Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weet je wat me erg lijkt..........

Pagina's : [1] 2

Aselhiej
04-12-2004, 23:18

Als je als marokkaan totaal geassimileerd bent. Dit betekent dat je geen gevoel voor humor hebt, je vakantie op een camping in zuid-frankrijk door brengt, je ouders eens per twee weken een bosje bloemen komt brengen in het tehuis, 's avonds een koud pilsje drinkt, je louter aardappels en andijvie eet, je het normaal vind als je vrouw door de tuinman word genomen, je T-biljet niet eerlijk invuld en je familieleden alleen op begravenissen tegenkomt. Het ergste is dan dat je voor je medelanders toch die Marokkaan bent, no matter what! Aselhiej :)

HollandseVriend
04-12-2004, 23:23
Als je als marokkaan totaal geassimileerd bent. Dit betekent dat je geen gevoel voor humor hebt, je vakantie op een camping in zuid-frankrijk door brengt, je ouders eens per twee weken een bosje bloemen komt brengen in het tehuis, 's avonds een koud pilsje drinkt, je louter aardappels en andijvie eet, je het normaal vind als je vrouw door de tuinman word genomen, je T-biljet niet eerlijk invuld en je familieleden alleen op begravenissen tegenkomt. Het ergste is dan dat je voor je medelanders toch die Marokkaan bent, no matter what! Aselhiej :) wat groeit er nou op jouw hoofd in die avatar? :D

cambou
04-12-2004, 23:24
nou je bent een ding vergeten Dat je op zondag op bezoek gaat bij famillie die liever ook alleen waren geweest

Aselhiej
04-12-2004, 23:25
wat groeit er nou op jouw hoofd in die avatar? :D Goeie vraag. Het moet een palmboom voorstellen. Maar het lijkt verdacht veel op een ananas nietwaar? :p

Aselhiej
04-12-2004, 23:26

nou je bent een ding vergeten Dat je op zondag op bezoek gaat bij famillie die liever ook alleen waren geweest ja......en dat je te horen krijgt dat je je eigen koffie mee moet nemen.

GuRliE
04-12-2004, 23:32
Het lijkt mij ook erg.. triest zelfs

tonkie
04-12-2004, 23:44
ja......en dat je te horen krijgt dat je je eigen koffie mee moet nemen. Mijn moeder drinkt altijd koffie bij mijn zusje, nadat ze bij mij langs is geweest en enkel thee kreeg.

sneakynawal
04-12-2004, 23:47
Maar het lijkt verdacht veel op een ananas nietwaar? :p :hihi: Het is ook een ananas :o

Aselhiej
04-12-2004, 23:53
:hihi: Het is ook een ananas :o ;)

Sail_away
05-12-2004, 00:06
Als je als marokkaan totaal geassimileerd bent. Dit betekent dat je geen gevoel voor humor hebt, je vakantie op een camping in zuid-frankrijk door brengt, je ouders eens per twee weken een bosje bloemen komt brengen in het tehuis, 's avonds een koud pilsje drinkt, je louter aardappels en andijvie eet, je het normaal vind als je vrouw door de tuinman word genomen, je T-biljet niet eerlijk invuld en je familieleden alleen op begravenissen tegenkomt. Het ergste is dan dat je voor je medelanders toch die Marokkaan bent, no matter what! Aselhiej :) Weet je wat me NOG veel erger lijkt? Dat je je familie in de steek laat om naar zo'n land te emigreren, en dat je je familie dan maar eens per jaar ziet en merk dat je ze eigenlijk niet meer kent omdat je zo langs elkaar heen hebt geleefd. Lijkt me vreselijk.

Wodan
05-12-2004, 00:18
Weet je wat me NOG veel erger lijkt? Dat je je familie in de steek laat om naar zo'n land te emigreren, en dat je je familie dan maar eens per jaar ziet en merk dat je ze eigenlijk niet meer kent omdat je zo langs elkaar heen hebt geleefd. Lijkt me vreselijk. Je vergeet iets..... Dat je geen vakantie op kan nemen omdat je niet werkt Dat het enige contact met oude mensen is wanneer je de handtas van de schouder rukt Dat de humor bestaat uit het uitschelden van Nederlandse meisjes voor k@nkerh>er omdat ze niet op je advances ingaan..... Wat een clichees allemaal zeg......

Aselhiej
05-12-2004, 00:21
Wodan en cresecondo..............Telegraaf is slecht voor jullie hersencellen. :)

Wodan
05-12-2004, 00:54
Wodan en cresecondo..............Telegraaf is slecht voor jullie hersencellen. :) Als je goed kan lezen: ik beëindig mijn bericht met een opmerking over clichees...... zoek maar op wat dat woord betekent. Deze opmerking sloeg op mijn opsomming, die in ontzettende domheid inderdaad niet onderdoet voor jouw topicstart. Alleen heb IK dat van mezelf door....... en dat zegt dan weer iets over jou. Ehhhhhh..... maar die ananas staat wel leuk ;)

Aselhiej
05-12-2004, 16:34
Als je goed kan lezen: ik beëindig mijn bericht met een opmerking over clicees...... zoek maar op wat dat woord betekent. Deze opmerking sloeg op mijn opsomming, die in ontzettende domheid inderdaad niet onderdoet voor jouw topicstart. Alleen heb IK dat van mezelf door....... en dat zegt dan weer iets over jou. Ehhhhhh..... maar die ananas staat wel leuk ;) ik weet alleen wat lychees zijn. :)

Ouidath
05-12-2004, 16:39

Als je als marokkaan totaal geassimileerd bent. Dit betekent dat je geen gevoel voor humor hebt, je vakantie op een camping in zuid-frankrijk door brengt, je ouders eens per twee weken een bosje bloemen komt brengen in het tehuis, 's avonds een koud pilsje drinkt, je louter aardappels en andijvie eet, je het normaal vind als je vrouw door de tuinman word genomen, je T-biljet niet eerlijk invuld en je familieleden alleen op begravenissen tegenkomt. Het ergste is dan dat je voor je medelanders toch die Marokkaan bent, no matter what! Aselhiej :) Minder.

Pagina's : [1] 2