Bekijk originele versie : hele domme vraag
00karima00
17-01-2003, 15:53
ik ben echt zOoOoOo doMmmmm!!!!
ik heb gisteravond een verhaal gelezen over een meisje met haar broer hichem en mo en een jongen ossama zit er ook in
mijn probleem is ik ben de naam van dat meisje vergeten en de naam van haar forum
ik was bij blz 50 van de 542
Ik wordt helemaaaaaal gek ik moet m aflezen heel veel mensen hebben m gelezen en hebben gereageerd
ik hoop dat iemand me kan helpen
ik heb gister echt niet kunnen slapen :(
please help me met die naam te vinden...snik snik
regeer snel want ik ben ongeduldig!!!!
en mensen laat me slapen vanacht door te reageren en de naam van de forum te geven
noortje1
17-01-2003, 15:55
tip
klik nu op marokko community scrol naar beneden, daar zie je verhalenrubriek, en jah daar zal ie waarschijnlijk wel staan :zwaai:
00karima00
17-01-2003, 15:55
thnx ik ga nu kijken je bent een schat!!!!!!!
maghrabia82
17-01-2003, 15:56
verhaal heet: verscholen liefde, van nawal22
00karima00
17-01-2003, 15:57
Yaaaaaaaah dat is m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maghrabia82
17-01-2003, 15:58
Origineel gepost door 00karima00
Yaaaaaaaah dat is m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha ;)
maghrabia82
17-01-2003, 16:14
weet je welke ik goed vindt?elhoeb en mektoeb.....kijk altijd of er een gevolg is maar nog steeds niet.....
Origineel gepost door maghrabia82
weet je welke ik goed vindt?elhoeb en mektoeb.....kijk altijd of er een gevolg is maar nog steeds niet.....
Elhoub wa el kdoeb bedoel je volgens mij ;)
Maar jaaa, das echt een GOEDDDD :goedzo: verhaal! Echt, die amira_princess kan zooo goed schrijven, ze moet echt wat met haar talent doen!
Das trouwens het enige verhaaltje dat ik nog volg op die verhalenrubriek, de rest hou ik allemaal niet bij.....Maar Elhoub wa el kdoeb blijf ik zeker volgen, damnnn zo'n goed verhaal he!!
Origineel gepost door 00karima00
ik ben echt zOoOoOo doMmmmm!!!!
ik heb gisteravond een verhaal gelezen over een meisje met haar broer hichem en mo en een jongen ossama zit er ook in
mijn probleem is ik ben de naam van dat meisje vergeten en de naam van haar forum
ik was bij blz 50 van de 542
Ik wordt helemaaaaaal gek ik moet m aflezen heel veel mensen hebben m gelezen en hebben gereageerd
ik hoop dat iemand me kan helpen
ik heb gister echt niet kunnen slapen :(
please help me met die naam te vinden...snik snik
regeer snel want ik ben ongeduldig!!!!
en mensen laat me slapen vanacht door te reageren en de naam van de forum te geven
:idee: mijn verhaaltje??
:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.