Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een raadsel voor de slimmeriken onder ons!

Pagina's : [1] 2 3

Alimah
17-01-2003, 19:05

salam allemaal........ aitma d istma. ik heb voor jullie een raadsel hier. het is opzich makkelijk, alleen het kost wel veel tijd. 3 mannen met hun echtgenoten. ze willen aan de overkant van de zee. ze beschikken alleen over een boot. in die boot passen er maar 2 personen. elke keer gaan 2 personen in die boot, als ze aankomen moet een van hun de boot terugbrengen, daarna weer 2 personen.....enzz... maaaaaaaaaaar: elke vrouw wordt beschermd door haar man, anders wordt ze door andere mannen gepakt .......!! stel voor: 2 mannen gaan in de boot, de man die is overgebleven die gaat die andere 2 vrouwen pakken. de vraag is: hoe komen ze allemaal aan de overkant zonder dat geen enkel vrouw gepakt wordt. veel succes. Bey :zwaai:

Toufik19
17-01-2003, 19:08
dus ze zijn in totaal met 6 wel,een man vermoordt de 5 overige mensen en gaat alleen in de boot naar de overkant.lekker ruim en ruimte genoeg om de beentjes te strekken

Alimah
17-01-2003, 19:10
Origineel gepost door Toufik19 dus ze zijn in totaal met 6 wel,een man vermoordt de 5 overige mensen en gaat alleen in de boot naar de overkant.lekker ruim en ruimte genoeg om de beentjes te strekken HAhahhah, leuk geprobeerd maar dat is niet de oplossing. Bey :zwaai:

saloua_lopez
17-01-2003, 19:11
Origineel gepost door Toufik19 dus ze zijn in totaal met 6 wel,een man vermoordt de 5 overige mensen en gaat alleen in de boot naar de overkant.lekker ruim en ruimte genoeg om de beentjes te strekken hahahahhaha....... Egoist!!!!!!!!!!!! :p

Jemal2002
17-01-2003, 19:12

het ken wel eerst gaat een vrouw met een andere vrouw een de eerste vrouw blijft in de boot en gaat terug die haalt weer een vrouw zet die weer af gaat weer terug om haar eigen man te halen. Hij zet haar af hij gaat teru om een man te halen die zet hij weer af dan hij weer een man terug om de laatste man te halen ...................... opgelost :stout:

ATLANTICA
17-01-2003, 19:15
Origineel gepost door Jemal2002 het ken wel eerst gaat een vrouw met een andere vrouw een de eerste vrouw blijft in de boot en gaat terug die haalt weer een vrouw zet die weer af gaat weer terug om haar eigen man te halen. Hij zet haar af hij gaat teru om een man te halen die zet hij weer af dan hij weer een man terug om de laatste man te halen ...................... opgelost :stout: Hey Jemal, dat kan volgens mij niet! want de vrouwen moesten beschermd worden door hun mannen, dus bij de eerste rit moet er een man aanwezig zijn: volgens mij hoor, maar weet het niet zeker!! Beslema oe thallew!!

Alimah
17-01-2003, 19:16
Origineel gepost door Jemal2002 het ken wel eerst gaat een vrouw met een andere vrouw een de eerste vrouw blijft in de boot en gaat terug die haalt weer een vrouw zet die weer af gaat weer terug om haar eigen man te halen. Hij zet haar af hij gaat teru om een man te halen die zet hij weer af dan hij weer een man terug om de laatste man te halen ...................... opgelost :stout: Waarom nou!!!!! :huil: Nu is het niet meer leuk..... :kwaad: Bey :zwaai:

Jemal2002
17-01-2003, 19:17
ATLANTICA ik doe niks vooor universiteit :stout:

Jemal2002
17-01-2003, 19:19
Origineel gepost door Alimah Waarom nou!!!!! :huil: Nu is het niet meer leuk..... :kwaad: Bey :zwaai: sorry :hihi:

ATLANTICA
17-01-2003, 19:20
Origineel gepost door Jemal2002 ATLANTICA ik doe niks vooor universiteit :stout: Ja, ja Universiteit of niet: tegenwoordig doen veel m3arbah universiteit! (gelukkig maar), maar in ieder geval het klopt wel, maar wallah ik dacht dat er 1 man moest zijn, om zijn vrouw te beschermen, dus dacht ik ook bij de eerste rit, maar MABROUK met je oplossing hoor!! Beslema oe thallew!!

Alimah
17-01-2003, 19:20
jemal2002 jij mag de volgende keer niet mee doen!!!:( Snik,

Jemal2002
17-01-2003, 19:21
Origineel gepost door Alimah jemal2002 jij mag de volgende keer niet mee doen!!!:( Snik, hahahaha ik doe elke dag dit soort dingen ................. ik vind ze wel leuk :D

Alimah
17-01-2003, 19:24
Origineel gepost door Jemal2002 hahahaha ik doe elke dag dit soort dingen ................. ik vind ze wel leuk :D Nu moet ik me hersenen nog harder laten werken, voor een andere, eentje die jij niet kan oplossen...... Bey :zwaai:

Jemal2002
17-01-2003, 19:25
Origineel gepost door Alimah Nu moet ik me hersenen nog harder laten werken, voor een andere, eentje die jij niet kan oplossen...... Bey :zwaai: try me :D

Alimah
17-01-2003, 19:27

Wacht maar...:) Bey

Pagina's : [1] 2 3