Bekijk originele versie : Mensen met liefdesverDriet HIER!!
MocroChick
17-01-2003, 12:43
Mensen die liefdesverdriet hebben of hadden kunnen hier alles uit hun hart halen.........en wie weet leest jou ex het wel hier :o en dan beseft zij/hij wat zij/hij fout heeft gedaan....... :rolleyes: en wie weet hoor je weer van diegene...(als jij dat graag wilt) maar jaaaa.............wie o wie wil wat kwijt???????????? :)
MocroChick
17-01-2003, 13:58
......aaaaaaaaaaaaaaaah..........zo een gemene Lummel!!! :kwaad:
chouroek
17-01-2003, 14:02
Ik denk dat het niet zo verstandig is als je ex het leest, want de meeste zijn het niet waard om te weten hoeveel je hebt geleden of lijdt door haar/hem!!!!!
IK heb veel verdriet,het is niet gedaan ofzo met mijn vriend.Je zal het wel al gehoord hebben zeker.
noortje1
18-01-2003, 22:28
meiden doe normaal damnnnnnnnn :rolleyes: :rolleyes:
echt zielig :rolleyes: jeetje
noortje1
18-01-2003, 23:02
Origineel gepost door hichamtwentyone
Ow nog een toevoeging !! ze zijn makkelijk voor de gek te houden :D
Niet door mij hoor :jammer:
door jullie (ze3ma) lieve stoere praatjes :D
meiden 1 woord voor jullie!!!
zieliggggggggggggggg
komop huilen om een jongen, treuren om een jongen, ik ga echt stuk hier van het lachen :D :giechel: :giechel:
Guadaloupe
18-01-2003, 23:29
hij kan het ook onbewust doen ja
je hoeft ook niet met hem te hebben gehad als je liefdesverdriet hebt....sjonge jonge
noortje1
19-01-2003, 00:15
Origineel gepost door helleau
die andere bedoel ik noortje:rolleyes: ik heb het nooit meegemaakt maar het lijkt me een niet zo leuk gevoel:( dus probeer begrip te tonen
nu is het die andere bedoel ik :rolleyes:
maar whatever :D , vind het grappig hoe het overkomt :D
al_hamka
19-01-2003, 00:57
Origineel gepost door MocroChick
Mensen die liefdesverdriet hebben of hadden kunnen hier alles uit hun hart halen.........en wie weet leest jou ex het wel hier :o en dan beseft zij/hij wat zij/hij fout heeft gedaan....... :rolleyes: en wie weet hoor je weer van diegene...(als jij dat graag wilt) maar jaaaa.............wie o wie wil wat kwijt???????????? :)
oke dan.. ik meld me aan ;)
Ik had liefdesverdriet maar dat kan meteen weer terugkomen :D
Het ligt maar net aan de stemming van mijn boyfriend en mij ;)
** SouSou **
De meiden die hier nu het hoogte woord ze3ma voeren van zielig dit zielig dat.
Die zijn pas zielig
Laat iedereen in zijn waarde. Waarom is het zielig als je liefdesverdriet hebt?
Misschien stond iemand wel op het punt om te trouwen en is er wat gebeurd waardoor je de andere op moet geven, ja dat doet pijn.
Bemoei je niet met zaken waar je geen verstand van hebt. Als de topic niet op jou van toepassing is, haal de andere op wie het wel van toepassing is niet naar beneden.
Oordeel een ander niet opdat jij beoordeelt bent.
al_hamka
19-01-2003, 01:35
Origineel gepost door angel21
De meiden die hier nu het hoogte woord ze3ma voeren van zielig dit zielig dat.
Die zijn pas zielig
Laat iedereen in zijn waarde. Waarom is het zielig als je liefdesverdriet hebt?
Misschien stond iemand wel op het punt om te trouwen en is er wat gebeurd waardoor je de andere op moet geven, ja dat doet pijn.
Bemoei je niet met zaken waar je geen verstand van hebt. Als de yopic niet op jou van toepassing is, haal de andere op wie het wel van toepassing is niet naar beneden.
Oordeel een ander niet opdat jij beoordeelt bent.
Wolahila je hebt gelijk meis :goedzo:
:)
** SouSou **
noortje1
19-01-2003, 01:39
ineternetttttttttttttttttttttt :rolleyes:
internettttt voor de 100ste miljoenste keer, neem ik abslooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooluut niet serieus :rolleyes: :D
dahaaaaaaaag :zwaai:
dat jullie dat wel doen boeieeeeeeee :giechel:
:zwaai:
Origineel gepost door noortje1
ineternetttttttttttttttttttttt :rolleyes:
internettttt voor de 100ste miljoenste keer, neem ik abslooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooluut niet serieus :rolleyes: :D
dahaaaaaaaag :zwaai:
dat jullie dat wel doen boeieeeeeeee :giechel:
:zwaai:
er zijn wel mensen die serieus zijn als het om serieuse onderwerpen gaat.
Je kan wel blijven roepen dit is maar internet. het is voor sommige mensen een uitlaatplek.
En als jij het boeieeeeeeee vind, breng dan op z'n minst respect op voor de personen die het wel belangrijk vinden. Verpest de topics van andere mensen niet door jouw kinderachtige gedoe.
Ma3a Salama
Ik heb ook verdriet gehad :(
2 maanden geleden is mn favoriete action-man verongelukt toen hij werd opgezogen door de stofzuiger :(
Ali Z
Origineel gepost door Ali_Z
Ik heb ook verdriet gehad :(
2 maanden geleden is mn favoriete action-man verongelukt toen hij werd opgezogen door de stofzuiger :(
Ali Z
kwens je veel sterkte :rolleyes: :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.