Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meerdere jongens???

Pagina's : [1] 2

__Armanigurly__
17-01-2003, 09:12

Ik had een vraagje? kan het zijn dat je voor meerdere jongens leuk kan vinden??? of ben je dan een jongens gek???!?!? :Iluvu:

__Armanigurly__
17-01-2003, 09:18
Origineel gepost door helleau tuurlijk waarom niet Ik bedoel, gevoelens voor meerdere jongens??

__Armanigurly__
17-01-2003, 09:19
Origineel gepost door BaByCaKe tuurlijk is dat niet erg... zolang je niet met meerdere een relatie hebt is dat toh niet erg?! hihii geniet ervan! Hahahaha a wah dan is het rwinaaaa......fi cousinaaa:P Maar het probleem is ik heb al een relatie....... :(

__Armanigurly__
17-01-2003, 10:18
Maar als je het dan aan je vriend vertelt dan ben je hem mooi kwijt...........:( ewa laten we het maar bij 1tje houden hahah!! thnxxxxxx :D :zwaai:

minora
17-01-2003, 10:21

Origineel gepost door **Armanigurly** Maar als je het dan aan je vriend vertelt dan ben je hem mooi kwijt...........:( ewa laten we het maar bij 1tje houden hahah!! thnxxxxxx :D :zwaai: he meid, hou het bij je vriendje. is verstandiger :D alles goed met je? :zwaai:

AnouarBlueEyes
17-01-2003, 10:27
Origineel gepost door **Armanigurly** Ik had een vraagje? kan het zijn dat je voor meerdere jongens leuk kan vinden??? of ben je dan een jongens gek???!?!? :Iluvu: Zoiets heet een Player.....

__Armanigurly__
17-01-2003, 10:28
Origineel gepost door minora he meid, hou het bij je vriendje. is verstandiger :D alles goed met je? :zwaai: Hbiebaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa thnxx voor je reactie met mij gaat het elhamdoulilah lang geleden :( hoe is het verder met jou??? Enne BabyCake thnx 4 ya advies:D :zwaai:

__Armanigurly__
17-01-2003, 10:29
Origineel gepost door AnouarBlueEyes Zoiets heet een Player..... Tuurlijk niet als je gewoon meerdere leuk vind of je geen player te zijn het hangt er van wat je er mee doet toch??!?! :)

minora
17-01-2003, 10:31
Origineel gepost door **Armanigurly** Hbiebaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa thnxx voor je reactie met mij gaat het elhamdoulilah lang geleden :( hoe is het verder met jou??? Enne BabyCake thnx 4 ya advies:D :zwaai: druk druk en nog eens druk, maar verder gaat het prima zo zo, mevrouwtje heeft een vriend en vindt een andere leuk... mlih maar geen gekke dingen doen he? ;) :zwaai:

__Armanigurly__
17-01-2003, 10:35
Origineel gepost door Kadir ANouar, Player heeft geen gevoelens:cool: jaaaaah jij kan het weten he want je hebt mij ook geplayed:( na 12 jaah huwelijk:( :P daarom pak ik je nu terug hahahaa

minora
17-01-2003, 10:36
Origineel gepost door Kadir ANouar, Player heeft geen gevoelens:cool: :D :D :goedzo: :D :D

Pagina's : [1] 2