Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Over Islam,.. noem eens een paar landen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

HollandseVriend
06-12-2004, 22:47

Als de Islam het medicijn is voor de mensheid waarom blijkt dat dan niet uit behaalde resultaten? Noem mij een paar Islamitische landen,.. waar de rechten van de mens volop worden gerespecteerd. Waar je vrije meningsuiting gewoon gewaarborgd is. Waar je om het even welke religie gewoon kan beleiden en mag uitdragen. Waar politieke tegenstanders en andersdenkenden niet worden vervolgd. Waar het levenspeil van de gehele bevolking over het algemeen goed te noemen is. Waar vrouwen dezelfde rechten hebben als mannen. Noem mij de landen die een afspiegeling zijn van Allah's paradijs op aarde.

Wael_progressiv
06-12-2004, 22:49
Kuwayt - Malaysie - Egypte - Abu Dhabi - Qatar - Bahrain - Oman en Tunesie.

Karrar
06-12-2004, 22:49
VAE, Saudi-Arabie, Kuwait, Iran, Indonesie, Maleisi?. nog meer?

Robdus
06-12-2004, 22:51
Eqypte....waar vorig jaar nog homo's werden veroordeeld omdat ze homo zijn? Maar waar blijft het gejammer dat het allemaal de schuld is van de westerse onderdrukkers die eeuwenlang die zielige mensen daar hebben onderdrukt?

HollandseVriend
06-12-2004, 22:55

Kuwayt - Malaysie - Egypte - Abu Dhabi - Qatar - Bahrain - Oman en Tunesie. Mooi dus daar kan ik overal met een bijbel in de hand een beetje preken op straat? En daar kan ik als wanneer ik als moslim besluit christen te worden gewoon lekker leven en behoudt ik een kans op werk,.. ook bij de overheid? Daar zijn de vrouwen allemaal gelijk in rechten,.. ook wanneer het gaat om erfrecht en als getuige voor het gerecht? De media wordt in dit soort landen niet gecensureerd? En iedereen leeft in algemene welvaart? Nou jij bent er clearly nooit geweest. En de golfstaatjes die je opnoemt..... zijn de zandkorrels als je het hebt over de grootte

HollandseVriend
06-12-2004, 22:57
VAE, Saudi-Arabie, Kuwait, Iran, Indonesie, Maleisi?. nog meer? Saudi Arabie ben ik geweest.. voordat ik mijn visum kreeg op het consulaat in Den Haag moest ik allerlei papieren tekenen over mijn kleding, het niet spreken met inwoners van SA over de bijbel, het niet mogen nuttigen van alcohol... etc etc.. jullie zijn voor de gek gehouden... of nee dat houden jullie jezelf. Iran kun je als politieke tegenstander gewoon je gang gaan? Hahaha ,.. Indonesie nog zo'n voorbeeld.....

HollandseVriend
06-12-2004, 23:03
Eqypte....waar vorig jaar nog homo's werden veroordeeld omdat ze homo zijn? Egypte, toevallig deze week een rapport over gelezen met betrekking tot de positie van de vrouw en scheidingen. http://www.humanrightswatch.org/english/docs/2004/11/29/egypt9728.htm citaatje An Egyptian woman seeking a divorce finds herself between a rock and a hard place. If she files for a fault-based divorce, she has to endure years of legal uncertainty. To obtain a faster no-fault divorce, she must sign away all her financial rights. " LaShawn R. Jefferson, executive director of the Women’s Rights Division of Human Rights Watch

HollandseVriend
06-12-2004, 23:05
VAE, Saudi-Arabie, Kuwait, Iran, Indonesie, Maleisi?. nog meer? Verenigde Arabische Emiraten..... Human Rights Watch is concerned for the safety of Abdel Aziz Khalid, who was detained by United Arab Emirates immigration authorities at Abu Dhabi Airport on September 23, 2004. Sudanees oppositielid wat ze maar ff vasthouden zie rapport (http://hrw.org/english/docs/2004/11/09/uae9650.htm)

