Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is er nog maagd?

Pagina's : [1] 2 3 4

Akeem
17-01-2003, 17:15

Salaam broeders en zusters, Ik vraag me het volgende af:" Hoeveel van de marokkaanse meisjes is nog maagd voor het huwelijk?" Ik moet eerlijk toegeven dat als ik chat met een marokkaans meisje, ze uiteindelijk in ongeveer 80% van de gevallen bereid zijn om sex te hebben. (m.a.w. ze zijn géén maagd meer) Enigszins doet me dit wel erg pijn. We zijn verondersteld om "MOSLIMS" te zijn. Waar gaat het eigenlijk tegenwoordig naartoe met de waardigheid van de marokkaanse bevolking? Graag jullie mening hierover......

jawhara1
17-01-2003, 17:35
Je krijgt met plezier een mening van mij :D .Je zegt het zelf " we zijn verondersteld om "MOSLIMS" te zijn. Dan zul je denk ik wel heel goed weten dat het niet eens je zakens zijn om te vragen wie er wel of geen maagd meer is :kwaad: .Tenzij je God bent , want dan trek ik mijn woorden terug. Schaam je je echt niet om dit te vragen aan mensen die je nog niet eens kent??? Als je die vraag stelde aan je toekomstige vrouw of je vriendin zou ik het nog begrijpen.Hallo wie ben. En ja je vraag was wie er nog maagd is? Hier is mijn antwoord .Zal ik echt niet onder je neus hangen .Ik kan misschien ontmaagd zijn ( verkracht geweest , zelf gedaan , of gewoon omdat ik het wou , getrouwd geweest ) Of ik kan maagd zijn ( me langs de **** laten pakken , of gewoon omdat het bij mijn geloof hoort van maagd te blijven wat wil zeggen dat ik wacht tot ik trouw) . Succes met het zoeken naar wie er nog maagd is. Begin met die vraag te stellen aan jezelf. Sweet kisses. Jawhara Ps voel je niet aangevallen ofzo ik heb gewoon mijn mening gezegd

masterabdel
17-01-2003, 17:35
ik ben benieuwd naar die meinigen :boogie:

karnal23
17-01-2003, 17:42
zal ik jully wat vertellen met een tampon wordje al ontmaagd dussssssssssssssssssssss hahahahahahah you no niet veel meer hahahah ewa ja bradas en zusters helaas maar waar hoe dieper hoe sneller thalaaaaaaaa dus ben je nog maagd dachtje als je o.b gebruikt helaas maar waar ben je niet maagd meer lekker voor je en dan maar nog een man zoeken die je geloofd dat het door een tamponetje komt hahahahaha geloof je het zelf???????????? ik weet het ?hahaha thalaaaaa

Nourdin22
17-01-2003, 17:50

IK BEN BEN MAAGD VAN STERRENBEELD DAN

Akeem
17-01-2003, 18:02
Origineel gepost door brahim23 Dus je chat met hun en ze zeggen dat ze sex met jou willen hebben.Iwa jongen de chat is niet hetzelfde als de realiteit. Vele meiden brabbelen maar onzin uit op de chat en niet alleen de meiden ook de jongens.Wat waar gezegt word moet je met een korreltje zout nemen .. Wie van de meiden zijn maagd zeg je dat is iets privé denk ik hehe en ik denk niet dat je met zoeits te koop loopt :rolleyes: Weet je wat me ook pijn doet dat de jongens de meeste het doen en dan gaan eisen dat ze een maagd meisje willen dat doet me heel erg PIJN ..

Akeem
17-01-2003, 18:07
geloof me maar brahim. Wat ik hierboven beweer zijn niet alleen veronderstellingen of bullshit. Ik weet echt waar ik het over heb. Wat ze zeggen, doen ze ook en ik kan het weten. Heb het al met tientallen gedaan. Je zou echt verschieten moest je weten hoeveel marokkaanse meisjes "te koop" lopen met hun ***. Ik althans ken er enorm veel. Begrijp me ook niet verkeerd: Er zijn ook hééél serieuze meisjes die een beetje zelfrespect hebben.

Akeem
17-01-2003, 18:08
Origineel gepost door jawhara1 Je krijgt met plezier een mening van mij :D .Je zegt het zelf " we zijn verondersteld om "MOSLIMS" te zijn. Dan zul je denk ik wel heel goed weten dat het niet eens je zakens zijn om te vragen wie er wel of geen maagd meer is :kwaad: .Tenzij je God bent , want dan trek ik mijn woorden terug. Schaam je je echt niet om dit te vragen aan mensen die je nog niet eens kent??? Als je die vraag stelde aan je toekomstige vrouw of je vriendin zou ik het nog begrijpen.Hallo wie ben. En ja je vraag was wie er nog maagd is? Hier is mijn antwoord .Zal ik echt niet onder je neus hangen .Ik kan misschien ontmaagd zijn ( verkracht geweest , zelf gedaan , of gewoon omdat ik het wou , getrouwd geweest ) Of ik kan maagd zijn ( me langs de **** laten pakken , of gewoon omdat het bij mijn geloof hoort van maagd te blijven wat wil zeggen dat ik wacht tot ik trouw) . Succes met het zoeken naar wie er nog maagd is. Begin met die vraag te stellen aan jezelf. Sweet kisses. Jawhara Ps voel je niet aangevallen ofzo ik heb gewoon mijn mening gezegd

