Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Did We Come From Monkeys

Pagina's : [1] 2

jasonparker
06-12-2004, 19:01

A guide book for creationists: A DEFINITIVE REPLY TO EVOLUTIONIST PROPAGANDA http://www.harunyahya.com/definitivereply01.php

.Aicha.
06-12-2004, 19:36
Dont even think about that mate! it aint true...We all came from Adam and Eve! This monkey story is way 2 crappy!

anne3
06-12-2004, 19:48
Dont even think about that mate! it aint true...We all came from Adam and Eve! This monkey story is way 2 crappy! ow jah, god zweevde op een moment door het oneindige niets en was zich vrezelijk aan het vervelen. goh dacht god ineens laat ik vandaag eens wat gaan scheppen. en boem daar was de aarden en een week later was er lucht, water, groen, dieren, en als laatste suprieure kroon op het werk was daar de man. maar de man was zo zielig en alleen dat god dacht ,, ach die arme man. laat ik eens een rib van hem nemen en daar uit zijn vrouwelijke mede mens scheppen en hoi hoi daar waren wij. om vervolgens de rest van de man zijn leven zijn zooi achter zijn achterwerk op te ruimen. :ego: not een vraagje aan jullie. waar komt god vandaan? hoe lang zweefde hij al door het oneindige niets of wat die dan ook deed voor dat hij het geniale idee kreeg om de aarden te scheppen?

.Aicha.
06-12-2004, 19:53
Als jij het niet wil geloven, is het jouw probleem. Ik kan jou niet uitleggen hoe God/Allah swt op het idee gekomen is, de mens te scheppen...Ik kan je wel vertellen, dat het alleen dankzij Hem is dat je leeft! We all live by His mercy! Alhamdulillah

anne3
06-12-2004, 19:57

heb je daar meer bewijs voor dan voor de evolutie theorie? volgens mij heb je alleen maar tekst uit een boek.

.Aicha.
06-12-2004, 20:21
Ik heb hiervoor geen bewijs nodig...het zal zich InshaAllah allemaal bewijzen op de Dag des Oordeels

atropos
06-12-2004, 20:25
Als jij het niet wil geloven, is het jouw probleem. Ik kan jou niet uitleggen hoe God/Allah swt op het idee gekomen is, de mens te scheppen...Ik kan je wel vertellen, dat het alleen dankzij Hem is dat je leeft! We all live by His mercy! Alhamdulillah als je iets niet aan een ander kan uitleggen, dan komt dat omdat je het zelf niet begrijpt. als je gelooft in iets dat je niet begrijpt, dan ben je echt verkeerd bezig!

islamicgirl3
06-12-2004, 20:28
als je iets niet aan een ander kan uitleggen, dan komt dat omdat je het zelf niet begrijpt. als je gelooft in iets dat je niet begrijpt, dan ben je echt verkeerd bezig! Als jij een blinde kan genezen zodat hij weer kan zien, dan zou ik dat heel knap van je vinden.

islamicgirl3
06-12-2004, 20:31
Ja, we weten onderhand wel dat moslims al duizend jaar gestopt zijn met wetenschappelijk onderzoek. Het resultaat is er ook wel naar. Dan mag jij me uitleggen waarom er op de dag van vandaag nog steeds wetenschappers in de Koran neuzen om toch weer iets nieuws uit te vinden. http://www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/wonderbaarlijkeqoran/1.htm Als je het lef hebt, dan neem je even de moeite om dit verhaal door te lezen. Dan mag jij reageren. Jij reageert hier namelijk uit onwetendheid en dan is discussie helaas niet mogelijk.

mumuslem
06-12-2004, 20:32
Ik heb hiervoor geen bewijs nodig...het zal zich InshaAllah allemaal bewijzen op de Dag des Oordeels Hahahaaaa sukkelmeisje. Jij bent echt zo'n type dat haar hele leven gaat verpesten door alles in dienst van de "dag des oordeels" te stellen. Dom hoor, maar ja het is jouw leven dat je verpest. Je hebt er maar eentje van! Kom op, wees een meid, leef zoals je wilt en niet in angst voor "dag des oordeels" :D De islam en alle andere godsdiensten moet je net te letterlijk nemen, het zijn cultuurikonen, meer niet. Laat je leven niet vergallen door zure oude mannen die zich imaam noemen.

