Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagd of niet!!!

LZN
17-01-2003, 20:42

:zwaai: Salaam iedereen, :zwaai: Ik heb een vraagje :confused: Als je klaar komt is dan de kans groot dat je maagdenvlies inscheurd. Of als je voor het eerst gemeenschap is de kans dan groot dat je niet bloedt?? Ik bedoel niet van een vinger, of ***** of whatever!! Maar gewoon klaarkomen??? Ben je dan nog maagd> dus de kans om te bloeden???? :kwaad: serieuze :kwaad: reactie graag!!!!.

spijt
17-01-2003, 21:56
je kan alleen ontmaagt worden als er iets heel diep gaat in de vagina maar als je klaar komt dan benje niet ontmaagt mits er iets in gaat of je van je vingers ontmaagt wordt lijkt mij heel sterk en al ben je maagt je hoeft niet altijd bloed te verliezen liefs fatima :zwaai: :zwaai: :zwaai:

beppie_truus
17-01-2003, 21:59
Origineel gepost door BentAl_Magreb :zwaai: Salaam iedereen, :zwaai: Ik heb een vraagje :confused: Als je klaar komt is dan de kans groot dat je maagdenvlies inscheurd. Of als je voor het eerst gemeenschap is de kans dan groot dat je niet bloedt?? Ik bedoel niet van een vinger, of ***** of whatever!! Maar gewoon klaarkomen??? Ben je dan nog maagd> dus de kans om te bloeden???? :kwaad: serieuze :kwaad: reactie graag!!!! ff serieus is dit echt een serieuze vraag?

marocbella
17-01-2003, 23:10
Als je geen gemeenschap hebt gehad dus geen penis-vagina contact ben je in principe nog maagd! Van ******** raak je degelijk wel ontmaagd ook al zullen velen zeggen van niet. Maar als jij bent klaargekomen (vraag me niet hoe) en je hebt geen gemeenschap gehad ben je in principe gewoon maagd! De kans bestaat ALTIJD dat je niet bloedt. Dat je perse moet bloeden is een fabeltje. Vaak bloeden vrouwen wel omdat ze erg bang en zenuwachtig zijn de eerste keer. Dus kunnen ze niet echt ontspannen en worden ze ook niet snel opgewonden,( als een vrouw opgewonden is dan wordt de vagina vochtig en is het makkelijker om de vagina te benaderen).Dus doordat de vrouw niet echt vochtig is, is de gemeenschap niet echt ontspannend waardoor ze vaak bloedt!!! Marocbella

marocbella
17-01-2003, 23:12

******** = v.i.n.g.e.r.e.n.

Ferdous_
17-01-2003, 23:15
Origineel gepost door marocbella Als je geen gemeenschap hebt gehad dus geen penis-vagina contact ben je in principe nog maagd! Van ******** raak je degelijk wel ontmaagd ook al zullen velen zeggen van niet. Maar als jij bent klaargekomen (vraag me niet hoe) en je hebt geen gemeenschap gehad ben je in principe gewoon maagd! De kans bestaat ALTIJD dat je niet bloedt. Dat je perse moet bloeden is een fabeltje. Vaak bloeden vrouwen wel omdat ze erg bang en zenuwachtig zijn de eerste keer. Dus kunnen ze niet echt ontspannen en worden ze ook niet snel opgewonden,( als een vrouw opgewonden is dan wordt de vagina vochtig en is het makkelijker om de vagina te benaderen).Dus doordat de vrouw niet echt vochtig is, is de gemeenschap niet echt ontspannend waardoor ze vaak bloedt!!! Marocbella So, heb je ervaring? hihi joke :zwaai: beslama ;)

marocbella
17-01-2003, 23:17
Voor jou een vraag voor mij een weet!! Grapje!!! Ja vroeger was ik ook bang maar je wordt bang gemaakt voor niets!!!! Als je niets te verbergen hebt, heb je ook niets te verliezen!!! groetjes Marocbella

Ferdous_
17-01-2003, 23:36
Goed gezegd meid!! En ik ben nu nog nergens bang voor behalve voor Allah (swt) en daar doen we het voor!!.. En niet wat je aanstaande man er van zegt, zo denk ik dan, ik weet niet hoe jullie er overdenken.. Beslama Ferdous_ :zwaai:

prinses_yasmina
19-01-2003, 00:50
He marocbella. Ik ben t er niet mee eens met wat jij zegt: Ontmaagd worden kan alleen als je gemeenschap hebt!Dus door ******** wordt je niet ontmaagd wat betekent ontmaagden nou precies??Ontmaagden houd niet in dat je maagdenvlies scheurt ofzo, ontmaagden is de eerste keer gemeenschap tussen man en vrouw. Dus ******** en al die andere shit...ontmaagd je niet!!!Alleen een man kan dat! En over dat laatste: Als je niets te verbergen hebt, heb je ook niets te verliezen!!Wollah in een zin goed verwoord wat er te verwoorden valt!!:goedzo: Ma3a salama meiden!!

marocbella
19-01-2003, 02:09
Hoi prinses-yasmina. In principe is ontmaagding alleen maar mogelijk door penetratie, toch kan er door .v.i.n.g.e.r.e.n het 1 en ander wijder worden gemaakt. Ik heb het hier niet over 1 vingertje!! Maar je hebt gelijk dat de ECHTE ontmaagding alleen door penetratie mogelijk is. Dat is ook de defenitie van ontmaagding. Groetjes Marocbella