Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mn mama heeft net naar fam gebeld in nador..

Pagina's : [1] 2

pure_take3echt
04-12-2004, 18:30

Ik snap niet wrm ze het niet op tv laten zien :kwaad:...Huizen en moskeën zijn omgevallen, de meeste schade ligt in arouit..:(...gisteren waren er sterke aardschokken..vandaag ook al mn fam en buren staan buiten, ze staan msakeen in de kou, regen, onweer..Inchallah zal er nix met ze gebeuren en de rest met de inwoners in nador en omstreken waar t plaatsvind..:(

Gucci_Boy_Rafik
04-12-2004, 19:16
ik leef met je mee ik weet wat je door maakt ik belde net me pa he om 10 uur smorgens waren er erge schokingen me pa wou wegrennen de deur hiel hem vast door die aardbeving hij kreeg de duer tegen zijn been hij had pijn en het regste was ik belde hem net en ik zat met hem te parten ineens hoor ik hem zeggen ren ren ren wegg het geurd weer hij zegt tegen mij van zoon vergeef me... mensen leven in hutten me tante en famillie hebben 1 tent ze durven hun spullen niet te pakken van hun huizen ze leven nu gewoon met de risico van de vraag of we er mog over een uur wel leven zijn of niett....meid moge allah onze famillie broeders en zusters beschermen inschallhhh....

Pleeborstel
04-12-2004, 19:21
Ik snap niet waarm ze het niet op tv laten zien :kwaad:...Huizen en moskeën zijn omgevallen, de meeste schade ligt in arouit..:(...gisteren waren er sterke aardschokken..vandaag ook al mn fam en buren staan buiten, ze staan msakeen in de kou, regen, onweer..Inchallah zal er nix met ze gebeuren en de rest met de inwoners in nador en omstreken waar t plaatsvind..:( Natuurlijk laat de Marokkaanse tv niks zien omdat het een verlengstuk van de regering is en die heeft geen enkele interesse in het noorden... :kwaad: Het zijn klootzakken, echt waar. Ik ben zelf dan geen Berber maar vind het asociaal wat de regering met onze broeders in de Rif doet. Honden zijn het. Het komt vast pas morgen ofzo op tv als het al te laat is :rolleyes: Ik wens de broeders in Nador veel sbar en inchallah zal alles goed komen :)

pure_take3echt
04-12-2004, 19:26
ik leef met je mee ik weet wat je door maakt ik belde net me pa he om 10 uur smorgens waren er erge schokingen me pa wou wegrennen de deur hiel hem vast door die aardbeving hij kreeg de duer tegen zijn been hij had pijn en het regste was ik belde hem net en ik zat met hem te parten ineens hoor ik hem zeggen ren ren ren wegg het geurd weer hij zegt tegen mij van zoon vergeef me... mensen leven in hutten me tante en famillie hebben 1 tent ze durven hun spullen niet te pakken van hun huizen ze leven nu gewoon met de risico van de vraag of we er mog over een uur wel leven zijn of niett....meid moge allah onze famillie broeders en zusters beschermen inschallhhh.... Inchallah...jij ook!! Inchallah komt t wel goed..t is egt erg wallah..:huil:

AlHoceima_Leila
04-12-2004, 19:27

Zo erg man wollah ik leef met iedereen daar mee en ook natuurlijk met de familieleden hier Insha'allah komt alles goed

pure_take3echt
04-12-2004, 19:30
Zo erg man wollah ik leef met iedereen daar mee en ook natuurlijk met de familieleden hier Insha'allah komt alles goed Inchallah meid a3fak..:(

Gucci_Boy_Rafik
04-12-2004, 19:30
PLEEBORSTEL: JE HEBT HELEMAAL GELIJK ALS HET IN EEN BEKND STADJE WAS ZOLAS FES MEKNS RABAT WA SHET GELIJK OP HET NIEUWS MAAR NEE WIJ RIFIEN ZIJN ZOGENAAMD ONDER HUN SCHOENEN BIJ DE REGERING maar is goed met hun **** de mensheid met hun domheid men daenkt dat de werled een eigenaar heeft de wereld is van niemand dus waarom moet je iemand dan respecteren waarom kan 1 mens zoals een konig een ander mens leven in een minuut het leven kapot mk DE MENSHEID MOETEN ZICH MEER IN HET VERLEDEN VERDIEPEN DAN WEET JE WAAR JE WORTELS GROEIEN...

nesrine18
04-12-2004, 19:39
Nog steeds heb ik niks gezien. Nieuws gaat nog steeds over Mohammed 6.

