Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een eerbetoon...

BentDagilia
17-01-2003, 20:10

Salaammalikoum allemaal, mijn ouders vertrekken morgen naar Mekka. Ik ben erg blij dat ze gaan maar aan de andere kant ben ik erg ongerust. Ik bedoel je hoort van die verhalen dat sommige mensen dood worden getrapt e.d. Maar ja ik probeer die gedachte toch van me aftezetten... Het enige wat ik kwijt wil is dat ik iedereen die naar mekka gaat een TRIK SALAMA wil wensen en dat ze hun plicht om een bedevaart te maken met succes afronden. Inschallah zullen wij ook eens een bedevaart naar mekka maken. ALLAH I DI HOEM ALA GIR Bent Dagilia :(

delila16
17-01-2003, 20:11
InshaAllah :zwaai:

BentDagilia
17-01-2003, 20:12
Ik ga morgen pas bij Schiphol huilen ajjeeej dat wordt afzien... Bent Dagilia

BentDagilia
17-01-2003, 20:15
mijn ouder zijn allebei nog nooit geweest. en aangezien ik hier geen familie heb en omdat ik enigst kind ben ik echt aan hun gehecht.. Dus... Ik hoop dat ze veilig terug komen... Bent Dagilia

SweetRose
17-01-2003, 20:18

wEes gerust meid..;) Allah gaat met hen mee..ze komen veilig en wel terug hoor :) incha allah!! veel succes...:zwaai:

Chaimaa
17-01-2003, 20:19
me moeder was in 1996 gegaan samen met me broer na het overlijden van me vader..4 weken met me broer (die was toen 18) dat jaar was er brand in mekka en je weet niet hoe ik me voelde :rolleyes: alhamdoullah is alles goed gegaan en zal dat ook inchaillah met jouw ouders gebeuren...weet je hoe mooi dat is :Iluvu:

-xxx-Rachida
17-01-2003, 20:19
http://www.islamfortoday.com/images/Haram.jpg Inscha Allah keren ze terug.....met hun behaalde doel...

ChebaB
17-01-2003, 20:22
Echt mooi, masha'Allah. Inshallah zullen ze veilig terugkeren uit Mekka. Moge Allah ze bijstaan inshallah... xxx :zwaai:

ZiLaaL
17-01-2003, 20:24
T Komt Goed chiQa, ;) Denk vooral niet aan "Wat Als..." Doe doe3a voor ze... En Inshallah keren ze gezond en rein terug, komt goed inshallah! :goedzo: Dat je Alleen achterblijft is wat minder. Zorg dat je niet elke dag alleen thuis zit. Nodig desnoods een vriendin uit (of elke week een vriendin) om te komen logeren. Blijf dus vooral NIET alleen in huis!! :zwaai:

soumaya1
17-01-2003, 20:25
Origineel gepost door Bent Dagilia Salaammalikoum allemaal, mijn ouders vertrekken morgen naar Mekka. Ik ben erg blij dat ze gaan maar aan de andere kant ben ik erg ongerust. Ik bedoel je hoort van die verhalen dat sommige mensen dood worden getrapt e.d. Maar ja ik probeer die gedachte toch van me aftezetten... Het enige wat ik kwijt wil is dat ik iedereen die naar mekka gaat een TRIK SALAMA wil wensen en dat ze hun plicht om een bedevaart te maken met succes afronden. Inschallah zullen wij ook eens een bedevaart naar mekka maken. ALLAH I DI HOEM ALA GIR Bent Dagilia :( ja de mijne gaan as woensdag!! ik ben net als jij erg blij voor ze..maar ik vindt het ook wel eng!!! insallah komen jou ouders en mijn ouders en alle andere moslims weer veilig thuis!!!! ik zal ze wel missen!! :(

BentDagilia
17-01-2003, 22:22
Kadir.. had me dan een belletje gegeven.. Maar lieve mensjes me oom en tante zijn uit Marokko gekomen dus Gelukkig maar want stel Kadir ZOu bij me logeren.... ik krijg nu al kotsneigingen ;) Maar echt dank jullie wel dat jullie me gerust hebben gesteld... :blauwkus: IK hou van jullie Bent Dagilia

BentDagilia
17-01-2003, 22:55
ik laat deze topic alleen met rust wanneer ik 100 reacties heb gehaald :ego: Bent Dagilia

BentDagilia
17-01-2003, 23:01
Kijk nou hebben we een deal... :goedzo: Bent Dagilia :stout:

SweetRose
17-01-2003, 23:15
100 :boogie: hierzo..kadir mag komen slapen bij jou Bent Dagilia...:maf2: hahah :hoera: nu happy kadir? ;)