Bekijk originele versie : Saddam Hussein: VS de Mongolen van deze tijd
mimi_tangaouia
17-01-2003, 16:43
BAGDAD - Irak is volledig gereed voor een eventuele oorlog tegen de Verenigde Staten. Als de Amerikanen aanvallen dan zullen de Iraakse strijdkrachten de invasie neerslaan "voor de poorten van Bagdad."
Dat zei een strijdvaardige Iraakse president Saddam Hussein vrijdagochtend in een televisietoespraak. Het is vrijdag twaalf jaar geleden dat de jongste Golfoorlog begon. De speech was doorspekt met anti-Amerikaanse retoriek en met de bewieroking van het Iraakse volk.
Volgens de Iraakse president zijn de Amerikanen "de Mongolen van deze tijd". Hij verwees hiermee naar de Mongoolse strijders die in 1258 Bagdad plunderden. Volgens Saddam zullen de Amerikanen "worden gedwongen tot zelfmoord" als ze besluiten Irak binnen te vallen. De president repte in zijn toespraak niet over de VN-wapeninspecties in zijn land.
Origineel gepost door AceChilla Q
Saddam Hoessein is nog altijd de grootste mongool.
Wazzup :cool:
jij denkt :cool:
[QUOTE]Origineel gepost door mimi_tangaouia
BAGDAD - Irak is volledig gereed voor een eventuele oorlog tegen de Verenigde Staten. Als de Amerikanen aanvallen dan zullen de Iraakse strijdkrachten de invasie neerslaan "voor de poorten van Bagdad."
Dat zei een strijdvaardige Iraakse president Saddam Hussein vrijdagochtend in een televisietoespraak. Het is vrijdag twaalf jaar geleden dat de jongste Golfoorlog begon. De speech was doorspekt met anti-Amerikaanse retoriek en met de bewieroking van het Iraakse volk.
Volgens de Iraakse president zijn de Amerikanen "de Mongolen van deze tijd". Hij verwees hiermee naar de Mongoolse strijders die in 1258 Bagdad plunderden. Volgens Saddam zullen de Amerikanen "worden gedwongen tot zelfmoord" als ze besluiten Irak binnen te vallen. De president repte in zijn toespraak niet over de VN-wapeninspecties in zijn land. [/QUOT
zowel saddam als de amerikanen zijn uit op hun eigen belangen wat het ook mag kosten
Zonde dat een land met zo'n rijke historie, zo'n enorme potentie zo verkracht wordt..
Zelfkritiek
18-01-2003, 01:19
Origineel gepost door Rajaa21
Zonde dat een land met zo'n rijke historie, zo'n enorme potentie zo verkracht wordt..
Het is jammer dat al die potentie de grond in wordt geboord door Sadam en zijn zoon.
Wie wil er met mij wedden (haram) dat de VS de oorlog tegen Sadam gaan winnen met twee vingers in de neus????
Origineel gepost door Zelfkritiek
Het is jammer dat al die potentie de grond in wordt geboord door Sadam en zijn zoon.
Wie wil er met mij wedden (haram) dat de VS de oorlog tegen Sadam gaan winnen met twee vingers in de neus????
Het is diep triest dat de arabieren de potentie die het grote gebied dat ze bestrijken niet zelf weten te benutten :jammer:
Voor jou is het maar een weddenschapje, maar voor menigeen gaat het om WEER honderdduizenden onschuldige Irakezen die slachtoffer zijn!!
..hoeveel leed kunnen de arabieren nog dragen :(
Origineel gepost door deathrow
dus in andere worden je bent tegen irak of niet, ik hoop inscha allah dat irak zal winnen, en als ze winnen nemen ze al de ongelovige landen in handen zodat iedereen moslim word, en dan hebben homos. zoals jij geen recht meer op leven!!!!!!!!!!!!!
Beste vriend, Saddam heeft het nu juist niet zo op moslims. Hij is er zelf ook geen een lijkt me zo, maar daar zal ik niet over oordelen :)
domme kaaskoppen denken dat saddam met "mongolen" verstandelijk gehandicapten bedoelt. Hij heeft het over het mongoolse volk dat eeuwen terug bagdad had belegerd. Zij kenden ook alleen maar het recht van de sterkte en waren heel barbaars.
Ga een beetje geschiedenis leren ipv van weddenschapjes over de ruggen van duizenden slachteroffers.
echte mongolen !! (en nu bedoel ik verstandelijk gehandicapten)
Origineel gepost door doc25
domme kaaskoppen denken dat saddam met "mongolen" verstandelijk gehandicapten bedoelt. Hij heeft het over het mongoolse volk dat eeuwen terug bagdad had belegerd. Zij kenden ook alleen maar het recht van de sterkte en waren heel barbaars.
Ga een beetje geschiedenis leren ipv van weddenschapjes over de ruggen van duizenden slachteroffers.
echte mongolen !! (en nu bedoel ik verstandelijk gehandicapten)
ik voel me maar niet aangesproken :rolleyes:
Origineel gepost door Rajaa21
ik voel me maar niet aangesproken :rolleyes:
jij bent geen kaaskop :D
masterabdel
18-01-2003, 14:12
aaaahahahhahahahahahahaha
oeps sorry :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.