daggie !!!
moslim82
08-12-2004, 22:14
ik ga eerst samen met me ouders voor de buis aftellen en dan eten we olliebolen en een flesje champagne erbij, nadat we een beetje zijn aangeschoten.. gaan we zuipen tot 6 uur sochetnd bij de bar van sjaakie om de hoekie.......
dat is mij daggie !!!
veel plezier
en nog iest veel plezier in HEL!!!
miloud_Nador
08-12-2004, 22:20
Waar zijn jullie in Zaandam geweest als ik vragen mag................
dank u zeer!!!
moet je ook eens doen,... gewoon je oogjes dicht doen, je neus dicht knijpen en een dropshot drinken,,,1! je gaat er van zweven ;)
ClassyCasaouia
09-12-2004, 13:48
In de Rhone Amsterdam wordt een feest gehouden.
ik lekker koken en schoonmaken in de vakantie veder slapen
Real_lady
09-12-2004, 14:43
in zaandam werd dat feest gehouden in die mooie zaal, het was egt supperrrr met een heel goede catering
het leek meer op een bruiloft, en waren ook gezinnen aanwezig
egt heel leuk
jammer dat er dit jaar niet zoiets wordt gehouden
ClassyCasaouia
09-12-2004, 16:11
Jawel op 31 december wordt er in de Rhone zo'n feest gehouden zeg ik toch! Mooie zaal met uitgebreide catering en veel chaabi artiesten akm i.s.m. Royal Casablanca. Ik heb iets in m'n mail daarover gekregen, pm me je email adres dan mail ik het wel door.
marweecos
26-12-2004, 01:32
Jawel op 31 december wordt er in de Rhone zo'n feest gehouden zeg ik toch! Mooie zaal met uitgebreide catering en veel chaabi artiesten akm i.s.m. Royal Casablanca. Ik heb iets in m'n mail daarover gekregen, pm me je email adres dan mail ik het wel door.
Staat deze feest niet op een site ofzo??
nadiaatje
26-12-2004, 08:46
waar gaan jullie het vieren, ik wil het dit jaar heel speciaal vieren met vriendinnen omdat het mijn laatste vrijgezelle-nieuwjaar is :maf:
weet iemand een leuk feestje, vorig jaar was het superrrr in zaandam, wie is daar ook geweest ????
mohiem ik hooor het wel :D
CiAo..!!
Ik mis InchaAllah in deze zin.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.