Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hebben Marokkanen lange tenen (en om die reden geen incasseringsvermogen)

Pagina's : [1] 2

gargallo
04-12-2004, 22:26

Marokkanen hebben geen gevoel voor satire. Om die en nog andere redenen klimmen zij gauw in de boom. Jammer zo intregeren zij nooit en blijven aan de zijlijn.

CitriC
04-12-2004, 22:28
Ja oke..

Saartje20
04-12-2004, 22:32
Wat leuk dat je elke Marokkaan ter wereld zo persoonlijk kent. Je hebt waarschijnlijk een druk sociaal leven.

HollandseVriend
04-12-2004, 22:44
Het lijkt er meer op dat Allah humor verboden heeft,..

Letizia1987
04-12-2004, 22:48

Het lijkt er meer op dat Allah humor verboden heeft,.. Kijk, deze zin is dan weer niet nodig. En verder, Nederlanders zijn ook gauw op hun teentjes getrapt als er wat word gezegd over hen. Iedereen heeft dat toch? Waarom zijn het dan weer de Marokkanen die lange tenen hebben. Dat vind ik nou weer zo krom! Als een Marokkaan kaaskop zegt spring je bij wijze van ook al in de boom, andersom dus ook. Zo is het en zo zal het ook altijd blijven. Er is niet een bepaalde groep die lange tenen heeft (zoals jij dat zegt) maar een iedere ras verdedigt zich als men met hen solt en te kakken zet. Logisch toch?

sneakynawal
04-12-2004, 22:48
Het lijkt er meer op dat Allah humor verboden heeft,.. Klets niet :moe: Ik barst van de humor :ego:

GuRliE
04-12-2004, 22:57
Er wordt naar mijn mening te veel aandacht geschonken aan de Marokkanen die het zo "slecht" doen. En zodoende creƫr je een heel negatief beeld, zo ontstaan er dus mensen als jij die alle Marokkanen ervan beschuldigen "lange tenen" te hebben....

Cabal
04-12-2004, 23:00
Pak je lineaal en ga je tenen meten!! :D

GuRliE
04-12-2004, 23:06
Pak je lineaal en ga je tenen meten!! :D Pak een vergrootglas en ga je l.ul zoeken!! :D

Aselhiej
04-12-2004, 23:09
Marokkanen hebben geen gevoel voor satire. Om die en nog andere redenen klimmen zij gauw in de boom. Jammer zo intregeren zij nooit en blijven aan de zijlijn. Klopt. Wij kunnen niet tegen geintjes. Wij kunnen niet integreren. :D Een van de best bezochte caberetiers in Nederland is een Marokkaan.

HollandseVriend
04-12-2004, 23:10
Klets niet :moe: Ik barst van de humor :ego: Nou had er dan een grap van gemaakt.... :maf:

sneakynawal
04-12-2004, 23:16
Nou had er dan een grap van gemaakt.... :maf: Kan ik niet op commando :o

miss_tetouan425
04-12-2004, 23:25
er is een groot verschil tussen cabaretiers en politici... ik ben wel degelijk geintegreerd....maar zodra ik voor mezelf, mijn landgenoten of religie opkom, heb ik lange tenen (maatje 36), geen incasseringsvermogen .... all of the sudden ben ik helemaal niet geintegreerd???

Danielle2
04-12-2004, 23:30
Ik zat gisteren nog met drie moslims koffie te drinken, en er vonden allemaal kritische discussies plaats over misstanden binnen de islamitische gemeenschap. Ook maakten ze zelf allemaal 'satirische' grappen, ze deden niet onder voor Kopspijkers. Mijn ervaring is dat moslims best zelfkritiek kunnen leveren en grappen maken over hun cultuur en religie. Alleen hebben ze geen zin om keer op keer te worden afgezeken door hollanders die pretenderen iets te weten over die religie en cultuur. En terecht.

mivrouwtje
04-12-2004, 23:49

hmm gelukkig kunnen Nederlanders overal tegen.. en doen zij het perfect in dit land.. nooit hoor je dat ze iemand (zinloos ) hebben vermoord, verkracht of bestolen.. Nooit hoor je dat ze incest hebben gepleegd of hun eigen kinderen hebben vermoord.. nee gelukkig zijn de Nederlanders perfect...

Pagina's : [1] 2