Bekijk originele versie : ivoorkleurige 2delige trouwjurk
Hallo aankomende bruidjes ik heb hier een hele mooie bruidsjurk te koop in de maat 42/44 ook nog in te nemen als je wilt. De jurk is tweedelig. De bovenkant is een sort jasje van kant en een lange sleep. De onderste kan je ook allee drage met een stola. Die heeft twee brede bandjes.De jurk is een paar maanden geleden gedragen. Nieuwwaarde was rond de 2100 euro. Ben je geinteresseerd mail mij dan voor foto's.
Meiden het is echt ee hele mooie jurk!!!
zet je rotfoto hier...ben je stom ofzo...wij willen de fotos hier zien..en niet via mail! capiche...???
Gefrustreerd kreng.
Sweetmocro1
07-12-2004, 20:32
zet je rotfoto hier...ben je stom ofzo...wij willen de fotos hier zien..en niet via mail! capiche...???
:confused: jezusssssssssssssssssssssssssssss wat ben je voor thamza he kan je toch ook normaal zeggen indd snoopie jeh Gefrustreerd kreng
benladina
07-12-2004, 20:42
HOE BEDOEL JE TRUTJE ik haat mjin leven en ze noemen me niets voor niets TRUT!!!! :p
kuszzz bennie
miss__1984
07-12-2004, 22:10
ja dat wijf spoort inderdaad niet, maar ergens maakte ze wel een punt. kan je misschien een foto hierzo plaatsen ik denk dat er wel veel mensen die intresse hebben ( op een normale menselijk manier)
t lukt niet om de foto hierop te plaatse anders had ik het wel gedaan. Vertel maar hoe dan doe ik het.
Maar voortaan als je n vraag of opmerking hebt graag op een volwassen manier kenbaar maken. Wat een taalgebruik zeg. het zal me niks verbazen als het een meisje van 13/14 is geweest die de eerste reactie heeft geciteerd(genaamd trutje)
gewoon niet op in gaan... haar naam zegt genoeg toch... :)
XmaghrabiaX
10-12-2004, 10:26
mail me maar prive, dan help ik je wel met de foto.
Maar het is stukken handiger dan iedereen apart mailen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.