Bekijk originele versie : De ogen van Ayaan Hirschi Ali getuigen van vermoeidheid...............
Nousratakoum1
05-12-2004, 13:10
Hebben jullie de ogen gezien van Ayaan Hirschi Ali gezien? De ogen van haar getuigen van:
- Vermoeidheid
- Angst
- Machteloosheid
- Spijt
- Gevangenheid
- Geen weg meer terug
- Trots
- Dwang
- ....
- ...
- ...
Ik heb medelijden met haar.
Ik roep naar Ayaan Hirschi Ali:
GEEF HET OP, KOM TERUG, TOONT BEROUW TEGENOVER ALLAH SWT, HIJ IS DE ENIGE DIE U DAADWERKELIJK KAN VERGEVEN. ER IS ECHT NIEMAND ANDERS DAN ALLAH SWT, MAAR DAN OOK ECHT NIEMAND ANDERS DIE U KAN VERGEVEN
Alleen gedeeltelijk.
Ze provoceert me te veel, en dat geeft ze nog volmondig toe. Dan moet je niet verwachten dat een ieder in hoera stemming.
En dan is een discussie uiterst vermoeiend,
Maar je oogst wat je zaait!
RECHTUIT
05-12-2004, 13:19
Ja ik heb het ook opgemerkt.Zij is aan het kappot gaan.Aan het wegrotten.
Zij zag er barbaars uit .En haar uitspraken zijn ook raar.Zij beseft nu eindelijk dat de Islaam niet iets is waar mee gelachen kan worden.Islaam is gelijk een megakomeet die op jou afkomt .Geef toe dat het niet verstandig is om in de baan te blijven staan van mega Islaam komeet om die een halt toe te roepen.Ik vraag aan jullie wat gaat er gebeuren als iemand of een groep in de baan van dit prachtige komeet blijft staan?????
Hebben jullie de ogen gezien van Ayaan Hirschi Ali gezien? De ogen van haar getuigen van:
- Vermoeidheid
- Angst
- Machteloosheid
- Spijt
- Gevangenheid
- Geen weg meer terug
- Trots
- Dwang
- ....
- ...
- ...
Ik heb medelijden met haar.
Ik roep naar Ayaan Hirschi Ali:
GEEF HET OP, KOM TERUG, TOONT BEROUW TEGENOVER ALLAH SWT, HIJ IS DE ENIGE DIE U DAADWERKELIJK KAN VERGEVEN. ER IS ECHT NIEMAND ANDERS DAN ALLAH SWT, MAAR DAN OOK ECHT NIEMAND ANDERS DIE U KAN VERGEVEN
Oh,wat toevalig,ik heb het ook gemerkt :D
Je weet toch,Haar Taak{Racistish VVD agenda} is te zwaaaaaaaaaar :o
Ik snap het niet...Wil ze nu echt alleen maar provoceren?! Ze weet ook dat ze hiermee nix opschiet...Triest hoor!
hehehehe arme vrouw ze wou overal op antwoorden maar een zinnig antwoord kwam er niet uit
Ik snap het niet...Wil ze nu echt alleen maar provoceren?! Ze weet ook dat ze hiermee nix opschiet...Triest hoor!
Ze had ook een beetje gelijk hoor,CULTUUR ISLAM,moeten we STOPPEN! :kwaad:
thement_return
05-12-2004, 13:29
Goh jah vooral die wallen onder haar ogen. Ze wist vandaan niet wat ze zei. De ene keer de islam is een achterlijk geloof en nu is het een mooi geloof. Volgen jullie het nog. En deze keer waren de turken het. Waar ze veel over sprak. Want de marokkanen kwamen niet in het plaatje voor.
Vooral de vrouwen die mishandeld worden. Dan had ze het meer over de turkse vrouwen.
ze spoort niet geen aandacht geven dat verdient zij niet
Ja juist en Wij moeten Ook Stoppen met Cultuur-Islam en de Ware Islam gaan zoeken!
Mischien moeten we de vreemdelingenpolitie inlichten dat er een illegaal rondloopt
thement_return
05-12-2004, 13:38
Nee of wanneer de islam stop dan hebben de anderen veel meer vrijheid zoals, de joden, homo's en de vrouwen kom op zeg
Ik snap niet wat Ayaan wil bereiken als ze het écht wil opnemen voor de vrouwen begint ze met de Somalische vrouwen die hebben haar hulp hard nodig.
Ik denk dat Ayaan ook niet echt goed kan oordelen over de islam, want de heeft maar 1 kant van de islam gekent namelijk de EXTREME kant. Waar het dus heel normaal gevonden wordt om vrouwen te besnijden enzovoorts. En daarbij komt dat Ayaan een getraumatiseerde vrouw is, zij kan dus niet een objectieve mening geven over de islam.
Ze realiseert zich niet dat de overgrote deel van de moslims GEMATIGDE moslims zijn en dus niet zo extremistisch zijn als dat zij heeft ervaart.
Kortom Ayaan is een meester in het generaliseren en het trieste is ze heeft het zelf nieteens door.....
Wat mensen zoals jij (en Ayaan) vergeten is het feit dat in ELKE godsdienst vormen van EXTREMISME te vinden is..
Maar als het toevallig een moslim is die radicaliseerd, wordt er de gehele moslimgemeenschap op aangekeken. Er wordt dus met twee maatstaven gemeten. Het is alsof er een heskenjacht naar de moslims gaande is wat ik diep betreur.. De wereld lijkt maar niet te kunnen leren van eerder gemaakte fouten...
JE MOET DE MENSEN NIET BELEDIGEN OF ALSMAAR WEER BESCHULDIGEN, MAAR GA EEN DIALOOG MET ELKAAR AAN...
Het is (naar mening) ook niet goed dat er extremisten bestaan, maar doe niet alsof er alleen in de islam vormen van extremisme te vinden is...
En ja ik blijf erbij dat Ayaan niet geschikt is om de politiek in te gaan zij is immers te emotioneel en mist daardoor objectieviteit.
Prolific
05-12-2004, 14:40
Ik heb respect voor de durfheid van Hirsi.
Toen ze in NMO zei: "de Islam is niet gewend kritiek te krijgen, en is daardoor door alles meteen beledigd" wist ik zeker dat het goed zit met haar. Het is waar dat als die drempel overwonnen is, de weg vrij is naar een Verlichte vorm van Islam.
Hoera!
HabibiZoef
05-12-2004, 16:23
Maar als het toevallig een moslim is die radicaliseerd, wordt er de gehele moslimgemeenschap op aangekeken. Er wordt dus met twee maatstaven gemeten. Het is alsof er een heskenjacht naar de moslims gaande is wat ik diep betreur.. De wereld lijkt maar niet te kunnen leren van eerder gemaakte fouten...
JE MOET DE MENSEN NIET BELEDIGEN OF ALSMAAR WEER BESCHULDIGEN, MAAR GA EEN DIALOOG MET ELKAAR AAN...
Het is (naar mening) ook niet goed dat er extremisten bestaan, maar doe niet alsof er alleen in de islam vormen van extremisme te vinden is...
En ja ik blijf erbij dat Ayaan niet geschikt is om de politiek in te gaan zij is immers te emotioneel en mist daardoor objectieviteit.
Ik wil het omdraaien, als je een kleine groep binnen de Islam aanspreekt op iets, dan voelt blijkbaar iedereen binnen de Moslim gemeenschap zich beledigt.
En verder, zij als ex-moslima, kan zich inderdaad beter richten tot de wandaden binnen de "Cultuur-Islam" dan eventuele onderdrukking van Christelijke vrouwen in de Kraggenburger gemeenschap.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.