Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes met make-up

Pagina's : [1] 2 3 4

piraat
17-01-2003, 18:47

Ik wilde effe weten wat de rest vindt van marokkaanse meisjes met make-up. Ik heb er zelf niets op tegen ofsjo.

3ebergrechts
17-01-2003, 18:49
wat wil je weten? Hoe je je het best kunt opmaken zonder dat je pukkels zichtbaar zijn?

Hindaatje
17-01-2003, 18:50
Zoiets verschilt per persoon...als je lelijk bent heb je geen keus dus;)

delila16
17-01-2003, 18:51
Origineel gepost door SowFunny teveel is lelijk te weinig ben je lelijk :rolleyes: Ik vind make-up onnodig. Een beetje mascara en lipgloss is voldoende.

BentDagilia
17-01-2003, 18:53

Make up??? Nou ik zelf gebruik mascara , wat oogpotlood en ook wat lipgloss meestal doorzichtig. Ik vind dit genoeg en het ziet er voor de rest natuurlijk uit. Ik vind poeder soms best wel lelijk staan bij marokkaanse meisjes. marokkaanse meisjes hebben al een mooie tint en ik vind niet dat je dat moet verbergen met poeder of foundation. Maar ik heb er voor de rest niks op tegen... Ze moeten het zelf weten alleen als je al mooi bent dan moet je geen make up gebruiken want het is gewoon zonde... maar ook ik heb er niks op tegen. Bent Dagilia :rolleyes:

delila16
17-01-2003, 18:56
Origineel gepost door Bent Dagilia Make up??? Nou ik zelf gebruik mascara , wat oogpotlood en ook wat lipgloss meestal doorzichtig. Ik vind dit genoeg en het ziet er voor de rest natuurlijk uit. Ik vind poeder soms best wel lelijk staan bij marokkaanse meisjes. marokkaanse meisjes hebben al een mooie tint en ik vind niet dat je dat moet verbergen met poeder of foundation. Maar ik heb er voor de rest niks op tegen... Ze moeten het zelf weten alleen als je al mooi bent dan moet je geen make up gebruiken want het is gewoon zonde... maar ook ik heb er niks op tegen. Bent Dagilia :rolleyes: Ik ken een meisje als je naar haar gezicht kijkt lijkt het plamuur. Verschrikkelijk als ze je kust je wangen plakken helemaal. :verdriet:

BentDagilia
17-01-2003, 18:57
Hoe zie je eruit dan ;) Bent Dagilia

piraat
17-01-2003, 18:58
Origineel gepost door 3ebergrechts wat wil je weten? Hoe je je het best kunt opmaken zonder dat je pukkels zichtbaar zijn? ik vraag de mening van anderen over marokkaanse meisjes met make up en jij doet net alsof ik de hele vrouwelijke gemeenschap hier aanval. shieeet 3la opmerking

Hindaatje
17-01-2003, 18:59
Ik doe altijd..oogpotlood,mascara,oogschadus,foundation,p oeder,uhmmm wimpertang...uhhh..lippestift met lipgloos voor glans..beetjuhh blusher erbij...k zou wel moeten anders zie ik er echt nie uit dus :D

BentDagilia
17-01-2003, 18:59
Ik ken een meisje dat hoofdoek draagt die oranje poeder doet en je ziet gewoon bij haar nek dat die helemaal wit is.. en ikz at naast haar en iks chaamde me helemaal verrot want het was ook nog eens ramadan... Maar ja ik bedoel je eigen huidskleur is toch het mooist dus jammer maar ja wie het doet moet het zelf maar weten Bent Dagilia :rolleyes:

BentDagilia
17-01-2003, 19:00
Nee TOI... ;) maar ik denk wel dat je er leuk uitziet.. ESNOE NUMERO Djelek besh enmalak L SMS ;) Bent Dagilia

delila16
17-01-2003, 19:02
Origineel gepost door hichamtwentyone Bent dagilia Moi ? dat heb je snel voor elkaar gekregen ;)

BentDagilia
17-01-2003, 19:05
maar het gaat toch om Innerlijk ;) Bent Dagilia

ATLANTICA
17-01-2003, 19:06
Ewa er is make -up en er is MAKE -UP. Persoonlijk doe ik nog helemaal geen make -up: ok, ok lip gloss maar ik begin steeds meer een ijdeltje te worden dus binnenkort inshallah gewoon mascara en mijn oogjes wel in zekere mate. Ook vind ik camouflage/ foundation wel mooi bij een meisje: maar wel weinig en ook dezelfde kleur als te tint van deze. Aan de andere kant: vind ik het zooooooo minder als een meisje: A) verkeerde kleur foundation en ook nog eens heel haar gezicht hiermee plamuurt en vervolgens laat ze haar nek geel en zie je onwijs het verschil. B) verkeerde kleurcombinatie: daar moet ook wel rekening gehouden mee worden, maar dat is weer mijn mening. C) van die DIKKE lipliner en zwarte lipstick: dat vind ik wel aso staan. Zoiets vind ik ervan. Beslema oe thallew!!!

delila16
17-01-2003, 19:06

Origineel gepost door Kadir Ej, ik vind dat echt lelijk hoor, als ze teveel make-up opdoen, die poeder dan, en heb t ook vaak genoeg gezegd tegen DAT(speciaal voor Delila) meisje, als ik er zo een zag in de tram 1 ofzo:hihi: Je weet toch, ruine tram... :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4