Bekijk originele versie : Marokkaanse Meisjes
Daar heb ik respect voor..
En ik denk dat de meeste het met mij eens zijn..
Effe stemmen..thanks
Onslaught
17-01-2003, 21:18
mee too, want ze zijn degen die iets 9 maande dragen dus:D wij houden nog net ons poep in of plas voor 5 mintuen en we gaan al dood dus hahahaha
Origineel gepost door Onslaught
mee too, want ze zijn degen die iets 9 maande dragen dus:D wij houden nog net ons poep in of plas voor 5 mintuen en we gaan al dood dus hahahaha
:lol: maar niet iedereen denkt zoals jullie 2 :(
beppie_truus
17-01-2003, 21:19
ik heb respect voor de marokaanse meisjes als je soms ziet waar die wel niet tegen op moeten boksen.
meisjes hebben bijvoorbeeld jaren moeten vechten om gewoon een studie te kunnen volgen terwijl dat voor de heren vanzelfsprekend was en nog hebben ze er niet veel van gebakken.
als je kijkt naar de cjfers scoren de marokkaanse meisjes heel hoog in verhouding met onze marokkaanse broeders.
Origineel gepost door Kadir
Respect voor alle vrouwen, wat dacht je daarvan:goedzo:
Ze zijn allemaal iemands Moeder, Dochter of Zus;)
dat is al wat beter...maar ik weet niet of de meisjes zo denken over de jongens...
100% mee eens :goedzo:
beppie_truus
17-01-2003, 21:22
inderdaad:goedzo:
-xxx-Rachida
17-01-2003, 21:23
je hebt toch niets gesnoven he?:D
nee hoor.....goed van je....zo hoort het ook te zijn...
Continue........
wafa_armani
17-01-2003, 21:23
ben blij dat er ook nog mensen zijn die er zo over denken :goedzo: :), dat hoor je niet vaak meer tegenwoordig..:(
Origineel gepost door beppie_truus
ik heb respect voor de marokaanse meisjes als je soms ziet waar die wel niet tegen op moeten boksen.
meisjes hebben bijvoorbeeld jaren moeten vechten om gewoon een studie te kunnen volgen terwijl dat voor de heren vanzelfsprekend was en nog hebben ze er niet veel van gebakken.
als je kijkt naar de cjfers scoren de marokkaanse meisjes heel hoog in verhouding met onze marokkaanse broeders.
Juist..
Wij moeten ze steunen..i p v altijd maar kritiek..
mimi3000
17-01-2003, 21:29
:confused: ik kan me ogen niet geloven!! Goede woorden over het vrouwelijk ras......Jeetje :wow: :wow: Ik moet ff bijkomen......
beppie_truus
17-01-2003, 21:30
Origineel gepost door Mohammed Justice
Juist..
Wij moeten ze steunen..i p v altijd maar kritiek..
juist het is makkelijk om kritiek te geven maar des te moeilijker om iemand te steunen..
laat het kritiek geven maar over aan de politiek dit zijn de tijden dat we voor ons zelf moeten opkomen in plaats van af te geven op elkaar.
Origineel gepost door mimi3000
:confused: ik kan me ogen niet geloven!! Goede woorden over het vrouwelijk ras......Jeetje :wow: :wow: Ik moet ff bijkomen......
en tog is het zo
Over het vrouwelijk ras jah, daar hoor jij niet bij
Jij bent een B*tch
waajoowww dat je niet mogen zeggen :eek:
mimi3000
17-01-2003, 21:32
TO ALL MY SISTA'S :goedzo: :goedzo: :hoera: :hoera:
* KEEP UP THE GOOD WORK*
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.