Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mevrouw Said Ali ???

Salaama
16-01-2003, 23:23

Mevrouw Ayaan Hirsi Ali ??? Wie kan mij meer over deze vrouw vertellen. Ze was vandaag bij Barend en Van dorp (16-jan-2003'). Ze kwam niet echt slim over. Ze schijnt iets over de Islaam gezegd te hebben, ik vraag me af wat. Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar. Salamaa

KI_kracht
17-01-2003, 01:30
Origineel gepost door Salaama Mevrouw Said Ali. Wie kan mij meer over deze vrouw vertellen. Ze was vandaag bij Barend en Van dorp (16-jan-2003'). Ze kwam niet echt slim over. Ze schijnt iets over de Islaam gezegd te hebben, ik vraag me af wat. Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar. Salamaa is het niet hirsi ali?

Sjemmelia
17-01-2003, 08:45
ja ze bedoelt hirshi ali, dat kind denkt dat ze namens alle moslimse vrouwen kan spreken. Zwaar irritant dat ze de cultuur die ze in haar land heeft(somaliƫ) over 1 kam scheert met de islam. :kwaad: Ze zat 1st bij de politieke partij PvdA maar is overgestapt op de VVD----->>vindt het maar een vreemde wisseling :rolleyes:

masterabdel
18-01-2003, 14:17
a die somal is verdwaald hierzo van PvdA naar VVD yak labas :zwaai:

Salaama
18-01-2003, 18:18

Ja, mensen jullie hebben gelijk, de naam was verkeerd. Ik heb het gewijzigd. En bedankt voor de reacties,

morgana
18-01-2003, 18:25
ze is een vrouw die aandacht zoekt, heeft een trauma ergenes aan gehouden en wil alleen maar de islam afkraken. kort om ze is niet interssant maaar triest

Fikra
18-01-2003, 23:44
Salaam muhalaikum wr wb Ik vind het maar een heel irritante vrouw. Ze is ook een keer bij Rondom tien geweest toen had ik haar het liefst bij der haren getrokken. Ze probeert de Islam gewoon zwart te maken. Zoals hier al eerder is gezegd ze denkt dat ze voor alle moslimvrouwen kan praten. Nou dacht het even van niet. Wasalaam muhalaikum wr wb

Chatefemqemamu
19-01-2003, 01:56
Vind haar niet echt dat je zegt een helder licht.. :rolleyes: , tzelfde voor diegenen die 'r serieus nemen... Kom op.. als je die vrouw alleen al hoort praten.. pffff.. ze moeten ook niet alles zomaar op tv doen dat aandacht vraagt :rolleyes: