Bekijk originele versie : kan niet van me wenkbrauwen afblijven :(
:( oké even een moeilijke situatie ik epileerde altijd me wenkbrauwen bovenaf toen zag het héél natuurlijk uit
maar ik zag op tv, dat je wenkbrauwen epileren zowiezo haram is, maar ook kan inspelen op je nier- en leverfunctie(raar maar waar :maf: )
anyway heeft iemand tips om TOCH van me wenkbrauwen af te blijven want ik word gek van stoppels en haal ze dan meteen weer weg! :(
OmniaCadunt
07-12-2004, 23:23
Een beetje obsessed? :hihi:
alhoceimagek
08-12-2004, 13:00
Moest je der maar niet aan beginnen mevrouw van beckham:D...
#Laters.
miss_chaimae
08-12-2004, 15:42
:lol:
Daamn yeh ondertekening :maf:
Maar ontoppic: Vind een andere obsessie? :confused:
Chaimae..
OmniaCadunt
08-12-2004, 18:36
shwieja :D
Gewoon NIET doen.. safi.. niet meer aan denken.. kijk niet meer in de spiegel... helemaal NIETS... :maf:
sweet-angel
08-12-2004, 20:54
ik weet wat je bedoelt ik epileer al maanden niet meer en het is best moeilijk maar dat is de saytan die je wijst maakt en ook je onzeker maakt.
en echt minder in de spiegel kijken helpt. en meer zelf vertrouwen helpt ook.
schoonheid komt van binnen en niet van buiten.
OmniaCadunt
08-12-2004, 22:17
Dat vind ik wel goed van je, dat jij gewoon helemaal bent gestopt met epileren.. :goedzo:
Noerislaam
09-12-2004, 01:05
Salaam oe alikoem ugti,
De profeet (saws) zei: "Allah Ta'la vervloekt de Namisa( de vrouw die het gezichthaar van een ander vrouw verwijdert) en de Moetanammisa ( de vrouw die het gezichthaar (wenkbrauwen) laat verwijderen) , omdat zij schoonheid zoeken door de schepping van Allah te veranderen."
dit is een Sahieh hadith van Boecharie
En dit is eigelijk voldoende om ervan af te blijven, Allah (swt)neemt het ons niet kwalijk als we iets doen wat we niet weten maar zodra je het weet en je doet het toch dan ben je zwaar zondig want dat betekent dat het je niets kan schelen.
En wat voor leven heb je als je vervloekt bent door Allah (swt).......................
dus vrees Allah en blijf van je wenkbrauwen af als je het goede wil in deze wereld en het hiernamaals ........................
je zuster in islaam
salaam oe alaikoem
sweet-angel
09-12-2004, 18:01
Salaam oe alikoem ugti,
De profeet (saws) zei: "Allah Ta'la vervloekt de Namisa( de vrouw die het gezichthaar van een ander vrouw verwijdert) en de Moetanammisa ( de vrouw die het gezichthaar (wenkbrauwen) laat verwijderen) , omdat zij schoonheid zoeken door de schepping van Allah te veranderen."
dit is een Sahieh hadith van Boecharie
En dit is eigelijk voldoende om ervan af te blijven, Allah (swt)neemt het ons niet kwalijk als we iets doen wat we niet weten maar zodra je het weet en je doet het toch dan ben je zwaar zondig want dat betekent dat het je niets kan schelen.
En wat voor leven heb je als je vervloekt bent door Allah (swt).......................
dus vrees Allah en blijf van je wenkbrauwen af als je het goede wil in deze wereld en het hiernamaals ........................
je zuster in islaam
salaam oe alaikoem
als je het niet weet wordt je ook niet gestraft door allah want allah weet het beste maar wanneer je het weet wordt je zeker vervloekt door allah swt.
Toen ik het wist durfde ik niet eens aan te raken. alleen op plekken waar het wel mag.
maar nu denk ik het valt best mee zo erg is het ook weer niet. Eigenlijk was ik gewoon gehersenspoeld hahahahahaha maar ik wist toen niet dat het haram was gelukkig verdiep ik me in de islam. I
k vindt dat sommige een beetje in een illussie leven leidt, het leven of het eeuwigheid is. en niet goed bij na denken.
of heb ik het mis.
OmniaCadunt
09-12-2004, 18:03
Je hebt het niet mis.. ;)
Sommige denken echt dat 't einde van de wereld is, als je je wenkbrauwen niet epileert..
Ach ja, iedereen wordt voor z'n eigen daden gestraft..
sweet-angel
09-12-2004, 18:08
ik denk meer door wat ze zien op tv en magazine en zo ik vindt het ook mooi daar niet van maar ik vind me eigen ook mooi. ook al is het niet modern en van deze tijd zema.
het ligt ook aan zelf vertrouwen sommige hebben geen zelf vertrouwen en zijn bang dat andere raar kijken van he je epileert niet meer.
zo heb ik ervaren dat ze dat tegen mij zeiden.
en weet je wat ik zei: mooi he wat weer anders en dan is allah niet teleurgestels.
allah blij dan ben ik blij hahahahaha.
ze keken me aan of ik gek was hahahahaha.
maar het boeid me niet.
sweet-angel
09-12-2004, 18:12
:( oké even een moeilijke situatie ik epileerde altijd me wenkbrauwen bovenaf toen zag het héél natuurlijk uit
maar ik zag op tv, dat je wenkbrauwen epileren zowiezo haram is, maar ook kan inspelen op je nier- en leverfunctie(raar maar waar :maf: )
anyway heeft iemand tips om TOCH van me wenkbrauwen af te blijven want ik word gek van stoppels en haal ze dan meteen weer weg! :(
ben jij dat op de foto????????
OmniaCadunt
09-12-2004, 18:12
ik denk meer door wat ze zien op tv en magazine en zo ik vindt het ook mooi daar niet van maar ik vind me eigen ook mooi. ook al is het niet modern en van deze tijd zema.
het ligt ook aan zelf vertrouwen sommige hebben geen zelf vertrouwen en zijn bang dat andere raar kijken van he je epileert niet meer.
zo heb ik ervaren dat ze dat tegen mij zeiden.
en weet je wat ik zei: mooi he wat weer anders en dan is allah niet teleurgestels.
allah blij dan ben ik blij hahahahaha.
ze keken me aan of ik gek was hahahahaha.
maar het boeid me niet.
Gelijk heb je ook meid.. wat is er nou belangrijker??
Dan is allah (swt) niet teleurgesteld.. wollah echt goed van je .. :goedzo:
Ach, de meeste denken aan epileren... waarom begrijp ik ook niet..
ja, bij sommige is het wel erg.. die hebben gewoon één wenkbrauw.. dan denk ik van okey.. dan begrijp ik het wel..
sweet-angel
09-12-2004, 18:24
Gelijk heb je ook meid.. wat is er nou belangrijker??
Dan is allah (swt) niet teleurgesteld.. wollah echt goed van je .. :goedzo:
Ach, de meeste denken aan epileren... waarom begrijp ik ook niet..
ja, bij sommige is het wel erg.. die hebben gewoon één wenkbrauw.. dan denk ik van okey.. dan begrijp ik het wel..
je bedoelt doorlopende wenkbrauw maar je mag tussen je wenkbrauwen wel epileren en als je een snor hebt ook mag je ook weghalen snapje wat ik bedoel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.