Bekijk originele versie : Wie moet ik kiezen????
Hallo marokko.nl bezoekers,
Ik zit met een brandende vraag...
Ik heb een verloofde waar ik zielsveel van hou en echt alles voor hem zou willen doen...
Hij en mijn beste vriendin kunnen het niet goed samen hebben met elkaar omdat hij vind dat zij zich met dingen bemoeit die haar niets aan gaat en mij erbij betrekt. Het is een aardige meid en ken haar al een lange tijd... Het zijn geen dingen die mij op het slechte pad zou brengen en ze is een goede meid....
Soms heb ik wel mijn mening over haar wat betreft mijn verloofde want ze komt wel eens met gesprekken over hem vanwaar ik denk HUH hoe kom je daar nou weer bij.....
maar ik mag van mijn verloofde niet meer met haar omgaan en dat is best wel moeilijk om na zo een lage tijd afstand van haar te nemen terwijl ik dat niet aan haar durf te vertellen.....
Ik heb al een beetje afstand gehouden maar toch spreek ik haar zo nu en dan en mijn verloofde denkt nu dat ik haar boven hem kies en hij vind dat ik niet meer maar dan ook helemaal niet meer met haar mag praten .....
wat zouden jullie doen....???? :confused: :confused:
Ik wil hem geen pijn doen en hij heeft zo zijn redenen en ik snap die ook wel, maar hoe zou ik dit tegen haar moeten zeggen????
Eén ding weet ik wel en dat is dat mijn verloofde buiten mijn familie de belangrijkste in mijn leven is.....en hem nooit kwijt zou willen raken
Alvast bedankt voor jullie steun reactie enz.
Gegroet Samya.
Real_lady
06-12-2004, 23:56
luister meid,
ga beter voor je verloofde, hij houdt zo te zien van je anders zou hij niet met je trouwen en hij wil het beste voor je
als het egt een goede meid was geweest zei hij zelf ga naar haar toe
je houdt ook veel van hem en je wilt bij hem zijn tog? ewaa beter ga je dan voor hem, denk je nou echt dat als zij iemand zou ontmoeten en ook ging trouwen dat ze jou dan zou kiezen als ze in hetzelfde schuitje zit?? denk het niet
je moet haar laten weten dat je van hem houdt en dat hij je man is en dat hij liever niet heeft dat ze met je omgaat en dat ze dat moet begrijpen!!
je denkt nu waarom is zij zo fel
ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt, ik was verloofd en mijn verloofde had liever niet dat ik omging met een meisje
ik ben toen flink tegen hem uitgevallen en kreeg ruzie met hem
de eerste die ik belde was zij, ze nodigde me gelijk uit en ze was ook 'verdrietig' en pepde me in met peptalk van hij is je niet waard en rot op met hem..blalblba
we sloten een pact geen een jongen zal tussen ons inkomen, nooit..
mijn verloofde stelde mij het ultimatum zij of ik??
Ik was mijn vriendin trouw en koos voor haar...
nog niet eens 3 weken later komt zij naar me toe met het grote nieuws
weet je ik heb een probleem begon ze
ja en dat is?
je weet tog die ***** die ik vorig jaar toen tijdens dat feestje had leren kennen
ja?
weet je het is de laatste tijd een beetje serieus tussen ons en hij heeft me ten huwelijk gevraagd, maar ik moet afstand nemen van JOU en de meiden want dat heeft hij liever niet!!!!
en ze is nu precies een jaar getrouwd en ik heb niks meer van haar vernomen
daaarom meid laat dit pleassssssseee een les voor je zijn, ik heb een grote fout gemaakt destijds en doe jij dit ook niet
thalla,
sousiagirl21
07-12-2004, 11:16
als je van je verloofde gaat moet je daarvoor gaan,je beste vriendin trouwt ook een keer en dan ziet ze jou ook niet staan.
