Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rondom 10 van 16 januari

ZwYgStErrr
16-01-2003, 23:43

kLOOTZAKKEN!!!!!!!!!! TFOE, IEG, LAY GLIEHA MARKA!!!! (Bericht #) Hoi mensen, ik vraag jullie met klem onderstaande 'brief' te versturen naar rondom 10. Adres: rondom10@ncrv.nl . Als je de uitzending van vandaag (16-01-2003) hebt gezien. Zat je waarschijnlijk net als mij met je handen in je hoofd. Het schaamrood stond je waarschijnlijk op de kaken. De mensen, na ja mensen, pubertjes, die ze hebben gehaald voor de uitzending, dat was toch niet normaal? Een 16 jarig Vmbo leerlinge die op elk antwoord zei: Ja ik weenie gewoon" Een stupid "BUURTHUIShangjongere" Die ook geen enkel zinnig woord wist uit brengen. De enige die wat zinnigs zei: was de Imam, in goed Nederlands ook, maar die werd natuurlijk weer afgekapt door die GRAheuvel afgekapt of onderbroken. Ze konden makkelijk iemand van een universiteit of hogeschol halen die welbespraakt genoeg was en die genoeg kennis en weet heeft van de allochtone maatschappij enz. Die jongens en meisjes ga je toch niet laten spreken voor de algehele Marokkaanse of allochtone maatschappij? Ze doen dit heel bewust om ons een nog slechtere naam te bezorgen en om de vooroordelen alleen maar te bevestigen. Dus mensen, stuur dit met alle mailadressen die je hebt, en verstuur het ook naar anderen, gooi ze dood ermee. ---------------------------------------------------------------------- Geachte Heer/Mevrouw, Om meteen maar met de deur in huis te vallen heb ik me mateloos geërgerd aan de uitzending van 16 januari jongsleden. De uitgenodigde mensen die daar zaten kan ik niet zien als voorbeeld. Ik vraag me af, hoe jullie kanidaten voor jullie programma selecteren. Worden ze per buurhuis of station geselecteerd? Ik vind niet dat u meisjes van 15/16 jaar, en jongens uit een buurtcentrum de marokkaanse gemeenschap in Nl, kan laten vertegenwoordigen. Deze jongeren waren niet eens in staat om hun eigen mening te verwoorden. Om tot een goed discussie te komen met sterke argumenten willen wij u erop wijzen dat u toch andere kandidaten moet uitnodigen zo kunt u bijvoorbeeld een bezoek brengen aan een Hogeschool of een Universiteit en daar zou u een betere keuze kunnen maken Als geselecteerde weet je waar de disussie over zal gaan en dan kan de desbetreffende persoon niet met een antwoord als "ik weet niet" komen. Dan vraag ik me toch af of dit juist met zin wordt gedaan zodat de rest van Nederland een nog negatiever kijk zal krijgen of dat dit wordt gedaan door onwetendheid? ----------------------------------------------------------------------- COPYRIGHT:SamiRa en Crazy2000 van de concurrent Marocpuntennel. JE KAN NATUURLIJK OOK ZELF IETS SCHRIJVEN EN STUREN.

gooja
16-01-2003, 23:49
ik werd niet alleen rood.......... op een gegeven moment liep ik gewoon paars aan!

ZwYgStErrr
17-01-2003, 00:07
Origineel gepost door gooja ik werd niet alleen rood.......... op een gegeven moment liep ik gewoon paars aan! Zelfs mijn vader vroeg zich waarom ze zulke '7shayshieya' haalden. Ya Raab ik ben zo boos: :kwaad:.

KI_kracht
17-01-2003, 00:28
shit shit ik kon het niet zien was later thuis. weet iemand of er een herhaling komt??

ZwYgStErrr
17-01-2003, 00:33

Origineel gepost door KI_kracht shit shit ik kon het niet zien was later thuis. weet iemand of er een herhaling komt?? Als ik het goed heb morgenochtend om 10 uur. Of cjeck de site, morgen zal de uitzending er vast wel op staan. :)

ZwYgStErrr
17-01-2003, 00:36
Origineel gepost door HeyoanXP ja, euh de jeugd is de toekomst he? Wat voor toekomst gaan wij dan in Allahsnaam tegemoet? :(

Titania
17-01-2003, 10:29
Klootzakken van rondom 10!!! Tfoe Ieg Lay Glieha Marka!!!!!!! ....luidt de titel van het eerste bericht van ZwYgStErrr . Daar krijg ik nu plaatsvervangende schaamte van. Schaam je, meid. Heb je niet van je ouders meegekregen, dat schelden, niet netjes is. Die Marokkanen bij rondom tien zeiden misschien geen wijze woorden (hoewel die oude man toch wel goede opmerkingen maakte, maar blijkbaar heeft iedereen hier die juist gemist), maar de gesprekken waren in iedergeval fatsoenlijk, zonder gescheld. Dat kan ik niet van jou zeggen.

