Bekijk originele versie : Berberse mannen zijn echte mannen??!!
3ebergrechts
17-01-2003, 19:50
Wat vinden jullie nou echte mannen??
De arabieren die hun vrouwtjes achterna lopen en die bang zijn om hun mening te geven, of de berberse mannen die zelf de broek aan hebben. en aan houden.
Graag wil ik weten waar jullie van houden.
Als je zin hebt om hierover ruzie te gaan maken en dus kinderachtige reactie wilt plaatsten doe maar niet!!!!
Ohja ik heb liever een echte vent, dus een berber!!!
Geef mij maar liever een man die voor zijn eigen mening uitkomt... en niet terug deinst om eens een keer Nee te zeggen...Liever een berber heb ik...maar sommige arabieren zijn ook ok.
Origineel gepost door 3ebergrechts
De arabieren die hun vrouwtjes achterna lopen en die bang zijn om hun mening te geven, of de berberse mannen die zelf de broek aan hebben. en aan houden.
Als je zin hebt om hierover ruzie te gaan maken en dus kinderachtige reactie wilt plaatsten doe maar niet!!!!
Gelijk heb je, berber power!!!!!!!!!!!!!!!!!
relax relax a lala fatima relax
groetjes van asi ahmed :D
delila16
17-01-2003, 19:55
Ik kies dan liever voor de arabier..
(als,als je stelling maar in de minste geringste omgeving kloppen zou :rolleyes: )
soumaya1
17-01-2003, 19:59
ik denk dat je goeie berberse mannen hebt.. en die stevig in de schoenen staan en ook arabische mannen...ik denk niet dat berbers nou echte mannen zijn...want je hebt echt mannen tussen de arabieren en ook tussen de berbers! en of je een echt man bent...ligt aan de persoon zelf.. denk ik en niet wat je bent!
3ebergrechts
17-01-2003, 20:02
Origineel gepost door hotsand
nou, deze arabier moet die vrouw nog tegen komen, die niet wegrent, zodra ik maar een beetje commentaar op d'r heb...... ;)
hahahahahahahha
ohh anders kun je nog altijd met een berberse boerin trouwen, zij zal altijd naar je luisteren.
delila16
17-01-2003, 20:04
hahahahahahahha
ohh anders kun je nog altijd met een berberse boerin trouwen, zij zal altijd naar je luisteren.
zoiets had ik al in de gaten
ehla zielig
jij staat dus op block nu
3ebergrechts
17-01-2003, 20:05
Origineel gepost door delila16
zoiets had ik al in de gaten
ehla zielig
jij staat dus op block nu
:confused: :confused: :rolleyes:
hahahahahahahha
Nou deze hier niet!
Alleen als ie echt echt gelijk heeft, dan nog moet ie me zien te overtuigen.
:hihi:
3ebergrechts
17-01-2003, 20:07
Origineel gepost door Dunnia
Nou deze hier niet!
Alleen als ie echt echt gelijk heeft, dan nog moet ie me zien te overtuigen.
:hihi:
beetje humor mag toch wel??
e :D
Cinderella_1
17-01-2003, 20:10
waar slaat dat op bang zijn om hun mening te geven,meid je moet niet iedereen over 1 kam scheren nee,ik vind dat de arabieren gewoon vrijer zijn in bepaalde dingen,3oued het ligt eraan je hebt ook strenge arabieren,tzzz man ze zijn gelijk dus ik ben het helemaal niet met je eens,als ik van iemand hou dan neem ik em,en dan boeit het mij niet of het berber of arabier is ,als ie ook maar van mij houd, snappie
NoreJihan
17-01-2003, 20:38
BULLSHIT :D
Berberse mannen zijn lief en houden rekening met hun vrouwen en hebben absoluut niet de broek aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
maroussia
17-01-2003, 20:42
[QUOTE]Origineel gepost door 3ebergrechts
:confused: :confused: :rolleyes: [/QUOTE
Je bent nog dom ook... :zwaai:
hidamida
17-01-2003, 20:42
Berberse mannen,THE BEST THE GIRLS CAN GET!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.