Bekijk originele versie : Halverwege stoppen met de pil?
Salem allemaal,
Ik vroeg me af of het kwaad kan als je halverwege met de pil stopt? dus zeg maar dat je al 4 dagen met de strip bent begonnen en je dan stopt?
Misschien dat er dames zijn die ook halverwege zijn gestopt en wel of juist helemaal geen problemen hebben gehad. En wat dan al het probleem was.
Gr,
Manal
Ik zou het niet weten, ik heb de strip afgemaakt. Ik denk dat je het het beste aan je huisarts kan vragen.
Johanna,
Bedankt voor je reactie. Ik heb ook inderdaad meteen de huisarts gebelt, die vertelde mij dat het verstandig is om gewoon de strip af te maken.
Maar ik vroeg me af of er vrouwen zijn die halverwege gestopt zijn en last hadden van bijwerkingen of juist helemaal geen problemen hadden.
Gr,
Manal
sonja_788
06-12-2004, 17:38
oh ik ben vaker halverwege gestopt, maar eerlijk gezegt nooit bijwerkingen gekregen. Ik had hier wel steeds redens voor waarom ik stopte.
Maar nope, geen problemen en ook geen bijwerkingen
sweet_ainzohra
06-12-2004, 18:43
ja ik ook maar ik heb geen problemen gekregen
SAMIRA81
06-12-2004, 20:12
ik ben ook vaak halverwegen met de pil gestopt.maar heb nooit ergens last van
bedankt voor jullie reacties,
gisteravond toen ik thuis was heb ik maar eens de bijsluiter van Microgynon 30 gelezen en daar stond in dat je op ieder moment kan stoppen met de pil. dus ik neem aan dat ze daar ook halverwege de strip mee bedoelen.
Ik ben er dus gewoon mee gestopt en zie wel wat er zal gebeuren, als jullie begrijpen wat ik bedoel ;)
M3a salama.
Gr,
Faisa
Je kan er gewoon mee stoppen, het enige nadeel is dat je meteen ongesteld wordt. Maar ja daarna weet je dan ook meteen je cyclus :).
Je kan er gewoon mee stoppen, het enige nadeel is dat je meteen ongesteld wordt. Maar ja daarna weet je dan ook meteen je cyclus :).
Hoi selly,
Ben nu al 4 dagen gestopt met de pil, maar nog steeds niet ongesteld??? Misschien dat het bij iedereen anders is, ik denk dat ik gewoon ongesteld wordt op de 28ste dag, of ik nu ben gestopt of niet. Het zou toch niet meteen de eerst keer raak zijn toch :confused:
Nou we merken het vanzelf wel.
Gr,
Faisa
Nee het duurt even joh, dat "meteen" niet al te letterlijk nemen
Bij mij duurde het meestal 3 a 4 dagen maar bij de 1 is het anders als bij de ander.
Nee het duurt even joh, dat "meteen" niet al te letterlijk nemen
Bij mij duurde het meestal 3 a 4 dagen maar bij de 1 is het anders als bij de ander.
ja je hebt gelijk, :o maar normaal als ik met de pil ben gestopt dan duurt het 2 dagen en dan wordt ik ongesteld, vandaar dat ik eigenlijk verwachte dat ik net als altijd na 2 dagen ongesteld zou worden, maar mijn lichaam zal denk ik gewoon in de war zijn omdat ik er halverwege mee ben gestopt elmoehiem ik wacht het gewoon af.
shokran! :p
beslama Manal
ja je hebt gelijk, :o maar normaal als ik met de pil ben gestopt dan duurt het 2 dagen en dan wordt ik ongesteld, vandaar dat ik eigenlijk verwachte dat ik net als altijd na 2 dagen ongesteld zou worden, maar mijn lichaam zal denk ik gewoon in de war zijn omdat ik er halverwege mee ben gestopt elmoehiem ik wacht het gewoon af.
shokran! :p
beslama Manal
Loos Alarm!!!! haha soms ben ik ook echt een must! ;)
maarre betekend dit dan dat nu mijn natuurlijke cyclus is begonnen?
Ja! nu zal je in het vervolg altijd rond deze tijd van de maand ongesteld worden
Kan ook zijn dat je lichaam onregelmatig reageert omdat de hormonen van de pil natuurlijk nog in je zitten. Ik zou zeggen wacht gewoon je 2e periode af dan weet je het zeker.
sweetroosje
09-12-2004, 15:28
Salaam
Ik heb een vraagje: Ik heb namelijk gehoord dat als je op een jonge leeftijd de pil neemt (niet voor altijd maar bv alleen de zomervakantie) dat je er onvruchtbaar van kunt worden...is dit waar????????? :confused:
alvast bedankt :D
Salaam
Ik heb een vraagje: Ik heb namelijk gehoord dat als je op een jonge leeftijd de pil neemt (niet voor altijd maar bv alleen de zomervakantie) dat je er onvruchtbaar van kunt worden...is dit waar????????? :confused:
alvast bedankt :D
Hoi,
Nou voor zeover ik weet kan je er echt niet onvruchtbaar van worden.
:p
Veel liefs Manal
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.