Bekijk volle/desktop versie : Egypte, homo's zijn geen echte mensen



Pagina's : 1 2 [3] 4

25-06-2012, 21:15

Citaat door AssRaf:
Stel niet van die domme vragen, je weet zelf hoe nichterig die gasten kunnen zijn, die zoenen overal in het openbaar..
Trek jij dan niet van die achterlijke bevooroordeelde conclusie's.

25-06-2012, 21:17



Citaat door pollewopje:
Trek jij dan niet van die achterlijke bevooroordeelde conclusie's.
Ik pas me enkel aan aan het niveau van jou..

25-06-2012, 21:18

Citaat door AssRaf:
Ik pas me enkel aan aan het niveau van jou..
Mooi..ik gun ieder zijn geluk...jij dus ook..zijn we het eens!!

25-06-2012, 21:24

Citaat door pollewopje:
Mooi..ik gun ieder zijn geluk...jij dus ook..zijn we het eens!!
Zeker weten, ik gun ieders zijn geluk en heb ook niks tegen homo's.. De reden waarom ik op deze topic heb gereageert is dat jij en de afgekeurde Belg alles wat er over moslims wordt geroepen of geschreven in de media, hier proberen uit te vergroten.. Dan heb ik echt zoiets of je niks beters te doen hebt, of heb je echt zo'n saai en triest leven, of haat je moslims nu zo erg dat je hier als het ware je levenswerk van hebt gemaakt??

25-06-2012, 21:32



Citaat door AssRaf:
Zeker weten, ik gun ieders zijn geluk en heb ook niks tegen homo's.. De reden waarom ik op deze topic heb gereageert is dat jij en de afgekeurde Belg alles wat er over moslims wordt geroepen of geschreven in de media, hier proberen uit te vergroten.. Dan heb ik echt zoiets of je niks beters te doen hebt, of heb je echt zo'n saai en triest leven, of haat je moslims nu zo erg dat je hier als het ware je levenswerk van hebt gemaakt??
Ik vergroot niks...dan had ik wel een hele andere opmerking bij kunnen plaatsen.
Peroonlijk vind ik dat er een naar luchtje zit aan een human right council van de VN die mensenrechten laat ondermijnen door geloof.

En nee, dat neem ik moslims niet kwalijk...wel het vn orgaan

25-06-2012, 21:34

Citaat door pollewopje:
Ik vergroot niks...dan had ik wel een hele andere opmerking bij kunnen plaatsen.
Peroonlijk vind ik dat er een naar luchtje zit aan een human right council van de VN die mensenrechten laat ondermijnen door geloof.
Ik zou graag verder met je willen discussieren maar ik ben klaar met werken dus ik ga ervandoor.. Fijne avond verder..

25-06-2012, 21:36

Citaat door AssRaf:
Ik zou graag verder met je willen discussieren maar ik ben klaar met werken dus ik ga ervandoor.. Fijne avond verder..
Oke..kijk we komen wel ergens.
Prettige avond

25-06-2012, 21:55

Citaat door AssRaf:
Niet in mijn ogen.. Dat zou dus betekenen dat ik mijn moeder, zus, vrouw etc als 2e rangsburger beschouw.. Dat is gewoon klets, dat weet jezelf ook.. Dus omdat Benno L zwakzinnige kinderen misbruikte doe jij dat ook want jij bent immers ook Nederlander..
En omdat Andres Breivink een moordenaar is ben jij dat ook, want jullie zijn immers allebei blank.. Dit klinkt toch idioot, dat zie jij zelf hopelijk toch ook..
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik heb het over schaars geklede dames...
De rest heeft gewoon net iets minder te vertellen, dat geeft ook helemaal niet, als man zijnde.

26-06-2012, 09:03
Echte mannen houden er nietvan als een uitgang veranderd naar een ingang.
Men kan de lafheid van een volk herkennen aan de hoeveelheid homopropaganda.
NL gaf zich niet voor niets na een kwartier over aan de duitsers, lol.

26-06-2012, 09:13

Citaat door MelkIsPerfect:
Echte mannen houden er nietvan als een uitgang veranderd naar een ingang.
Men kan de lafheid van een volk herkennen aan de hoeveelheid homopropaganda.
NL gaf zich niet voor niets na een kwartier over aan de duitsers, lol.
Je maakt het wel complex hoor

26-06-2012, 10:56

Citaat door MelkIsPerfect:
Echte mannen houden er nietvan als een uitgang veranderd naar een ingang.
Men kan de lafheid van een volk herkennen aan de hoeveelheid homopropaganda.
NL gaf zich niet voor niets na een kwartier over aan de duitsers, lol.
Echte mannen janken niet over de sluitingstijden van winkels en vervolgens het nog bij het verkeerde eind te hebben ook

26-06-2012, 11:50

Citaat door jang0201:
weer zo gefrusteerd moslimpje.
Weer zo'n gefrustreerde moslimhater, jij zit hier rond te neuzen op een moslimsite.. Dus wie is er nou gefrustreerd?? Ga lekker naar een hollandse site verrekte boerenpummel..

26-06-2012, 11:55



Citaat door cd_:
je google kan alleen maar nieuws over moslims vinden?? heb je nooit een topic zien openen over Joden die Gaza bombarderen of Moslim vrouwen die worden verkracht in Birma hahaha hoezo een obsessie voor Moslims
idd!
haha
het lijkt wel of de joden en christenen bijna niks fout doen?!

26-06-2012, 11:55
Waar blijft mijn dildo?

26-06-2012, 12:15

Citaat door Simcha:
Je maakt het wel complex hoor


Dit bedoel ik, niemand weet meer wat een ingang is.


Citaat door sjourt:
Echte mannen janken niet over de sluitingstijden van winkels en vervolgens het nog bij het verkeerde eind te hebben ook
Dat is gewoon oerHollands gezeik en heeft niets met mannelijkheid te maken.

Pagina's : 1 2 [3] 4