Bekijk originele versie : Denken jullie nooit wat doen wij hier? (Marokkanen)
naoual1985
04-12-2004, 15:48
De laatste tijd vraag ik me echt af wat ik hier doen, terwijl ik echt derde generatie ben..
Ik wil zelfs een deeltijd Frans opleiding doen om in Marokko ooit aan de slag te kunnen.
Ik vraag me af hoe jullie je voelen en of jullie ook denken aan teruggaan?
killalot
04-12-2004, 15:50
ik denkd dat als ik in marokko ben. dan gaat dei 6 weken echt langzaam en ben weer blij als ik terug ben in nederland.
RECHTUIT
04-12-2004, 15:59
De laatste tijd vraag ik me echt af wat ik hier doen, terwijl ik echt derde generatie ben..
Ik wil zelfs een deeltijd Frans opleiding doen om in Marokko ooit aan de slag te kunnen.
Ik vraag me af hoe julli...e je voelen en of jullie ook denken aan teruggaan?Ik ben in Begie geboren en ik heb mij daar nooit echt thuisgevoeld.
De reden is omdat vele blanke mensen heel extreem rechts tegen over de allochtonen staan.
Allee om duidelijk te zijn, zij haten allochtonen.Dan wordt het ons wel moeilijk gemaakt om ons hier thuis te voelen.En wat betreft het terugkeren .Ik doe niet anders dan denken aan terugkeren ,maar financieel niet mogenlijk.Moest ik geld genoeg hebben dan was ik allang weg.De vraag die je stelt is zelfs een klein beetje misplaatst .Als ge ziet dat die blanke media-autochtonen moslimhaters eren en massaal stemmen voor nazi partijen dan kan je toch onmogenlijk thuis voelen in Belgie of Nederland.Of je dat wil of niet.Wij zeggen al jaren dat blanken haters zijn .Nu eren de blanken ons omdat zij het tegenwoordig letterlijk bewijzen dat wij Moslims hen ten rechte als haters bestempeld.Een land dat massaal voor extreemrechts stem.Dat land zal heel slecht bekeken worden door1,5miljard Moslims.
Extreem rechts wordt door moslims als toekomstige mensendoders bekeken.
Al wat men doet heeft gevolgen .
RECHTUIT
04-12-2004, 17:57
Hard werken ,veel geld verdiennen en dan terug naar Marokko.
Als ik daar blanke tegenkom dan ga ik ze het land uitpesten.
Ik studeer hier en bljif hier.
fire_fighter
04-12-2004, 17:59
Ik vraag me af hoe jullie je voelen en of jullie ook denken aan teruggaan?
als ik hoor hoe slecht Nederland jullie bevalt begrijp ik het eigenlijk ook niet.
RECHTUIT
04-12-2004, 18:00
Ik studeer hier en bljif hier.
In Marokko heeft men ook boeken.En als ik zeg terug dan ga jij ook mee.Punt uit.
Een voor allen en allen voor een.
Hard werken ,veel geld verdiennen en dan terug naar Marokko.
Als ik daar blanke tegenkom dan ga ik ze het land uitpesten.
:D Met jouw ideeën ben je daar ook een vreemde :D , maar misschien pas je ergens in een achterlijk bergdorp ;)
In Marokko heeft men ook boeken.En als ik zeg terug dan ga jij ook mee.Punt uit.
Een voor allen en allen voor een.
Kan me niets schelen, ik kan mezelf niet vinden in Marokko en wel in Nederland. Ik blijf.
RECHTUIT
04-12-2004, 18:05
:D Met jouw ideeën ben ...je daar ook een vreemde :D , maar misschien pas ...je ergens in een achterlijk bergdorp ;)Mijn ideen zijn coooool hey.Zuu ben ik .Van het ene idee naar het ander.
nee joh dat is juist wat die blanke willen...met alle respect voor de blanken die niet zo extreem denken... blijf hier...get a good education ... en zet je beste beentje voor en dan kom je er wel :D....je moet ze juist laten zien dat jij wel kunt leren en dat jij niet bij de kleinere groep 'slechte' moslims/arabieren hoort...
RECHTUIT
04-12-2004, 18:07
Kan me niets schelen, ik kan mezelf niet vinden in Marokko en wel in Nederland. Ik blijf.NOG EEN KEER.Luister goed.
EEN VOOR ALLEN EN ALLEN VOOR EEN.Ik buiten =jij buiten .Ik binnen=jij binnen.
Maar als jij blijft zagen dan ga ik je sebiet eens echt buitensmijten.OKEEEEE mooie FEEEE.
naoual1985
05-12-2004, 22:11
Kan me niets schelen, ik kan mezelf niet vinden in Marokko en wel in Nederland. Ik blijf.
Dus je voelt je hier wel thuis? Je ergert je niet aan ales wat er tegenwoordig gebeurt?
fire_fighter
05-12-2004, 22:17
Je hebt wel veel te klagen voor iemand die het naar zijn zin heeft in Nederland.
minous21
05-12-2004, 22:18
Ik heb nu een leuke baan, goed leven.
Ik volg nu een deeltijd master studie (naast mijn baan) en daarnaast ga ik ook frans leren....
En ja in de toekomst ergens in Marokko gaan werken en wonen!
Ik voel me in Nederland (terwijl ik hier geboren ben en alleen de Nederlandse nationaliteit heb) steeds minder thuis!
Groetjes Minousje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.