Bekijk originele versie : Man rijdt 600 kilometer zonder handen
Wael_progressiv
06-12-2004, 00:05
Bron: Ananova
Gepubliceerd: zondag 5 december 2004 @ 23:50
Een man uit India heeft ruim 600 kilometer in een auto gereden zonder zijn handen te gebruiken. R.S. Santhosh Kumar deed hiermee een poging om in het Limca Recordboek te komen, de Indiase versie van het Guinness Book of World Records. De man uit de provincie Kerala had tijdens de recordrit zijn handen aan zijn stoel vastgemaakt.
Kumar verklaarde dat hij vijf jaar getraind had om de poging te doen slagen. Zowel het stuur, de rem als de koppeling bediende hij met zijn benen. Kumar legde de 600 kilometer in ongeveer vijftien uur af.
sneakynawal
06-12-2004, 00:08
Nerrie...dat doe ik hem nie na :o
Wael_progressiv
06-12-2004, 00:10
Nerrie...dat doe ik hem nie na :o
Misschien moet jij eens proberen om 6 uur lang zonder handen te gebruiken boodschappen te scannen dan kom je ook in het guiness book of records!:hihi:
sneakynawal
06-12-2004, 00:12
Misschien moet jij eens proberen om 6 uur lang zonder handen te gebruiken boodschappen te scannen dan kom je ook in het guiness book of records!:hihi:
Dat doen ze bij de Aldi al :moe:
Wael_progressiv
06-12-2004, 00:13
Dat doen ze bij de Aldi al :moe:
Ja bij de Aldi gebruiken die ordinaire kassa-wijven alleen hun grote bakkes! :hihi:
sneakynawal
06-12-2004, 00:18
Ja bij de Aldi gebruiken die ordinaire kassa-wijven alleen hun grote bakkes! :hihi:
Ahum. Cassière, ja!
Ik ben geen kassa-wijf. En we zijn ook nie ordinair :ego:
Wael_progressiv
06-12-2004, 00:19
Ahum. Cassière, ja!
Ik ben geen kassa-wijf. En we zijn ook nie ordinair :ego:
:hihi: Ik had het over de Aldi!!!!!
sneakynawal
06-12-2004, 00:21
:hihi: Ik had het over de Aldi!!!!!
Ja en ik verdedigde mijn collega's :o
Wael_progressiv
06-12-2004, 00:22
Ja en ik verdedigde mijn collega's :o
Concurenten bedoel je??? :confused:
sneakynawal
06-12-2004, 00:27
Concurenten bedoel je??? :confused:
Gekkie. Nee, alle cassières op deze aardkloot zijn mijn collega's.
Wij begrijpen elkaar!
fire_fighter
06-12-2004, 02:21
Bron: Ananova
Gepubliceerd: zondag 5 december 2004 @ 23:50
Een man uit India heeft ruim 600 kilometer in een auto gereden zonder zijn handen te gebruiken. R.S. Santhosh Kumar deed hiermee een poging om in het Limca Recordboek te komen, de Indiase versie van het Guinness Book of World Records. De man uit de provincie Kerala had tijdens de recordrit zijn handen aan zijn stoel vastgemaakt.
Kumar verklaarde dat hij vijf jaar getraind had om de poging te doen slagen. Zowel het stuur, de rem als de koppeling bediende hij met zijn benen. Kumar legde de 600 kilometer in ongeveer vijftien uur af.
Mmmm lijkt mij op zich niet zo heel erg moeilijk, als je eenmaal rijd, zeker niet op de snelweg, sturen met je benen is niet zo moeilijk.
Maar schakelen WHOW met zijn been en met zijn andere been ontkoppelen dat is wel cool vooral als je terug schakelt dan moet je met een voet remmen en koppeling doen, dan zit je met je voet dwarst op de pedalen en dan met je andere been schakelen.
mumuslem
06-12-2004, 10:24
Hahahaaaaa dat is een mooie stunt van hem.
Volgende keer ook zonder benen, en dan zonder hoofd!
Een ROMP in een polo.....................
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.