Bekijk originele versie : Wie trouwt er allemaal in mei 2005???
Omdat dit een zeer populaire trouwmaand is ... :)
Ik trouw op vrijdag de 13de voor het stadhuis en 's avonds henna en zaterdags het feest.
Ik ook inschallah als alles goed gaat. Ik weet alleen niet op welke dag het wordt maar ik denk dat het in de meivakantie zal worden.
Tetouania_82
08-12-2004, 00:40
Hallo dames,
Ik las dat jullie volgend jaar gaan trouwen.Alvast heel erg veel geluk..
Ik wilde jullie alleen adviseren om nu al te beginnen met de voorbereidingen. Zoals jullie weten zijn de maanden vanaf maart heel erg populair en meestal
volgeboekt bij de fotograven, DJ's, catering bedrijven, neggafas en zelfs zalen worden nu al gereserveerd en daarvoor wordt nu al de brog voor betaald.
Neem het zekere voor het onzekere..Alleen 1 tip, betaal alleen nooit teveel borg, het kan zijn dat het toch niet op die dag doorgaat en geloof mij nou maar dat je dan je borg niet terugkrijgt..
El moehim ik wilde jullie alleen even meegeven dat als jullie interesse hebben in een duo Fotograaf en Cameravrouw '' Studio el Amal'' uit Rotterdam, hier het telefoonnummer van is om misschien een keer langs te komen om foto's en videobanden te bekijken..Ik heb ze zelf meegemaakt en ze zijn echt aan te raden..
Nou ik wens jullie verder veel succes met alle voorbereidingen en als jullie interesse hebben in dit filmduo, stuur me dan even een PM..
Thalaw..
SweetRose
08-12-2004, 08:58
Misschien ikke..Wie weet...
ik trouw de zaterdag de 14de mei voor de gemeente en de trouwfeest is voor de 21ste mei inshaAllah...
Groetjes
achermijnpc
08-12-2004, 09:28
ik trouw de zaterdag de 14de mei voor de gemeente en de trouwfeest is voor de 21ste mei inshaAllah...
Groetjes
wat leuk :D ik ben getrouwd op 21 mei 2004 en jij gaat trouwen op 21 mei 2005, juist een jaar later hahahahaahaa
dan gaan we samen feesten ook al is het niet op dezelfde locatie jij feest omdat je een jaar getrouwd bent en ik feest omdat ik trouw gezellig zeg ik zal aan je denken ook al ken ik je niet ;-)
groetjes
achermijnpc
08-12-2004, 10:43
dan gaan we samen feesten ook al is het niet op dezelfde locatie jij feest omdat je een jaar getrouwd bent en ik feest omdat ik trouw gezellig zeg ik zal aan je denken ook al ken ik je niet ;-)
groetjes
ja kanjer ik zal ook aan je denken.hahaha ik ga dan mijn jaartje vieren en jij gaat pas in het huwelijk stappen, leuk, en ga je ook op huwelijkreis?? ik was meteen de 22ste vertrokken :)
wel dat zijn wij normaal gezien ook van plan we gaan waarschijnlijk een weekje Turkije doen aangezien we het cadeau krijgen van mijn zus en haar man ;). En ben jij op huwelijksreis geweest?
achermijnpc
08-12-2004, 11:36
wel dat zijn wij normaal gezien ook van plan we gaan waarschijnlijk een weekje Turkije doen aangezien we het cadeau krijgen van mijn zus en haar man ;). En ben jij op huwelijksreis geweest?
ja we zijn ook op huwelijksreis geweest, we zijn naar turkije geweest naar alanya, voor 8dagen, het was daar zo mooi en alles was daar goedkoop enz, dus een raad als je gaat neem eeen grote reistas mee dan kun je vele leuke dingen daarvandaan terug brengen, hahahaah, ik had zo een kleine tas meegenomen en toen we terug kwamen had ik een grotere gekocht en bij de douane deden ze moeilijk daarover, dus daaarom neem een grote valies/tas.
kusjes
hahahha ok meid bedankt voor de tip ;)
ik trouw 7-5-5 InshaAllah
leila_83
01-02-2005, 15:16
ik trouw ook in mei Insha'Allah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.