rachidaaaaa
18-01-2003, 13:40
Assalamoe alaikoem.... Continu erger ik me rot aan dit soort opmerkingen over maagdelijkheid....Allah swt is in tegenstelling tot vele mensen niet zo oneerlijk om onderscheid te maken tussen mannen en vrouwen...Er bestaat niet zoiets als het kunnen vaststellen van de maagdelijkheid bij vrouwen...Een gesprek met een gyneacoloog of een imam is misschien een eye-opener voor velen...... Allah swt heeft ons verboden om ook maar alleen te zijn met een man die geen mahram van je is.....Dus er zou geen kans moeten zijn om je maagdelijkheid te verliezen....Mocht dat toch gebeurt zijn is dat iets waar je berouw voor moet tonen tegenover Allah swt...Dit geldt zowel voor mannen als voor vrouwen...Ik kan nog steeds niet geloven dat mannen en vrouwen die een opleiding hebben genoten en zich tot de ontwikkelde mensen rekenen er nog steeds van die bekrompen ideeën op na houden..... Hoeveel vrouwen zijn er wel onterecht naar huis gestuurd door hun echtgenoot omdat ze niet meer maagd waren...Hoe kunnen ze dit vaststellen, hoe kunnen ze zo weinig vertrouwen hebben in de vrouw waarmee ze hun leven willen delen...Hoe komt het dat zij wel vertrouwen hebben in hun man..... En de opmerking dat je ontmaagd kunt worden door een tampon is een fabeltje....Als je gedetailleerde info hierover wilt bezoek dan een arts of een deskundige op dit gebied...maar ga geen onzin verkondigen...... Ma3asalamaa, Rachida

nuriya
19-01-2003, 17:46
Origineel gepost door rachidaaaaa Assalamoe alaikoem.... Continu erger ik me rot aan dit soort opmerkingen over maagdelijkheid....Allah swt is in tegenstelling tot vele mensen niet zo oneerlijk om onderscheid te maken tussen mannen en vrouwen...Er bestaat niet zoiets als het kunnen vaststellen van de maagdelijkheid bij vrouwen...Een gesprek met een gyneacoloog of een imam is misschien een eye-opener voor velen...... Allah swt heeft ons verboden om ook maar alleen te zijn met een man die geen mahram van je is.....Dus er zou geen kans moeten zijn om je maagdelijkheid te verliezen....Mocht dat toch gebeurt zijn is dat iets waar je berouw voor moet tonen tegenover Allah swt...Dit geldt zowel voor mannen als voor vrouwen...Ik kan nog steeds niet geloven dat mannen en vrouwen die een opleiding hebben genoten en zich tot de ontwikkelde mensen rekenen er nog steeds van die bekrompen ideeën op na houden..... Hoeveel vrouwen zijn er wel onterecht naar huis gestuurd door hun echtgenoot omdat ze niet meer maagd waren...Hoe kunnen ze dit vaststellen, hoe kunnen ze zo weinig vertrouwen hebben in de vrouw waarmee ze hun leven willen delen...Hoe komt het dat zij wel vertrouwen hebben in hun man..... En de opmerking dat je ontmaagd kunt worden door een tampon is een fabeltje....Als je gedetailleerde info hierover wilt bezoek dan een arts of een deskundige op dit gebied...maar ga geen onzin verkondigen...... Ma3asalamaa, Rachida en zo is het!!!!!!punt.

nicy_girl
19-01-2003, 20:48
sorry maar ik ben maagd als jullie het echt willen weten ik ben zelfs maagd van sterrenbeeld

Dalilah18
19-01-2003, 21:39
ik vraag me altijd al af waarom wij maagd moeten blijven (zelfs ben ik ook nog maagd) terwijl jullie s t a t i o n h o e r e n erop los scharrelen.. EN DAN VERWACHTEN JULLIE NOG VAN ONS OM NOG MAAGD TE BLIJVEN WELL I DON'T THINK SO!! als jullie later gaan trouwen en het blijkt dat jouw echtgenote geen maagd meer is dan is het meteen een enkele reis naar het ouderlijke huis.. jij moet echt nadenken voordat jij zo'n stomme topic opend.. nou nu maar hopen dat JIJ een zedelijke chickie kan krijgen.

MrLikkertje
20-01-2003, 14:48
ik ben nog maagd, mn poepgat gebruik ik alleen maar om te poepen.. alhoewel ik heb een keer een zetpil genomen???

marocbella
20-01-2003, 15:53
He Akeem, Ik had geen zin om alles te lezen maar...BEN JIJ NOG MAAGD? Marocbella

lallameknessia
21-01-2003, 10:26

slm ik had een vraag aan jullie stel je word verliefd op een meisje en je houd van even veel als dat je van je moeder houd je wilt haar maar blijkt dat ze geen maagd meer is wat doe je je zegt ik hou van je en trouw met je want ik wil je zo als je bent of zeg je vieze **** eerst door iedereen laten pakken en dan en moet ik met jou trouwen dat ik van jou heb gehouden tfoe ik zou jou mening ps je ****** de meiden en zegen dat jullie met ze wille trouwe lallameknessia

Pagina's : [1] 2 3 4