SAMIRA81
07-12-2004, 14:03
ik zou voor hem kiezen als ik jou was ,vriendinnen van tegen woordig die willen geen gair voor een ander,als ze zelf geen man kunnen krijgen proberen ze jou er van te ontdoen.dus pleas denk na voor je iets stoms gaat doen ,ik heb ook zelfde gedaan,ik heb voor hem gekozen en niet voor haar.hij houd tenslote van je en zei niet ze gebruikt je tot ze ook een man vind en dan dumpt ze jou
sousiagirl21
07-12-2004, 14:15
ik zou voor hem kiezen als ik jou was ,vriendinnen van tegen woordig die willen geen gair voor een ander,als ze zelf geen man kunnen krijgen proberen ze jou er van te ontdoen.dus pleas denk na voor je iets stoms gaat doen ,ik heb ook zelfde gedaan,ik heb voor hem gekozen en niet voor haar.hij houd tenslote van je en zei niet ze gebruikt je tot ze ook een man vind en dan dumpt ze jou
:hoera:
SAMIRA81
07-12-2004, 14:18
waar slaat dat nou weer op
sousiagirl21
07-12-2004, 14:29
waar slaat dat nou weer op
nou dat betekent dat ik het met je eens ben,en dat ik voor je klap,maar ja sommige mensen zijn daar weer niet van gediend
SAMIRA81
07-12-2004, 14:31
sorry dacht dat je me aan het uit lachen bent
sousiagirl21
07-12-2004, 14:34
sorry dacht dat je me aan het uit lachen bent
nee joh,ik ben het totaal met je eens. ;)
SAMIRA81
07-12-2004, 14:39
thanx ;)
Ga voor je verloofd. Ik begrijp zo ie zo niet waarom je vriendin zich met jullie bemoeit.
als het een goede vriendin van je is, zou ik toch goed nadenken. Het betekent ook iets dat hij tegen je zegt dat hij niet wil dat je nog met haar omgaat terwijl hij weet dat ze een (goede) vriendin van je is. Ik vind niet dat vriendinnen zomaar komen en gaan (sommige natuurlijk wel) Is het een goede vriendin van je? dan vind ik niet dat hij zoiets van je mag vragen, vriendinnen zijn er om je raad te geven en om mee te praten. Ook al zou je vriendin dingen doen waar je verloofd het niet mee eens is, zolang jij daar geen last van hebt, is er geen probleem. Tenzij het tussen jou en je verloofde in komt.
Ik zou ten alle tijden kiezen voor mijn verloofde maar mijn (beste) vriendin nooit laten vallen...
yesmina19
07-12-2004, 18:32
luister meid,
ga beter voor je verloofde, hij houdt zo te zien van je anders zou hij niet met je trouwen en hij wil het beste voor je
je houdt ook veel van hem en je wilt bij hem zijn tog? ewaa beter ga je dan voor hem, denk je nou echt dat als zij iemand zou ontmoeten en ook ging trouwen dat ze jou dan zou kiezen als ze in hetzelfde schuitje zit?? denk het niet
je moet haar laten weten dat je van hem houdt en dat hij je man is en dat hij liever niet heeft dat ze met je omgaat en dat ze dat moet begrijpen!!
ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt, ik was verloofd en mijn verloofde had liever niet dat ik omging met een meisje
de eerste die ik belde was zij, ze nodigde me gelijk uit en ze was ook 'verdrietig' en pepde me in met peptalk van hij is je niet waard en rot op met hem..blalblba
ja en dat is?
je weet tog die ***** die ik vorig jaar toen tijdens dat feestje had leren kennen
ja?
weet je het is de laatste tijd een beetje serieus tussen ons en hij heeft me ten huwelijk gevraagd, maar ik moet afstand nemen van JOU en de meiden want dat heeft hij liever niet!!!!
daaarom meid laat dit pleassssssseee een les voor je zijn, ik heb een grote fout gemaakt destijds en doe jij dit ook niet
thalla,
zo dat is wel erg ja
ik zelf zou altijd voor me man kiezen
maak niks uit wie dat is
Letizia1987
07-12-2004, 20:24
luister meid,
ja en dat is?
ja?
thalla,
Goed dat je het plaatst! :goedzo: Zo zie je maar meiden, dit komt ervan als je voor je vrienden kiest. Krijg je stank voor dank. Kies nou maar gewoon voor je mannetje, echt, dat is het beste, want uiteindelijk blijven jullie met z'n tweetjes over, die zogenaamde vriendin van je krijgt ook een man en dan laat ze je ook in de stront zakken.
Letizia1987
07-12-2004, 20:26
Bedankt voor jullie reacties en ik stel het zeer op prijs...
Ik ben er nu wel heel cker van dat ik helemaal geen contact meer met dat meisje wil helemaal niet meer na dat verhaal van real_lady... Echt erg ja dat dat jou moest overkomen maar van je fouten leer je.....
SAfanah er is niets dat ik niet over hem weet want zij kent hem ook niet zo goed dat is nou het hele probleem zij kent mijn verloofde niet zo goed maar toch bezuint ze dingen over hem die andere niets aan gaan.....
Ik ben al tot conclusie gekomen dat mijn verloofde me alles is en dat ik niemand boven hem zou kiezen (buiten mijn familie om) en dus ook die ene meid niet....
Dikke kus Samya ennogmaals bedankt iedereen voor jullie reactie
:goedzo: Je hebt de juiste beslissing genomen. Ik had hetzelfde gedaan als jij.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.