grendel
17-01-2003, 12:42
Re: zes maal rondom tien!! (Bericht #) citaat: Origineel gepost door armie Zes maal een topic rond rondom tien. Een hoop gebral en gebrul, daarom liep het verkeerd bij rondom tien! Een chaotisch onnadenkende reactie van ieder die zijn verontwaardiging wiil uitschruwelen zonder eerst eens te kijken of er misschien al niet een topic over dit onderwerp werd geopend. Het is natuurlijk niet de fout van de Marokkanen maar van de presentatoren van rondom tien. Niks van, Haselhoef had eventuele vrijwilligers op voorhand een duidelijke waarschuwing gegeven om zeker niet te gaan. Wie is dan de domste? Maar jullie reacties spreken voor zichzelf. Ze zijn er met beide voetjes ingetrapt, en dat bevalt jullie niet, dat versta ik wel hoor. Heel Nederland en België was getuige van dit catastrofaal optreden van mensen die zich beslist belachelijk wilden maken en met hen de Marokkaanse gemeenshap. Het is hen goed gelukt die koefar. EXCUSE ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinds wanneer is er vastgesteld dat de mensen die in die aflevering zaten vertegenwoordigers zijn van ALLE MAROKKANEN in Nederland. Ik voel me dus absoluut niet aangesproken door de kritiek die is losgebarsten n.a.v. de uitzending van gisteren waarin de redactie van Rondom Tien niet echt heeft opgelet met sommige mensen die ze hebben uitgenodigd. Ik zie ook vaak een stelletje Nederlandse autochtone randdebielen mijn televisie verontreinigen (LPF :D ) maar ik zou nooit beweren dat dat exemplarisch is voor de HELE NEDERLANDSE bevolking. PEACE

ZwYgStErrr
17-01-2003, 18:48
Origineel gepost door Titania Klootzakken van rondom 10!!! Tfoe Ieg Lay Glieha Marka!!!!!!! ....luidt de titel van het eerste bericht van ZwYgStErrr . Daar krijg ik nu plaatsvervangende schaamte van. Schaam je, meid. Heb je niet van je ouders meegekregen, dat schelden, niet netjes is. Die Marokkanen bij rondom tien zeiden misschien geen wijze woorden (hoewel die oude man toch wel goede opmerkingen maakte, maar blijkbaar heeft iedereen hier die juist gemist), maar de gesprekken waren in iedergeval fatsoenlijk, zonder gescheld. Dat kan ik niet van jou zeggen. [QUOTE]Origineel gepost door Titania Ya Rabb nee. Ik scheld de gasten niet uit :eek:. Maar de mensen VAN rondom 10, die dit hebben georganiseerd. De redactie, die dit heel bewust hebben gedaan, mensen in het programma halen die zich minder goed kunnen verwoorden enz. Ik scheld zeker onze Moslimbroeders en zuster niet uit. Allah yastar :(. :)

ZwYgStErrr
17-01-2003, 18:54
Origineel gepost door grendel Re: zes maal rondom tien!! (Bericht #) citaat: Origineel gepost door armie Zes maal een topic rond rondom tien. Een hoop gebral en gebrul, daarom liep het verkeerd bij rondom tien! Een chaotisch onnadenkende reactie van ieder die zijn verontwaardiging wiil uitschruwelen zonder eerst eens te kijken of er misschien al niet een topic over dit onderwerp werd geopend. Het is natuurlijk niet de fout van de Marokkanen maar van de presentatoren van rondom tien. Niks van, Haselhoef had eventuele vrijwilligers op voorhand een duidelijke waarschuwing gegeven om zeker niet te gaan. Wie is dan de domste? Maar jullie reacties spreken voor zichzelf. Ze zijn er met beide voetjes ingetrapt, en dat bevalt jullie niet, dat versta ik wel hoor. Heel Nederland en België was getuige van dit catastrofaal optreden van mensen die zich beslist belachelijk wilden maken en met hen de Marokkaanse gemeenshap. Het is hen goed gelukt die koefar. EXCUSE ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinds wanneer is er vastgesteld dat de mensen die in die aflevering zaten vertegenwoordigers zijn van ALLE MAROKKANEN in Nederland. Ik voel me dus absoluut niet aangesproken door de kritiek die is losgebarsten n.a.v. de uitzending van gisteren waarin de redactie van Rondom Tien niet echt heeft opgelet met sommige mensen die ze hebben uitgenodigd. Ik zie ook vaak een stelletje Nederlandse autochtone randdebielen mijn televisie verontreinigen (LPF :D ) maar ik zou nooit beweren dat dat exemplarisch is voor de HELE NEDERLANDSE bevolking. PEACE Nee, jij ziet dat stelletje autochtone randdebielen niet als representatief voor de gehele Nederlandse maatschappij. Maar vreemd genoeg gebeurt dat omgekeerd wel. Mensen, daar bedoel ik mee mensen die weing weet hebben van de situatie rond allochtonen enz. die zien dat dus wel als exemplarisch voor de hele Marokkaanse /allochtone bevolking. Er wordt nl. met twee maten gemeten wanneer het komt op allochtonen. Dit hebben wij op het moment niet nodig. We hebben al genoeg negatieve publiciteit. Ik blijf erbij: de programmamakers hebben dit bewust gedaan. En Abdoellah Haselhoeff waarschuwde niet voor dit debat. Maar voor het debat dat gaat komen met Hirsch Ali. Nou ik geef hem groot gelijk, na het zien van de vorige aflevering, zie ik eindelijk in wat een oetlullen daar werken bij rondom 10. :kwaad: . Ik hoop dat ze niemand voor dat debat kunnen vinden, alhoewel het mij niet zal verbazen als ze wel een paar moslimmeisjes van de basisschool zullen oppikken. Ya Rabb star oe 7fad 3liena, na7noe wa zjamie3 almoesliemien, amien. :(.

Titania
20-01-2003, 12:24
Origineel gepost door ZwYgStErrr [QUOTE]Origineel gepost door Titania Ya Rabb nee. Ik scheld de gasten niet uit :eek:. Maar de mensen VAN rondom 10, die dit hebben georganiseerd. De redactie, die dit heel bewust hebben gedaan, mensen in het programma halen die zich minder goed kunnen verwoorden enz. Ik scheld zeker onze Moslimbroeders en zuster niet uit. Allah yastar :(. :) Mijn excuses zwijgster. Dacht inderdaad dat je de gasten in het programma uitschold. Watbetreft de programma rondom tien; elk woord aan dit programma is een verspilling van tijd en energie.