Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sorry Dames maar het vertrouwen wordt steeds minder

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
16-01-2003, 23:01

:jammer: Wallah wat ik nu heb gehoord khelli 3la lah ousafi :jammer: Ik word Homo.

inakreb
16-01-2003, 23:05
Huh nu pas?? en onze avontuurtjes dan, waren die niet echt??? Jij smiecht !!

rossi
16-01-2003, 23:06
Origineel gepost door hichamtwentyone :jammer: Wallah wat ik nu heb gehoord khelli 3la lah ousafi :jammer: Ik word Homo ewa, vertel dan wat je gehoord heb.

MrBaRRy
16-01-2003, 23:06
haha........

ReaLFaatjuH
16-01-2003, 23:08

Origineel gepost door hichamtwentyone :jammer: Wallah wat ik nu heb gehoord khelli 3la lah ousafi :jammer: Ik word Homo Tsjah, het vertrouwen is wederzijds....

wafa_armani
16-01-2003, 23:13
Origineel gepost door inakreb Huh nu pas?? en onze avontuurtjes dan, waren die niet echt??? Jij smiecht !! inekreb :jammer: dat had ik nou net niet van je verwacht :(

ZiLaaL
16-01-2003, 23:13
yallah 3oudlina snou kain... :confused:

NoualMocro
16-01-2003, 23:15
hichampje ik sjeg toch sorrry....kan er niks aan doen pik maar het is nou eenmaal zo niks aan te doen en het is zielig dat je nu ineens zegt ik ben homo , maak het dan gewoon uit oke

ZiLaaL
16-01-2003, 23:16
Origineel gepost door hichamtwentyone ja dat mag maar eerst moet er animo zijn Ik mot ff een rectificatie ! het is geen dame maar **** ! ******* Dit ga ik niet meer spellen :jammer: animo op dit uur ga je niet zo gauw vinden. mijn animo zal het nog 6 minuten volhouden voordat die animo richting bed gaat :p

ReaLFaatjuH
16-01-2003, 23:18
Origineel gepost door hichamtwentyone Och hebben we RealFaatjuh weer ! TOPIC GING OVER DAMES specifiek 1 dame, ff spellen D A M E Open een andere topic over jongens en ga daar zeiken ! Ieh iehhhh, rustig hoor. Je zou bijna zeggen dat ik je wat had aangedaan. Wajauw... ben maar gerust, safie ik laat je toppic wel met rust als je niet tegen beetje kritiek kan. Jij zegt dames zijn niet te vertrouwen, ewa heren ook niet. Ik dacht niet dat het zo erg was als ik het hardop zei ;) Maar goed, safie.. allah 3oun

rossi
16-01-2003, 23:21
He hichamtwenty, Ik vind echt dat je geheim aan het doen bent. je zegt a maar geen b, kom nou zeg vertel het nu gewoon. misschien kunnen we je wel op weg helpen wie weet. en over anonim gesproken, het is anonim niemand kent je dus wat doe je moeilijk.

inakreb
16-01-2003, 23:21
Origineel gepost door wafa_armani inekreb :jammer: dat had ik nou net niet van je verwacht :( ewaaaa :p ik wou dat je hier was...

inakreb
16-01-2003, 23:23
Hey WTF... deze topic is verplaatst naar liefde en relaties enzo... damn... ik boycot dit forum. Ik meld me weer af... hicham ta nta.. Deze topic moet terug naar kletshoekje !!!

rossi
16-01-2003, 23:29
He hichamtwenty, ik vind je echt raar. Je opent een topic en je zegt noggenees wat je dwars zit ik heb ook de raarste dingen in m'n leven gehoord maar ik ga daar echt niet geheimachtige over doen. DUS VERTEL HET NU MAAR!!!!!!!!

ReaLFaatjuH
16-01-2003, 23:31

Origineel gepost door hichamtwentyone Ye levensverhaal :jammer: Gewoon andere topic openen en daar zeiken A ga daar hoor.. ik weet niet wat je probleem is maar veel succes. Nerie 3la zielig :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3 4