7hanane77
04-12-2004, 19:45
Ik snap niet wrm ze het niet op tv laten zien :kwaad:...Huizen en moskeën zijn omgevallen, de meeste schade ligt in arouit..:(...gisteren waren er sterke aardschokken..vandaag ook al mn fam en buren staan buiten, ze staan msakeen in de kou, regen, onweer..Inchallah zal er nix met ze gebeuren en de rest met de inwoners in nador en omstreken waar t plaatsvind..:( MEEN je dat???dat de meeste schade in AROUIT is :s:s:s:s ik ben van AROUIT:s:s WIj hebben vandaag niet naar famillie gebeld! OH ik vind t zo verschrikkelijk :s mijn famillie staat daar ook allemaal buiten iedereen bijna zeiden ze.

Samira riflady
04-12-2004, 19:52
Natuurlijk laat de Marokkaanse tv niks zien omdat het een verlengstuk van de regering is en die heeft geen enkele interesse in het noorden... :kwaad: Het zijn klootzakken, echt waar. Ik ben zelf dan geen Berber maar vind het asociaal wat de regering met onze broeders in de Rif doet. Honden zijn het. Het komt vast pas morgen ofzo op tv als het al te laat is :rolleyes: Ik wens de broeders in Nador veel sbar en inchallah zal alles goed komen :) WOLLAH ILLAH Hij heeft helemaal geleik........ ik ben een berber en ben der trots op maar wat de koning en de regering doet doet me pijn ........sukkels..... of mischien willen ze geen mensen afschrikken ......maar jah dat leikt me sterk..........

Gucci_Boy_Rafik
04-12-2004, 19:56
ik heb nieuwsss......... OM 21:00 NEDERLANDSE TIJD WORDT OP MAROKAANSE KANAAL NUMMER 1 EEN REPORTAGE UITGEZONDEN OVER DE AARDBEVING HET WERDD TIJD.....

Oogje4Jou
04-12-2004, 20:08
Ik leef met iedereen mee! Mijn oma, mama, tante, twee ooms en 2 neefjes zijn daarheen gegaan om mijn oom en oma te begraven!!! En nu dit ... ik belde net mijn moeder...ze zitten nu in driouch en mijn oom zn huis is ingestort in arouit!!! Ik word gek hier... ik ben machteloos ik wil wat doen... en die kut marokkaanse en nederlandse tv,... het zijn een stelletje klootzakken!! Ik kan niet meer slapen.... deze nacht word hel, helemaal nu ik heb gehoord dat vannacht de grootste aardbeving zal plaatsvinden,... het enige wat wij kunnen doen is bidden bidden en bidden Ya rabb help ze... ya rabb breng ze ongedeerd bij ons terug.. Insha allah zal er niks gebeuren met jullie naasten en mijn naasten.. :(

Maroczina17
04-12-2004, 20:09
Wij wonen in Aruit en hebben gebeld er is daar veel schade ik heb zelf het initatief genomen en het KNMI gebeld en daar verteld emij het volgende : de aardschokken waren 5 op de schaal van Richter dan is niet zozwaar het komt dan niet in het nieuws en ook niet op tv. van de correspondent in marocco krijg ik tehoren dat zij niets mogen door geven tot dat de koning weer in het land is die is namelijk nog in Chili of peru. wat betreft Aruit de moskee dak is neergestort en er is wat schade aan een paar gebouwen. :jammer: yeh Mohammed sadis

Oogje4Jou
04-12-2004, 20:10
Wij wonen in Aruit en hebben gebeld er is daar veel schade ik heb zelf het initatief genomen en het KNMI gebeld en daar verteld emij het volgende : de aardschokken waren 5 op de schaal van Richter dan is niet zozwaar het komt dan niet in het nieuws en ook niet op tv. van de correspondent in marocco krijg ik tehoren dat zij niets mogen door geven tot dat de koning weer in het land is die is namelijk nog in Chili of peru. wat betreft Aruit de moskee dak is neergestort en er is wat schade aan een paar gebouwen. ach wat boeit het die koning...!! Laat hem lekker genieten van zn centjes en die mensen msekien in arouit enzo laat hen maar kapotgaan... trouwens de schade is niet zoals jij zegt... believe me!! Ik geloof geen correspondent of KNMI....

Maroczina17
04-12-2004, 20:13

ach wat boeit het die koning...!! Laat hem lekker genieten van zn centjes en die mensen msekien in arouit enzo laat hen maar kapotgaan... trouwens de schade is niet zoals jij zegt... believe me!! Ik geloof geen correspondent of KNMI.... Inderdaad ik hoor allemaal erge dingen en de KNMI zegt dat het wel meevalt. Asjeblieft zeg

Pagina's : [1] 2