HollandseVriend
06-12-2004, 23:07
VAE, Saudi-Arabie, Kuwait, Iran, Indonesie, Maleisi?. nog meer? Iran.... vrije meningsuiting.... Many of Iran’s most high-profile civil society activists rely on the internet to get their message out. Human Rights Watch said that the Iranian authorities are arresting these activists and bloggers in order to cripple the country’s growing network of independent nongovernmental organizations (NGOs). http://hrw.org/english/docs/2004/11/08/iran9631.htm

HollandseVriend
06-12-2004, 23:11
Kuwayt - Malaysie - Egypte - Abu Dhabi - Qatar - Bahrain - Oman en Tunesie. Baghrein The Bahrain government should rescind an order that closed one of the country’s leading human rights organizations, Human Rights Watch said today. The closure of the Bahrain Center for Human Rights on Wednesday follows the arrest last week of its vice-president, `Abd al-Hadi al-Khawaja, after he publicly criticized the prime minister. http://hrw.org/english/docs/2004/09/30/bahrai9422.htm Bahrain: Activist Jailed After Criticizing Prime Minister Bahrain should immediately release prominent human rights activist `Abd al-Hadi al-Khawaja from detention, Human Rights Watch said today. Al-Khawaja was summoned to a police station and detained on Saturday, September 25, a day after he criticized Prime Minister Shaikh Khalifa Al Khalifa for the country’s current economic problems and past human rights abuses http://hrw.org/english/docs/2004/09/29/bahrai9413.htm

HollandseVriend
06-12-2004, 23:14
Kuwayt - Malaysie - Egypte - Abu Dhabi - Qatar - Bahrain - Oman en Tunesie. Tunesie.... Tunisia: Political Prisoners Held in Solitary for Years The Tunisian government is holding dozens of political prisoners in inhumane conditions of solitary confinement, Human Rights Watch said in a report . http://hrw.org/english/docs/2004/07/07/tunisi9000.htm

a.damse
06-12-2004, 23:19
Ik geloof absoluut niet in de islamitische staat. Maar het valt niet te ontkennen dat alle bovengenoemde landen ooit kolonies van het Westen geweest zijn. Ik zou niet echt kunnen zeggen waar hun huidige problematiek aan te wijten is.

HollandseVriend
06-12-2004, 23:20
VAE, Saudi-Arabie, Kuwait, Iran, Indonesie, Maleisi?. nog meer? Iran,.... je zal er maar student zijn en aan een demonstratie hebben meegedaan.. ze zitten al vijf jaar vast... Iran: Five Years After Protests, Release Students Five years after the 1999 Tehran University protests, the Iranian government should immediately release all student detainees still imprisoned for peaceful dissent, Human Rights Watch said today. http://hrw.org/english/docs/2004/07/07/iran9017.htm

HollandseVriend
06-12-2004, 23:21
Ik geloof absoluut niet in de islamitische staat. Maar het valt niet te ontkennen dat alle bovengenoemde landen ooit kolonies van het Westen geweest zijn. Ik zou niet echt kunnen zeggen waar hun huidige problematiek aan te wijten is. nee. .... maar ik heb wel een vermoeden ;)

HollandseVriend
06-12-2004, 23:38

Het is wel vreemd dat voor de kolonisaties de islamitische wereld in vrede leefden. Zo de Christelijke boodschap echt vrede zijn? Ik betwijfel het. Onder de naam van Jezus zijn er 10 miljoen Kongolezen vermoord, ik zal de rest maar jullie besparen. In vrede? Ja tot MOhammed kwam bedoel je... of vergeet je weer zoals gewoonlijk de geschiedenis? Over landen en Jezus,... ik kan er in ieder geval tientallen opnoemen waar bovenstaande criteria uit de topic op van toepassing zijn. Maar daar gaat het hier niet over... noem gewoon een paar landen.... ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20