islamicgirl3
06-12-2004, 20:37
Hahahaaaa sukkelmeisje. Jij bent echt zo'n type dat haar hele leven gaat verpesten door alles in dienst van de "dag des oordeels" te stellen. Dom hoor, maar ja het is jouw leven dat je verpest. Je hebt er maar eentje van! Kom op, wees een meid, leef zoals je wilt en niet in angst voor "dag des oordeels" :D De islam en alle andere godsdiensten moet je net te letterlijk nemen, het zijn cultuurikonen, meer niet. Laat je leven niet vergallen door zure oude mannen die zich imaam noemen. Dan mag jij ook zo reageren op de dag des oordeels als jij voor je Heer komt te staan. Want die dag zal zeker komen. Ja, ga jij maar lekker wachten op de dood. Alles wat je "bereikt" hebt, zal voor je neus verdwijnen. Ik zal dit leven niet verkiezen boven het leven van het hiernamaals. Weet je wanneer ik mijn leven zou verpesten? Als ik naar figuren als jou zou luisteren, waardoor ik verder van Allah kom te staan. Dat zou me toch een hel wezen. Gelukkig kennen we jou typjes al en heeft Allah ons daar al voor gewaarschuwd, dus daar zullen we helaas, voor jou, niet wakker van liggen.

mumuslem
06-12-2004, 20:44
Jij bent vet geindoctrineerd meid. Niet meer te helpen ben ik bang. Ga zo door, stort jezelf maar in de Middeleeuwse cultuur van de Islam! Ik kom er net uit, blij toe.

.Aicha.
06-12-2004, 21:54
Hahahaaaa sukkelmeisje. Jij bent echt zo'n type dat haar hele leven gaat verpesten door alles in dienst van de "dag des oordeels" te stellen. Dom hoor, maar ja het is jouw leven dat je verpest. Je hebt er maar eentje van! Kom op, wees een meid, leef zoals je wilt en niet in angst voor "dag des oordeels" :D De islam en alle andere godsdiensten moet je net te letterlijk nemen, het zijn cultuurikonen, meer niet. Laat je leven niet vergallen door zure oude mannen die zich imaam noemen. Nou dat sukkelmeisje zal ik maar als een compliment opvatten. Het maakt mij namelijk niet uit wat jij van mij vindt. Het gaat mij erom wat Allah swt van mij vindt...De rest is onbelangrijk. Je noemt jezelf moslim...In je naam...Maar waar baseer jij dit op? Als moslim geloof je in de Dag des Oordeels...Ik wil jou niet beoordelen, dat is mijn recht niet...Voor mij is het hiernamaals belangrijker dan dit leven. Dit leven is alleen om te bewijzen dat je het waard bent het Paradijs binnen te treden!

Scythe
06-12-2004, 22:36
Materialism is a most dangerous philosophy, which denies the existence of God, religion and the spiritual life and which regards matter as the only absolute and supports a selfish world view. The selfish, self-interested, combative and ruthless moral view which is still widespread in the world is the product of a materialist-Darwinist viewpoint. It is therefore essential to inflict an intellectual defeat on the materialist world view, and to this end it is essential to reveal the scientific invalidity of Darwinism, which constitutes the basis of that view. De intro van deze site ontbeert elk redeneringsvermogen: "Omdat het darwinisme het bestaan van god in gevaar brengt is het een foutieve theorie" hahaha A guide book for creationists: A DEFINITIVE REPLY TO EVOLUTIONIST PROPAGANDA De evolutietheorie staat nog steed recht overeind. Bewijs? Ik ben geen paleontoloog/bioloog/watdanook. Ik kan wel met argumenten gaan smijten, maar we blijven allemaal leken. Maar onder de mensen die er wel heel veel verstand van hebben staat de evolutie-theorie nog steeds rechtovereind. Dus tenzij je een "deskundige" bent, die zijn nieuwe theorie probeert te promoten (en dat ben je niet): houd je bek erover. Het is een zinloze discussie, en je bent aan het verliezen.

mumuslem
07-12-2004, 00:13

Hahaha lees Darwins 'The Origin of species' eerst nog even na, en verklaar me dan meteen even waarom de embryologie van elke soort een verkorte en verkapte recapitulatie van de ontologie is...........

Pagina's : [1] 2